Amanda (Management Assistant)

Amanda heeft ruim 20 jaar werkervaring opgedaan in diverse rollen, waaronder officemanager, directiesecretaresse en administratief ondersteuner. Hier bestonden haar dagelijkse werkzaamheden onder andere uit het doorvoeren van reserveringen en het beheren van de agenda’s van verschillende MT leden. Daarnaast heeft zij zich bezig gehouden met verschillende HR-gerelateerde taken, waaronder het bijhouden van het verzuim, de werving en selectie van nieuwe medewerkers en het bijhouden en verlengen van lopende arbeidscontracten. Tijdens haar functie als management assistent komen haar administratieve en communicatieve vaardigheden goed tot hun recht, dankzij haar ervaring met het inplannen en voeren van sollicitatie- en functioneringsgesprekken en administratieve ondersteuning van zowel haar eigen afdeling als van het MT. Vanwege de situatie dat er bij haar huidige werkgever geen vaste contracten meer kunnen worden aangeboden, is Amanda op zoek naar een soortgelijke functie als management secretaresse of officemanager voor 24 uur per week.

Amanda is een sportieve dame die veel waarde hecht aan loyaliteit naar het bedrijf. Dit komt ook wel duidelijk naar voren uit haar eerste werkgever, waar zij ruim 19 jaar werkzaam is geweest. Daarnaast gaat Amanda nauwkeurig te werk en ontwikkelt zij zich graag door. Dit blijkt ook wel uit het feit dat zij bij haar werkgevers altijd intern heeft kunnen doorstromen en nieuwe rollen op zich kon nemen.  Wij hebben haar leren kennen als een zorgzame dame, die energie krijgt van het werken met een jong, dynamisch team, zoals zij momenteel doet met studenten en hun leraren.  

Amanda is in overleg voor 24 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van €3.100,- bruto per maand, op basis van 40 uur.

Werkzaamheden

  • Administratieve ondersteuning van het management team;
  • Agendabeheer voor Management Team, bestaat uit vijf leden en inplannen van afspraken; 
  • Beantwoorden van vragen per telefoon en email; 
  • Inplannen van beoordelingsgesprekken van ongeveer 150 lectoren; 
  • Planning en interne communicatie omtrent vergaderingen, verzorgen van de catering voor de vergaderingen;
  • Bijhouden jubilarissen, verjaardagen, ziekmeldingen van docenten. 

Functie

Management Assistant

Leeftijd

45

Woonplaats

Etten-Leur

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands

Computervaardigheden

Microsoft