Jeroen (Commercieel Medewerker Binnendienst)

Jeroen heeft inmiddels bijna 10 jaar ervaring in de technische industrie. Na het behalen van het hbo-diploma Technische Bedrijfskunde is hij gestart als Planner en Buyer bij een internationale productie maatschappij. Binnen deze organisatie is hij uitgegroeid tot een belangrijke kracht die onder andere verantwoordelijk was voor de productie- en personeelsplanning, het voorbereiden van technische en financiële informatie voor de klanten en het inrichten en aanpassen van de logistieke gegevens in SAP. Hierna is Jeroen een uitdaging aangegaan als Supervisor Sales Support bij technische productiemaatschappij. In deze functie is hij verantwoordelijk voor het leidinggeven aan de binnendienst,  het aansturen en begeleiden van het orderproces, het trainen en begeleiden van de nieuwe werknemers. Daarnaast Houdt Jeroen zich ook bezig met het analyseren en verbeteren van de interne processen en de externe samenwerkingen. Omdat er geen ontwikkelmogelijkheden meer zijn binnen de huidige organisatie is hij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin hij dichterbij de klant staat en echt wat voor hen kan betekenen.

Jeroen is een intelligente en commercieel-technische jongeman die gemakkelijk contact maakt. Zijn technische affiniteit blijkt niet alleen uit zijn studiekeuze maar ook uit de organisaties waar hij werkzaam is geweest en zijn vrije tijds besteding. Hiernaast is hij zeer analytisch ingesteld wat hem instaat stelt om complexe uitdagingen snel te doorgronden en met gepaste oplossingen te komen. De meeste voldoening haalt Jeroen uit het ontzorgen en ondersteunen van zijn klanten bij wie hij graag de verwachtingen overtreft.

Jeroen heeft een opzegtermijn van 2 maanden en een salarisindicatie van € 4.000,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • leidinggeven aan 5 tot 7 werknemers van de afdeling verkoop binnendienst;
  • Aansturen en begeleiden van het offerteproces voor klanten;
  • Bewaken en optimaliseren van de betrouwbaarheid van de leveringen;
  • Schakelen met afdelingen logistiek, service en verkoop buitendienst voor optimale leveringsmogelijkheden;
  • Opleiden en begeleiden van medewerkers op het gebied van producten, technologieën en software pakketten;
  • Ondersteuning bieden aan collega's met betrekking tot ontwikkeling en opleidingen;
  • Analyseren en verbeteren van interne logistieke en sales processen;
  • Verbeteren van externe samenwerkingen in overleg met MT leden en Key Accounts.

Functie

Commercieel Medewerker Binnendienst

Leeftijd

33

Woonplaats

Breda

Salaris

€4.000 tot €4.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift. Duits voldoende in woord en schrift.

Computervaardigheden

SAP, AS400, Salesforece, Manugistics, IBM Cognos, Enterprise Dynamics, MS Office (Excel, Word, Oulto