Jesper (Transportplanner en administratief medewerker)

Jesper heeft ruim 12 jaar werkervaring binnen de logistieke sector bij zijn huidige werkgever. Jesper is momenteel actief als Transportplanner/ Customer Support. Door de stappen die Jesper heeft gemaakt bij zijn huidige werkgever, heeft hij brede kennis opgedaan op het gebied van logistieke processen. Zo heeft Jesper ervaring opgedaan als Kwaliteitscontroleur, Transportplanner en Customer support. Momenteel zit Jesper aan het plafond van zijn carrière bij zijn huidige werkgever en is daarom latent op zoek naar een nieuwe uitdaging, waarin hij zijn carrière tot the next level kan tillen. Jesper ziet zijn volgende stap in de richting van een coördinerende rol binnen de supply chain/ logistiek.

 

Loyaal, zo kan je Jesper het beste omschrijven. Dit blijkt wel uit zijn loyaliteit richting zijn huidige werkgever. Jesper gaf aan dat hij het moeilijk vindt om het gesprek met andere bedrijven aan te gaan, omdat hij bij zijn huidige werkgever een mooie carrière heeft op kunnen bouwen. Jesper weet de rust heel goed te bewaren. Zijn rustige karakter zorgt ervoor dat hij in een hectische omgeving tot het beste resultaat weet te komen. Jesper is communicatief zeer sterk. Hij weet op verschillende niveaus te schakelen. Dit zorgt ervoor dat hij een manager kan overtuigen en zijn medewerkers weet te binden. Daarnaast is Jesper vastberaden, hij kan er niet tegen als er een nee wordt verkocht terwijl het een ja kan zijn. Jesper is de man die een nee kan omtoveren in een ja. Jesper vindt het belangrijk om alle processen te leren kennen. Zo is hij vaak te vinden op de vloer om verschillende processen te leren en blijft hij zich constant ontwikkelen.

Jesper heeft een opzegtermijn van 1 maand en een salarisindicatie van € 3.200,- bruto per maand op basis van 40 uur per week. 

Werkzaamheden

 

  • Verantwoordelijk voor het oplossen van problemen met betrekking tot de leveranciers
  • Contact onderhouden met verschillende locaties van van het bedrijf wereldwijd
  • Vragen van klanten beantwoorden met betrekking tot de mogelijkheden van de productie/ leveringen;
  • Aansturen van 2 medewerkers m.b.t. de voorraad tellingen;
  • Onderzoeken waar de eventuele tekorten vandaan komen met betrekking tot de voorraad;
  • Afspraken maken met externe transporteurs en het contact onderhouden hier in;
  • Transporteurs inschakelen voor het vervoer van de bestellingen;
  • Administratieve werkzaamheden in vijf verschillende systemen.

Functie

Transportplanner en administratief medewerker

Leeftijd

34

Woonplaats

Venlo

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels goed in woord en geschrift, Duits goed in woord

Computervaardigheden

Diverse ERP-systemen, MS Office (Word, Excel, Powerpoint)