Ilona (HR Advisor)

Ilona heeft ondanks haar jonge leeftijd al drie jaar werkervaring opgedaan binnen de HR als HR Medewerker, HR Assistent en HR Adviseur. Ze is na het afronden van haar opleiding Human Resource Management in 2015 direct aan de slag gegaan als HR Medewerker bij een transportbedrijf. Hierbij was zij verantwoordelijk voor onder andere de verlof- en verzuimregistratie en de gehele rit- en personeelsadministratie. Na verloop van tijd vond Ilona een nieuwe tijdelijke HR uitdaging bij een zorginstelling. Doordat dit een tijdelijke functie was, is zij direct daarna bij haar huidige werkgever aan de slag gegaan. Eerst als HR Assistent, waarbij alleen zij verantwoordelijk was voor het beheer van de 1.400 personeelsdossiers. Al snel bleek dat Ilona onder haar niveau werkte en dat zij meer uitdaging wilde binnen haar functie. Ze werd dan ook binnen negen maanden gepromoveerd tot HR Adviseur waarbij zij voor drie regio's verantwoordelijk was. Deze rol is haar op het lijf geschreven, echter voelt Ilona zich minder op haar plek binnen het huidige team omdat er veel wisselingen zijn geweest. Hierdoor is ze nu samen met Extra Talent op zoek naar een fulltime functie als HR Adviseur waarbij ze graag terecht komt in een vast en ervaren team.

Tijdens haar werk bij de zorginstelling merkte Ilona dat zij graag werkt binnen een organisatie waar, zoals zij het zelf omschrijft, er 'hart voor de mens' is. Daarnaast komt zij graag te werken in een bedrijf waar het leveren van kwaliteit voorop staat. Voor zichzelf hanteert Ilona altijd een 0% foutmarge, waardoor zij zeer gestructureerd en nauwkeurig te werk gaat. Binnen haar huidige functie weet ze dan ook perfect om te gaan met onaangekondigde aanvragen die meteen geregeld dienen te worden. Haar flexibiliteit, stressbestendigheid en proactiviteit komen hierbij goed van pas. Ilona is een energieke en spontane jongedame die op een directe wijze communiceert en mensen snel op hun gemak stelt. 

Ilona heeft een opzegtermijn van één maand. Ze is daarna beschikbaar voor 40 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 3.000,-.

Werkzaamheden

Binnen haar huidige functie geeft Inge advies aan de Area Sales Managers met betrekking tot de verlenging van contracten en het verzuimbeleid. Binnen deze functie is zij aanspreekpunt voor alle HR gerelateerde vragen en coördineert en controleert zij de informatie die door de HR Assistent geleverd wordt. Inge houdt zich tevens bezig met het aansturen op en het monitoren van een correcte opvolging van de Nederlandse wetgeving en de Wet Verbetering Poortwachter. Zij stelt ook de maandelijkse management rapportages op.

Functie

HR Advisor

Leeftijd

24

Woonplaats

Roosendaal

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift en Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, Exact (Synergy en Globe), Protime, Cobra HRM, Lumesse, MS Office: Word, Excel, Outlook