Romy (HR Medewerker)

Romy is 25 jaar en heeft een Bacheloropleiding in Human Resources Management en een Master sociologie afgerond. Tijdens haar studie is ze werkzaam geweest als administratief medewerker en als payroll medewerker bij een arbeidsbemiddelingskantoor. Hier heeft zij veel ervaring opgedaan met het eerste aanspreekpunt zijn voor medewerkers op het gebied van HR waaronder verzuim, klachten, conflicten en de salarissen. In haar huidige functie als projectmedewerker is ze verantwoordelijk voor de implementatie en harmonisatie van verschillende HR systemen. Het correct verwerken van data, opstellen van werkinstructies en het informeren, trainen en enthousiasmeren van medewerkers omtrent het nieuwe programma horen ook bij haar vaste werkzaamheden. Romy is verantwoordelijk voor het bewaken van de AVG met betrekking tot alle ingevoerde data en zorgt dat medewerkers de juiste toegang tot informatie hebben in het systeem. Hiernaast heeft zij administratieve werkzaamheden, het organiseren en plannen van meetings over projectvoortgang en het beantwoorden van mails en vragen van werknemers en leidinggevenden. Vanwege de tijdelijke aard van deze opdracht is Romy in samenwerking met Extra-Talent op zoek naar een allround HR functie voor 32 uur in de week.

Romy is een enthousiaste HR starter, die leergierig is en gemakkelijk het overzicht bewaard. Dit komt duidelijk naar voren uit haar ervaringen met het werken met bulkdata. Ze heeft een passie voor het sociale aspect van de HR; het is voor haar vooral belangrijk om de werknemers te helpen het beste uit zichzelf te halen en zo de organisatie te versterken. Naast het werkveld heeft Romy zich op persoonlijk vlak veel ontwikkeld tijdens haar reis naar Vietnam, waardoor zij stevig in haar schoenen staat. In een team weet Romy van aanpakken; als er iets moet gebeuren neemt zij het initiatief om processen te verbeteren waar nodig. Daarnaast hecht ze veel waarde aan een goede band met collega’s, wat naar voren komt in haar huidige rol, waar ze de spil is tussen verschillende afdelingen.

Romy heeft één maand opzegtermijn, een salarisindicatie van €2.600,- bruto per maand op basis van 40 uur.

Werkzaamheden

  • Meewerken aan de integratie van SAP en ADP projecten, de harmonisatie van deze programma's; 
  • Administratie; mails, mutaties, formulieren mailen, vraagbaak voor medewerkers en leidinggevenden, meetings bijwonen over procesvoortgang, schrijven van werkinstructies; 
  • Problemen met ingevoerde gegevens oplossen volgens AVG; 
  • Training opzetten en trainen van medewerkers over gebruik van het nieuwe systeem (tweehonderd man personeel in twee weken); 
  • Nieuw systeem "promoten" onder werknemers, enthausiasmeren over het gebruik van het systeem, strategie hiervoor bedenken en uitwerken met promotiemateriaal; 
  • Opzetten van een projectgroep, schakelen met de projectgroep over de te verbeteren dingen aan het systeem. 

Functie

HR Medewerker

Leeftijd

25

Woonplaats

Breda

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

WO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift

Computervaardigheden

MS Excel, FreePack, SAP SuccessFactors, SPSS, F3 corporate