Ronald heeft ruim 20 jaar ervaring in diverse rollen als Accountmanager en Projectbegeleider. Na het succesvol afronden van de WO-studie Bedrijfseconomie is Ronald als Helpdesk Medewerker aan de slag gegaan bij een IT bedrijf. Binnen deze organisatie heeft hij zich 10 jaar die daar op volgde ontwikkeld tot Service Manager, Business Line Manager en Accountmanager. In deze 10 jaar is hij onder andere verantwoordelijk geweest voor het opzetten en aansturen van het gehele Service Center, het aansturen van diverse migratie projecten, het beheren van klant relaties en het generen van new business. Na een korte uitstap buiten de IT is Ronald vervolgens een uitdaging als Accountmanager aangegaan bij een detacheringsburea in de IT. In deze functie was hij voornamelijk verantwoordelijk voor het genereren van new business, het beheren van de Key Accounts en het aansturen van de Binnendienst. Nu is Ronald op zoek naar een nieuwe uitdaging waar hij zijn vaardigheden en ervaringen als Accountmanager kan gaan inzetten.
Ronald is een rustige en weloverdachte man bij wie goede service verlenen altijd op nummer één staat. Dit blijkt ook uit zijn ontwikkeling van Helpdesk Medewerker tot Service Manager. Ronald is sterk klangericht wat naar voren komt in de manier hoe hij met zowel prospects als bestaande klanten omgaat. Hij weet hoe hij moet luisteren en haalt eerste alle informatie op bij zijn gesprekspartner alvorens hij met een welloverwogen aanbod of strategie komt. Dit maakt Ronald tot een fijne gesprekspartner voor iedereen aan de andere kant van de tafel.
Ronald is per direct beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 4.500,- bruto per maand.