Sandra (Secretaresse)

Sandra heeft ruim 25 jaar ervaring opgedaan in rollen als administratief medewerkster, secretaresse en officemanager. Haar dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit het ondersteunen van de directie, het afhandelen van administratieve werkzaamheden op het gebied van HR en crediteuren/debiteuren en het afhandelen van offertes en aftersales. Daarnaast is Sandra verantwoordelijk geweest voor het werven en inplannen van personeel, het ontvangen van klanten en klachtenafhandeling. In haar rollen als officemanager en directiesecretaresse komen haar administratieve vaardigheden en proactieve houding goed tot hun recht. Dit blijkt ook wel uit de aanvullende administratieve taken die zij binnen dit bedrijf heeft opgepakt, zoals bijvoorbeeld het opzetten van de personeelsplanning bij beurzen. Momenteel is ze samen met Extra-Talent latent op zoek naar een functie als officemanager of directiesecretaresse voor 32 uur per week.

Sandra is een sportieve dame, die graag een divers takenpakket heeft waar zij al haar energie in kwijt kan. Dit komt ook wel naar voren uit het feit dat zij vrijwel altijd combinatiefuncties heeft uitgevoerd, waar zij verantwoordelijk was voor verschillende aspecten binnen het bedrijf. Daarnaast hecht Sandra veel waarde aan loyaliteit naar het bedrijf. Dit blijkt ook wel uit het feit dat zij bij bijna al haar werkgevers tussen de zeven en twaalf jaar werkzaam is geweest. Wij hebben haar leren kennen als een vriendelijke, behulpzame dame, die niet twijfelt om extra taken op te pakken waar nodig. Ze werkt het liefst in een omgeving waar zij niet gebonden is aan een vaste werkplek en haar handen uit de mouwen kan steken om bij te dragen aan het succes van een organisatie.

Sandra heeft een opzegtermijn van twee maanden, is 32 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van €2.700,- bruto per maand, o.b.v. 40 uur per week.

Werkzaamheden

??????Al eerder parttime administratie gaan doen tijdens werkzame periode bij de vorige werkgever. Dit in verband met een goede band met de eigenaar. 

  • Ondersteunen directie / sparringspartner voor vijf medewerkers en extern personeel, waaronder twee directeuren. 
  • Actief beheren van agenda's, post, e-mail en telefoonverkeer
  • Bieden van ondersteuning aan diverse afdelingen bij vertrouwelijke (zakelijke- of personeels) kwesties waar discretie vereist is; bijvoorbeeld dossieropbouw en doorgeven verzuimcijfers.
  • Organiseren beurzen; planning van het personeel, bezetting, mailing naar klanten, vrijkaarten regelen, controleren kwaliteit van het interieur voor het naar de beurs gaat, waar nodig laten aanpassen. 
  • Aftersales na beurzen; afspraken inplannen met prospects, kleine offertes opstellen, offertes nakijken. 
  • Administratie; waaronder debiteuren, crediteuren, facturatie, offerte afhandeling
  • Personeelszaken, contractbeheer, planning personeel. Opstellen van contracten medewerkers; specificaties doorvoeren in format contracten en nakijken van secundaire arbeidsvoorwaarden. 
  • Facilitair verantwoordelijk; voorraadbeheer van kantoorartikelen, regelen van lunches en meetingzalen. 

Functie

Secretaresse

Leeftijd

48

Woonplaats

Tilburg

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands, Engels, Duits.

Computervaardigheden

MS Office, Axapta, Perfect View