Samir (Technisch Helpdeskmedewerker)

Samir is een gedreven starter met een goed arbeidsethos en een passie voor ICT. Volgend jaar hoopt hij af te studeren, maar hij zou dat nu al willen combineren met een baan binnen zijn branche. Vanaf medio november kan hij zijn opleiding namelijk deeltijd gaan afronden, zijn resultaten laten dit toe en hij krijgt hierbij alle medewerking van de Hogeschool Rotterdam. Hoewel hij niet altijd zo ambitieus is geweest, is hij nu des te gemotiveerder om zijn carrière een boost te geven. De organisatie die hem deze mogelijkheid geeft, krijgt hier 100% inzet en commitment voor terug. Daarnaast zou zijn interne afstudeeropdracht van waarde kunnen zijn, omdat hij hierbij onderzoek gaat doen naar de mogelijke procesverbeteringen. Samir heeft een sterke voorkeur voor een functie op de Helpdesk of Customer Service. Enerzijds wil hij zijn sterke communicatieve eigenschappen gebruiken, anderzijds ziet hij een dergelijke functie als een leerzame positie om ervaring op te doen.

Samir heeft een representatief voorkomen en is prettig in de omgang. Hij is een harde werker en zijn bijbaan als Receptionist Nachtdiensten is hier een goed voorbeeld van.

Samir is medio november beschikbaar voor 32-40 uur per week. Iedere dinsdagmiddag heeft hij om 16:00 les op de Hogeschool Rotterdam, verder kent zijn rooster geen beperkingen. Zijn salarisindicatie tot aan zijn afstuderen is € 2.000,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.

Werkzaamheden

  • Eerste aanspreekpunt voor gasten en het gezicht van de Frontoffice;
  • Het in- en uitchecken van gasten, alsmede de finaciele en administartieve afhandeling hiervan
  • Het maken van rapportages met betrekking tot de shift;

Functie

Technisch Helpdeskmedewerker

Leeftijd

26

Woonplaats

Rotterdam

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands, Engels en Turks goed in woord en geschrift

Computervaardigheden

Open ERP, Cisco, ITIL, Active Directory, Planon, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint