Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Leroy (Customer Service Medewerker)

Leroy heeft inmiddels meer dan twee jaar ervaring opgedaan op de Customer Service afdeling van een reisorganisatie. In deze functie staat hij veelvuldig in contact met zowel internationale klanten, als luchtvaartmaatschappijen, autoverhuurders en andere partners. Voor zijn klanten is hij het eerste aanspreekpunt omtrent allerlei vragen met betrekking tot vluchtwijzigingen, annuleringen etc. Leroy begeleidt de klanten in dit proces, of dit nu gaat om nieuwe boekingen, klachten of andere vragen. Tevens is hij verantwoordelijk voor het op orde brengen, en houden, van alle documentatie en administratie die komt kijken bij dit proces. Ondanks dat Leroy het naar zijn zin heeft bij zijn huidige werkgever en de klanten graag te woord staat mist hij de uitdaging. Omdat er voor hem geen doorgroei mogelijkheden zijn is hij op zoek naar een nieuwe uitdaging op de Support Desk.

Leroy is een rustige jongeman die in hectische situaties zijn hoofd koel weet te houden. Iets wat goed van pas komt bij zijn werk in de Customer Service. Door zijn leergierigheid weet Leroy zich nieuwe stof snel eigen te maken en dit in zijn voordeel te gebruiken. Omdat Leroy vindt dat hij nog lang niet uitgeleerd is heeft hij besloten om vanaf februari 2019 een avondstudie hbo ICT-Management te gaan te volgen. Een studie die goed te combineren is met een fulltime baan.

Leroy heeft een opzegtermijn van 2 maanden, is fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.200,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Eerste aanspreekpunt voor klanten bij vragen en klachten;
  • Eerste aanspreekpunt voor partners omtrent vragen en klachten;
  • Verantwoordelijk voor de begeleiding in het klachtenproces;
  • Zorg dragen voor de communicatie richting klanten en partners;
  • Verantwoordelijk voor het oplossen van klachten en annuleringen;
  • Diverse administratieve processen volgen en begeleiden;
  • Zorgen voor een correcte administratie omtrent boekingen.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

30

Woonplaats

Breda

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift. Spaans goed in woord, matig in geschrift.

Computervaardigheden

Amadeus, Worldspan, Traxx, MS Office (Outlook, Excel, Word)