Jeroen (Technisch Heldeskmedewerker)

Jeroen is een starter op de arbeidsmarkt, maar compenseert zijn relatief korte werkervaring met een brede interesse voor de IT en een goed arbeidsethos. Tijdens zijn stages is hij er achter gekomen dat een helpdeskfunctie hem erg goed past. Hij haalt namelijk veel voldoening uit het beantwoorden van technische vragen en het oplossen van soortgelijke problemen. Tot op heden heeft Jeroen uitsluitend eerstelijns vraagstukken opgelost en dat is ook het uitgangspunt voor de functie die hij nu als de start van zijn carrière ziet. Op dit moment is hij op zoek naar de organisatie die hem het vertrouwen geeft, maar op termijn zou hij zich verder willen ontwikkelen binnen de technische ondersteuning.

Jeroen is een bescheiden jongeman met een rustige en toegankelijke uitstraling. Hij praat makkelijk over zijn vakgebied en kan goed onder woorden brengen wat hij bedoelt. Hij geeft aan dat “goed kunnen luisteren” waarschijnlijk de belangrijkste competentie van een Helpdeskmedewerker is en dat hij zich daarin absoluut herkent.

Jeroen is per direct fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.200,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.

Werkzaamheden

Wolfert Tweetalig is een voortgezet opleidingsinstituut voor meertalig onderwijs.

  • Eerstelijns Helpdeskmedewerker voor IT-gerelateerde vragen en problemen;
  • Het installeren van hard- software (MS Operating Systems);
  • Het reapareren van hardware op locatie.

Functie

Technisch Heldeskmedewerker

Leeftijd

24

Woonplaats

Rotterdam

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands goed in woord en geschrift. Engels ruim voldoende in woord en geschrift

Computervaardigheden

HTML, CSS, Cisco, VMWare, DNS, DHCP, Visual Basic, MS operating Systems