Nina (Teamleider Customer Service)

Nina heeft ruim twintig jaar ervaring in de customer service. Naast administratieve rollen heeft zij binnen de customer service de afgelopen drie jaar een leidinggevende functie bekleed. In deze functie overziet zij twee verschillende afdelingen, bestaand uit vijftien medewerkers en is zij eindverantwoordelijk voor zowel het transport contact als de aftersales afdeling. Daarnaast is zij in het verleden verantwoordelijk geweest voor de personeelsplanning en planning van de buitendienst. Verder behoren beoordelingsgesprekken, voortgangsgesprekken, en de communicatie met externe transportbedrijven tot haar dagelijkse werkzaamheden. Nina is gewend aan te geven hoe de processen verbeterd kunnen worden en hierover te sparren met haar leidinggevende. Momenteel is Nina in samenwerking met Extra-Talent latent op zoek naar een nieuwe functie als customer service medewerker.

Nina is een sportieve dame, die graag een divers takenpakket heeft waar zij al haar energie in kwijt kan. Dit komt naar voren uit het feit dat zij vrijwel altijd combinatiefuncties heeft uitgevoerd, waar zij verantwoordelijk was voor verschillende aspecten binnen het bedrijf, waaronder het schakelen tussen verkoop en transport en het opbouwen van dossiers bij complexere klachten. Haar proactieve houding uit zich vooral in de extra werkzaamheden die zij naast haar eigen taken heeft opgepakt door de jaren heen. Haar directe manier van communiceren zal in een nieuwe customer service functie niet misstaan. Binnen een team is Nina een loyale en behulpzame collega, die klaarstaat voor haar team wanneer dat nodig is.

Nina heeft een opzegtermijn van een maand, is 40 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van €2.700,- bruto per maand.

Werkzaamheden

Laatste drie jaar werkzaam geweest als leidinggevende van de aftersales afdeling. 

  • Emails controleren van het team, status bijhouden van het transport, eigen mailbox controleren, prioriteiten stellen voor het team. 
  • Klantencontact; klanten, externe transportbedrijven, inplannen van afspraken. 
  • Inboeken van orders, schakelen met verkoopafdeling. 
  • Controleren van aanbetalingen en adresgegevens. 
  • Klachten afhandelen van transport, voornamelijke de geëscaleerde klachten oppakken en dossiers opbouwen bij de klachten waar juridische actie op is ondernomen. 

Functie

Teamleider Customer Service

Leeftijd

54

Woonplaats

Roosendaal

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift, Engels goed in woord en geschrift

Computervaardigheden

MS Office