Simone (Supply Chain Planner)

Simone is vier jaar geleden, na haar hbo-opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening per toeval bij haar huidige werkgever terechtgekomen. Ze werd aangenomen voor een tijdelijke functie als Service Coördinator. De kansen deden zich voor om bij de organisatie te blijven en haar werkgever zag potentie in haar. Zo groeide ze door binnen de organisatie tot een Planner. Deze functie vervult ze met veel plezier en stelt ze planningen op voor de adviseurs, monteurs en stelt ze routeplanning op. Hierbij staat service en klanttevredenheid voor Simone voorop, met deze instelling heeft ze verbeteringen aangedragen voor de vestiging in Amsterdam dat vervolgens landelijk werd geïmplementeerd. Omdat Simone de processen doorziet, klantvriendelijk is en planmatig is ingesteld, is zij op zoek naar een nieuwe uitdaging voor 32 uur per week als (Assistent) Transportplanner

We hebben Simone leren kennen als een vriendelijke dame die ten alle tijde kalm blijft. Ze straalt rust uit en kan daarom haar hoofd koel houden. Daarnaast is zij toegankelijk voor haar collega's en staat zij altijd klaar om hulp te bieden. Dit leidt tot goede gesprekken en het achterhalen van essentiële informatie. Op deze manier bereikt ze meer, omdat ze een echte teamspeler is en heeft ze inzicht in de processen waar ze verbeteringen voor aandraagt.

Simone is 32 uur beschikbaar, ze  heeft een opzegtermijn van één maand en haar salarisindicatie is €2.700,- bruto per maand op basis van fulltime dienstverband.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het plannen van ritten voor 15 à 20 adressen per dag;
  • Planning opstellen voor 4 adviseurs per dag;
  • Planning opstellen voor 10 monteurs per dag;
  • Aansturen van ongeveer 40 buitendienstmedewerkers in totaal;
  • Routes van de monteurs bepalen en inplannen;
  • Weekplanningen opstellen voor de buitendienstmedewerkers;
  • Roosters maken voor de collega's op eigen afdeling;
  • Inkooporders aanmaken en onderdelen bestellen bij diverse leveranciers;
  • Contact onderhouden met de klanten en de gemeentes;
  • Management overleg bijwonen;
  • Diverse vestigingen bezoeken, analyses uitvoeren en verbeteringen aandragen;
  • Verbetering op de vestiging in Amsterdam aangedragen, wat landelijk werd doorgevoerd. Dit resulteert in het behouden van de business en hogere klanttevredenheid;
  • Rapportages opstellen voor de gemeentes betreft prestaties en de behaalde doelen;
  • Diverse administratieve werkzaamheden verrichten.

Functie

Supply Chain Planner

Leeftijd

27

Woonplaats

Breda

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Ortec, Oracle en MS Office (Excel, Word en Outlook)