Karin (Customer Service Medewerker)

Karin is een 35 jaar jonge Customer Service professional die 5 talen spreekt. Het gros van haar werkervaring heeft ze opgedaan bij één van de marktleiders in de productie van farmaceutische producten. Binnen haar rol als Customer Service Medewerker bedient zij de afgelopen 7 jaar verschillende klanten: van ziekenhuizen tot sales kantoren en distributeurs. Bij deze rol komt een diverse hoeveelheid aan werkzaamheden en verantwoordelijkheden kijken. Deze variëren van het oplossen van Order Management, het beantwoorden van klantvragen, het oplossen van klachten door proactief actie te ondernemen bij de betrokken business units, het afhandelen van credit- en debetverzoeken tot het up-to date houden van diverse werkbeschrijvingen. Voordat Karin haar huidige functie kreeg, rondde zij een Master af als Duits-Spaans vertaler. Hierna begon ze als Customer Service Medewerker bij een groot IT servicebedrijf. Haar verantwoordelijkheden daar waren het ondersteunen van medewerkers van grote corporate bedrijven. Karin is op zoek naar een nieuwe uitdaging waar ze haar kennis en ervaring kan uitbouwen, voor 32 uur in de week. Op die manier kan ze een gezonde werk-leven balans aanhouden voor haar gezin.

Karin is een eerlijk, verantwoordelijk en hardwerkend persoon met een kalm voorkomen. Ze haalt voldoening uit het afmaken van grote hoeveelheden werk in een zo kort mogelijke tijd - zonder de focus te verliezen op kwaliteit. Deze combinatie maakte haar tot een betrouwbare en stabiele medewerker in de teams waarin ze heeft gewerkt. Binnen een divers team kan ze een waardevolle toevoeging vormen.

Karin heeft een opzegtermijn van 1 maand en een salarisindicatie van € 2.500,- per maand bij 32 uur per week.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het uitvoeren van Order Management: ervoor zorgen dat alle orders op tijd en vol verwerkt worden.
  • Verantwoordelijk voor klachtbehandeling. Dit door naar oplossingen te zoeken binnen en buiten de eigen organisatie.
  • Het voeren van communicatie met verschillende transporteurs.
  • Verantwoordelijk voor het bieden van Track and Trace support aan de klanten.
  • Het verwerken van de administratie van crediteuren, debiteuren en retouren en het opvolgen hiervan.
  • Het up-to-date houden van masterdata in SAP.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

35

Woonplaats

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

WO

Talenkennis

Engels, Duits, Frans en Nederlands in woord en geschrift. Spaans redelijk.

Computervaardigheden

MS Office (Word en Excel), ERP (SAP)