Babette (Commercieel Medewerker Binnendienst)

Babette heeft inmiddels 10 jaar ervaring in diverse Commerciele rolllen opgedaan.Als Teamleider Verkoop Binnendienst was Babette verantwoordelijk voor het aansturen van 10 fte., verspreid over de front- en backoffice zakelijke markt. Zij stuurde deze mensen aan, was verantwoordelijk voor het herstructureren van het retourproces en trainde ze nieuwe collegas voor de Customer Service. In haar functie als Supply Chain & Industry Pricing Analist stelde Babette de sales forecasten samen, implementeren zij deze forecast bij de diverse verkoopkanalen was ze verantwoordelijk voor de budgettering van de sales en het productmanagement. Voor dat zij deze mooie functies vervulde  eeft Babette bij verschillende organisaties als Commercieel Medewerker veel klantencontact onderhouden, was zij verantwoordelijk voor het generen van new business middels koude acquisitie en het opstellen van offertes. Babette is nu op zoek naar nieuwe uitdaging als Commercieel Medewerker binnen een organiastie waarin zij zich nog verder kan ontwikkelen.

Babette is een intelligente vrouw die elke uitdaging gemotiveerd en enthousiast te lijf gaat. Ze heeft een groot verantwoordelijkheids gevoel, wat blijkt uit het brede takenpakket dat zij binnen elke functie vervuld heeft, en werkt zeer nauwkeurig. Deze nauwkeurigheid komt haar werk ten goede en maakt dat zij bij haar vorige werkgevers vaak eind verantwoordelijke was omtrent facturaties en offertes. Haar strategisch inzicht maakt dat Babette niet alleen haar eigen werkzaamheden goed kan uitvoeren, maar dat zij ook de gevolgen van de gehele keten en haar eigen klanten goed kan inschatten. Dit maakt haar een waardvolle kracht voor zowel haar eigen organisatie als voor haar klanten.

Babette heeft een opzegtermijn van 1 maand en heeft een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het analyseren en signaleren van veranderingen in de markt;
  • Zorg dragen voor het uitbreiden van bestaande relaties;
  • Beheren van eigen klantportefeuille;
  • Verantwoordelijk voor het beheren van de Key accounts;
  • Genereren van new business middels (koude) acquisitie;
  • Opstellen van salesforecast van de binnendienst;
  • Aanspreekpunt voor de binnendienst medewerkers omtrent vragen;
  • Verantwoordelijk voor controlles van uitgaande offertes van de gehele binnendienst;
  • Zorg dragen voor het controleren van de uitgaande facturaties in de EDI;
  • Opstellen van creditnota's;
  • Verantwoordelijk voor het productmanagement;
  • Verantwoordelijk voor het organiseren en begeleiden van internationale beurzen;
  • Verantwoordelijk voor het promotiemateriaal.

Functie

Commercieel Medewerker Binnendienst

Leeftijd

36

Woonplaats

Breda

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift. Frans en Duits voldoende in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, Navision, Siebel, Exact, Aladdin, Oracle, MS Office (Excel, Word, Outlook)