Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Eva (Administratief Medewerker)

Eva is direct na het het afronden van de studie Bedrijfs-/Commercieel Administratief Medewerker een uitdaging aan gegaan bij de organisatie waar zij momenteel werkzaam is. Tijdens haar opleiding liep zij stage bij dit bedrijf wat haar direct na de opleiding een vast contract aanbood. Inmiddels is Eva ruim 18 jaar werkzaam bij deze werkgever. In die tijd heeft zij zich ontwikkeld van Administratief Medewerker tot een drijvende kracht binnen de organisatie. In het begin was Eva verantwoordelijk voor de debiteuren- en crediteuren beheer, de inkoop- en verkoop facturen, het voorbereiden van betalingen en het inboeken van het bank en kasboek. Inmiddels is zij ook verantwoordelijk voor o.a. receptiewerkzaamheden, het aannemen en verwerken van vragen en klachten, de urenverwerking voor 160 vaste- en uitzendkrachten, de inkoop van kantoorartikelen en de personeelskleding. Nu is Eva op zoek naar een nieuwe uitdaging waar in zij meer contact heeft met klanten en mensen kan helpen.

Eva is een energieke vrouw die secuur werkt en graag verantwoordelijkheden neemt. In de financieel administratieve werkzaamheden is secuur werken van groot belang, een eigenschap waar Eva trots op is. Ook neemt Eva graag verantwoordelijkheden op zich zo uit blijkt uit het uitbreiden van haar takenpakket, van Administratief Medewerker naar een veel breder ondersteunende functie. Zoals blijkt uit het feit dat ze ruim 18 jaar bij dezelfde organisatie werkzaam is, is Eva daarnaast ook zeer loyaal. 

Eva heeft een opzegtermijn van 1 maand en een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand. 

Werkzaamheden

  • Debiteuren- en crediteuren beheer;
  • Opstellen van inkoop- en verkoop facturen;
  • Voorbereiden van de betalingen aan leveranciers;
  • Inboeken van het bank- en kasboek;
  • Eerste aanspreekpunt voor bezoekers;
  • Verwelkomen en begeleiden van bezoekers;
  • Aannemen en doorverwijzen van binnenkomend telefoonverkeer;
  • Afhandelen van binnenkomende vragen en klachten;
  • Verwerking van de uren administratie voor 160 medewerkers, vaste- en uitzendkrachten;
  • Zorg dragen voor het tijdig inkopen van kantoorartikelen;
  • Verantwoordelijk voor het inkopen van personeelskleding;
  • Adminstratieve ondersteuning van diverse afdelingen;

Functie

Administratief Medewerker

Leeftijd

37

Woonplaats

Tholen

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift

Computervaardigheden

Navision, MS Office (Word, Excell, Outlook)