Debbie (HR Manager)

Debbie heeft meer dan vijftien jaar ervaring in de salarisadministratie. Sinds de start van haar carrière heeft ze ruime ervaring opgedaan in het opzetten en managen van complexe administraties, inclusief de inrichting van de bijbehorende administratieve processen. In haar huidige functie werkt ze nauw samen met de HR afdeling en is ze verantwoordelijk voor de salarisadministratie van meer dan 400 medewerkers. Daarnaast adviseert ze de HR en General manager over verschillende zaken omtrent wet- en regelgeving op HR gebied. Verzorgt Debbie de pensioenen voor alle medewerkers in Nederland en heeft ze het gehele papieren declaratie proces geautomatiseerd naar een online systeem. Debbie heeft het nog erg naar haar zin bij haar huidige werkgever, maar door continue reorganisatie merkt ze dat ze graag in een stabiele omgeving wilt werken. Om die reden is ze op zoek naar een nieuwe uitdaging op het gebied van Salarisadministratie en HR voor 36 uur per week.

Debbie is een proactieve en zeer georganiseerde dame. Ze is leergierig en heeft een helikopterview. Hierdoor heeft ze een goed analytisch inzicht en ziet makkelijk verbanden tussen verschillende zaken. Daarnaast is Debbie altijd bereid een stapje extra te zetten, erg betrokken bij haar werk, op de hoogte van wat er speelt in de markt en communicatief sterk. Collega’s, maar ook het management, stappen daardoor makkelijk op haar af voor advies.

Debbie heeft één maand opzegtermijn en een salarisindicatie van € 4.400,- bruto per maand op basis van fulltime.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor de gehele salarisadministratie van 6 verschillende bedrijven in België, Nederland en Luxemburg in totaal meer dan 400 werknemers;
  • Adviseren van de general manager en HR manager over wet- en regelgeving; 
  • Verzorgen van rapportages betreffende FTE's, KPI, arbeidsongevallen, budgetvoorzetten en algemene payroll;
  • Declaraties gedigitaliseerd van papier naar een online systeem;
  • Aanspreekpunt en verantwoordelijke voor pensioenen van het personeel in Nederland;
  • Begeleiden en coachen van stagiaires en nieuwe werknemers;
  • Verbetervoorstellen doen inzake efficiency en workflow;
  • Aansluiting maken tussen salarisadministratie en de financiële administratie;
  • Verantwoordelijk voor de opzet van het jaarlijkse budget van alle afdelingen;
  • Contact onderhouden met verschillende externe partijen betreffende audits en samenwerkingen.

Functie

HR Manager

Leeftijd

43

Woonplaats

Breda

Salaris

€4.000 tot €4.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, Heli/Cobra, ADP Perman, Protime, Teamsoft, Unit4, Eblox HR, MS Office: Excel, Word, Outlook