Miranda (Officemanager)

Miranda heeft ruim 25 jaar ervaring als Directiesecretaresse. Bij haar vorige werkgever is zij direct na haar opleiding onderaan begonnen en heeft ze zich opgewerkt tot Officemanager. Binnen dit bedrijf verzorgde zij in haar eentje de gehele administratie en organisatie van allerhande zaken.

Miranda is een vrolijke en sociale dame, die (zoals blijkt uit haar cv) loyaal is aan haar werkgever. Ze heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vindt het prettig om veel verschillende werkzaamheden op zich te nemen. Ze kan goed regelen, snel schakelen en denkt mee over eventuele verbeterprocessen. 

Miranda is per direct beschikbaar voor 32 tot 40 uur en ze heeft een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Agenda en Outlook beheer
  • Aannemen van telefoontjes
  • Urenregistratie van medewerkers
  • PR werkzaamheden
  • Kostenbewaking van verschillende lopende projecten
  • Sturing geven zodat projecten op schema bleven
  • Organiseren van bedrijfsfeesten en evenementen
  • Regelen van zakelijke buitenlandse reizen
  • Facturatie van diverse projecten
  • Beheren van de website

Functie

Officemanager

Leeftijd

47

Woonplaats

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift, Duits redelijk.

Computervaardigheden

Word, PowerPoint, Outlook, Excel