Antoine (Customer Service Medewerker)

Antoine is een Customer Service Medewerker van 43 jaar oud die ervaring opgedaan heeft bij verschillende werkgevers en via zijn eigen Graphics Design bedrijf. Zijn eigen bedrijf groeide snel, wat hem zo’n tien jaar geleden zijn carrière bij de marine als Helikopter Engineer stop deed zetten. Antoine verkoopt zijn producten via online kanalen en doet actief aan service via sociale media en berichtenboards. Via deze weg groeide zijn bedrijf uit tot één van de hoofdleveranciers in zijn specifieke niche voor een paar jaar. Omdat de markt veranderde, is Antoine sinds 2015 actief in customer service banen. Zijn hoofdwerkzaamheden daar waren onder andere het afhandelen van klachten, het leveren van technische support, het doen van sales en het afhandelen van facturen. Na gewerkt te hebben voor telefoonleveranciers, internetproviders en energieleveranciers vond Antoine een meer uitdagende rol bij een leverancier van zorghulpmiddelen. Zijn verantwoordelijkheden groeiden hier ook met logistieke werkzaamheden. Vanwege een rumoerige tijd en afwezigheid van een duidelijke lijn is Antoine naar een automotive bedrijf vertrokken. Zijn rol hier was anders dan voorgesteld door de Hiring Manager. Om die reden is Antoine nu op zoek naar een nieuwe rol in een zware Customer Service functie met een flinke dosis verantwoordelijkheid, binnen een gezond bedrijf.

Antoine is een vriendelijke en kleurrijke persoonlijkheid die beschikt over goede communicatieve vaardigheden en erg houdt van het samenwerken met mensen. Vanwege zijn ondernemende houding is Anthony erg proactief in het oplossen van problemen. Dit is de reden waarom hij snel gevraagd wordt om moeilijkere klachten op te lossen bij vorige werkgevers. Hij is op zoek naar een functie waar hij deze competenties kan combineren met een dynamische baan in een leuke omgeving.

Antoine heeft een opzegtermijn van 1 maand en een bruto salarisindicatie van € 2.900,- per maand.

Werkzaamheden

  • Het plannen en factureren van auto-onderhoud
  • Het afhandelen van klachten
  • Verantwoordelijk voor de coördinatie van het callcenter team
  • Verantwoording afleggen en rapporten uitbrengen aan het management

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

43

Woonplaats

Waalwijk

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands, Engels, Frans en Duits in woord en geschrift.

Computervaardigheden

MS Office (Word en Excel), SAP, Adobe Creative Suite