Loes (Customer Service Medewerker)

Loes heeft ruim 20 jaar ervaring opgedaan in de logistieke sector. In deze periode heeft Loes verschillende functies vervuld waaronder Transport coordinator, Medewerker Order Entry en Customer Service Medewerker, al deze functies heeft zij vervuld bij logistieke organisaties. In haar Transport Coordinator en Order Entry functies is zij onder andere verantwoordelijk geweest voor het opstellen van transportplanningen, het monitoren van de voorraad, het tijdig plaatsen van bestellingen van onbewerkte goederen en het verwerken van de inkoopfacturen. Ook stelde zij transportdocumenten samen, onderhield zij contact met de diverse vervoerders en was ze verantwoordelijk voor de tijdige leveringen. In haar huidige functie als Customer Service Medewerker staat Loes klanten en leveranciers te woord, begeleid ze het klachtenproces, voert ze vaste- en tijdelijke kortingen in voor haar klanten en verwerkt zij de binnenkomende orders. Omdat zij de binding mist met haar huidige werkgever is zij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de Customer Service voor 32 uur in de week.

Loes is een zeer proactieve en klantgerichte dame. Loes wacht er niet op tot een probleem zich voordoet maar gaat proactief aan de slag wanneer zij ziet dat processen mogelijk verbeterd kunnen worden. In haar communicatie is Loes direct, dit maakt dat zowel collega's als klanten en leveranciers precies weten wat ze aan Loes hebben. Haar oog voor detail, haar enorme servicegerichtheid en haar vermogen om over de horizon heen te kijken maakt dat er op inkoop- en planning afdelingen van haar voormalige werkgevers door klanten en leveranciers veelvuldig en specifiek naar Loes gevraagd werd.

Loes is per direct 32 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.800,- bruto per maand op fulltime basis.

Werkzaamheden

  • Eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers;
  • Beantwoorden van vragen van klanten en leveranciers;
  • Begeleiden van het gehele klachtenproces;
  • Verantwoordelijk voor het invoeren van  vaste kortingen voor de bulk klanten;
  • Verantwoordelijk voor het invoeren van actie kortingen;
  • Verantwoordelijk voor het bevestigen van acties aan de leveranciers;
  • Verwerken van artikel gegevens in GS1;
  • Zorg dragen voor het verwelkomen van de bezoekers;
  • Verantwoordelijk voor het verwerken van de binnenkomende post;
  • Beheren van de e-mailbox van de afdeling;
  • Administratieve ondersteuning van diverse afdelingen. 

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

41

Woonplaats

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift.

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift, Duits voldoende in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Navision, GS1-das, Greencat, JD Edwards, IFS, Basware, Datlink, MS Office (Outlook, Excel, Word)