Tarik (Accountmanager)

Tarik is een vriendelijke en ervaren man, wiens gehele carrière tot nu toe in het teken stond van doorgroeien. Als starter op de arbeidsmarkt heeft hij als Visiteur en vervolgens als Beveiligingsmedewerker in de meldkamer gewerkt. In vier jaar heeft hij veel geleerd over hoe goed om te gaan met veiligheidsprocedures en het kunnen schakelen onder druk. Echter, wilde hij zijn horizon verbreden en maakte hij de overstap naar de uitzendbranche. Als Projectmedewerker leerde hij de kneepjes van het vak en wist hij de uitzendkrachten en klanten zodanig te begeleiden, dat het tot succesvolle samenwerkingen leidde. Doordat het bureau failliet ging was Tarik  noodgedwongen van baan te wisselen en kwam hij terecht in de wereld van de sales. Als Commercieel Medewerker in de binnendienst wist Tarik zich te ontpoppen tot een echte salesman, waarbij hij de mensen-mens in zichzelf graag liet zien. Door altijd de uitdaging te zoeken in zijn werk en taken, is hij doorgegroeid naar Commercieel Medewerker Buitendienst en uiteindelijk naar Accountmanager. Nu hij dit werk 16 jaar met plezier gedaan heeft, is Tarik op zoek naar een nieuwe uitdaging. In deze nieuwe functie hoopt hij zijn passie voor de medemens en zijn kennis en ervaring toe te kunnen passen.

 

Als zorgzaam type met een positieve kijk op de wereld, heeft Tarik oog voor zijn naasten en wil hij graag de ander helpen. Dit is terug te zien in het feit dat hij, naast zijn fulltime baan, vrijwilligerswerk verricht in zijn wijk. Ook is hij leergierig en staat hij altijd open voor het verbreden van zijn takenpakket, zowel in zijn werkleven als in zijn privéleven. Met zijn sociale en open houding zal hij voor ieder team een aanwinst zijn!

 

Tarik is per 1 oktober beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.500,- bruto per maand.

Werkzaamheden

Tahsin is hier begonnen als Commercieel Medewerker Binnendienst, doorgegroeid naar Coördinator Order Entry waarna hij na een tijd ook leiding gaf aan een team hierin. Vervolgens is Tahsin doorgegroeid naar Hoofd Commerciële Binnendienst en is uiteindelijk Accountmanager geworden. 
  • Verkoop werkzaamheden in de binnendienst;
  • Bestaande klanten en nieuwe klanten benaderen voor de verkoop van signs en displays;
  • Het maken van offertes en prijsopgaven;
  • Bestellingen opnemen, verwerken en uitvoeren;
  • Bijhouden van verkoop- en betalingsgegevens;
  • Advies en informatie geven over producten;
  • Afhandelen van eventuele klachten;
  • Het opstellen van accountplannen;
  • Contact onderhouden met en informatie verzamelen bij klanten;
  • Benaderen van nieuwe, potentiële klanten. 

Functie

Accountmanager

Leeftijd

40

Woonplaats

Rotterdam

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands, Engels en Turks goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Exact Globe, Exact Windows, MS Office, Excel, Accountview.