Solliciteren vanuit huis? Solliciteer en word uitgenodigd voor een online gesprek met één van onze consultants. Lees hier meer.

Kirsten (Junior Inkoper)

Kirsten is een Junior Inkoper met ongeveer 1,5 jaar ervaring. Ze is begonnen binnen financieel administratieve functies waardoor ze gevraagd werd een collega over te nemen binnen de Inkoopafdeling.  In haar rol als Junior Inkoper is zij verantwoordelijk voor de inkoop én de logistieke afhandelingen van alle technische en algemene facetten. Zij heeft elke dag contact met leveranciers over de hele wereld, inclusief China en India en onderhandelt over levertijden en soms over prijzen. Hiernaast scout Kirsten ook nieuwe leveranciers en maakt vergelijkingen. Zij is het aanspreekpunt voor externe klanten met betrekking tot de orders en is ook bekend met het verzorgen van verschillende transportdocumenten. Binnen haar rol is Kirsten ook verantwoordelijk voor het beheren van de voorraad en het periodiek controleren van de voorraad. Voordat ze naar de rol Junior Inkoper groeide, heeft ze functies binnen de financiële administratie bekleed. Hier heeft ze veel kennis opgedaan met programma’s als Exact Globe en was ze verantwoordelijk voor onder andere het verzorgen van de administratie van verschillende ZZP’ers en MKB bedrijven. Ook heeft ze kwartaal- en jaaraangiftes gedaan en was ze verantwoordelijk voor het crediteuren- en debiteurenbeheer. Kirsten heeft het erg naar haar zin in de rol van Junior Inkoper maar zou graag een nieuwe uitdaging aangaan waarbij ze kan groeien in haar kennis en arbeidsvoorwaarden.

 

Kirsten is een leergierige, hardwerkende jonge dame. Ze is erg gedreven en heeft dit onder andere bewezen door een NEVI Mil opleiding te doen, naast haar werk en het opvoeden van haar dochtertje. Haar gedrevenheid siert haar en zorgt ervoor dat ze snel zaken oppakt en doorheeft. Ze is analytisch en sociaal zeer vaardig. Kirsten staat altijd klaar voor haar collega’s en schroomt niet om anderen te helpen.

 

Kirsten heeft een opzegtermijn van 1 maand, is 32 uur beschikbaar en heeft een salarisindicatie van €2.500,- bruto per maand op basis van 40 uur.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor de inkoop en logistieke afhandeling van alle technische en algemene facetten binnen de organisatie;
  • Medeverantwoordelijk voor de kwaliteit van de ingekochte artikelen;
  • Nazorg van leveringen;
  • Dagelijks contact met leveranciers;
  • Onderhandelen over levertijden met leveranciers;
  • Contact met klanten en leveranciers uit China en India;
  • Ook inkopen in China;
  • Dagelijks contact met transporteurs;
  • Aanspreekpunt voor interne klanten met betrekking tot onderdelen, status orders;
  • Back up voor aannemen, verwerken en verzenden van orders voor onderdelen;
  • Back up aanspreekpunt voor externe klanten met betrekking tot onderdelen, status orders;
  • Verzorging van koerierszendingen;
  • Verzorging van benodigde transportdocumenten zoals de EUR.1 en CMR;
  • Operationeel inkoopproces en administratieve verwerking hiervan;
  • Inkopen van inkoop en verkooporders;
  • Operationele en logistieke activiteiten en de administratieve verwerking hiervan;
  • Verzamellijsten genereren en controleren op beschikbaarheid van onderdelen;
  • Inkoopplanning van de projecten actualiseren;
  • Up to date houden van artikelbestand in systeem;
  • Controleren van de voorraadverschillen;
  • Het beheren van voorraad;
  • Offertes aanvragen bij leveranciers;
  • Initieel scouten van nieuwe leveranciers;
  • Inkopen van samengestelde artikelen en aanmaken van producties voor assemblage;
  • Periodiek controleren en inventariseren van voorraadartikelen;
  • Aanspreekpunt voor interne en back up voor externe klanten wereldwijd over de status van leveringen, onderdelen, orders;
  • Administratieve en secretariële ondersteuning op de afdeling.

Functie

Junior Inkoper

Leeftijd

23

Woonplaats

'S Gravenmoer

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels vloeiend in woord en geschrift.

Computervaardigheden

MS Office.