Leroy (Logistiek Administratief Medewerker)

Leroy heeft een bewezen hbo+­ werk- en denk niveau waarmee hij 6 jaar geleden, in rap tempo, is doorgegroeid van magazijnmedewerker tot inkoper met een breed takenpakket bij een productiebedrijf in de High Tech industrie. Zo was verantwoordelijk voor het inkopen van machine onderdelen en verpakkingsmaterialen wat samen rond €500.000,- waard was op jaarbasis. Ook was Leroy verantwoordelijk voor het maken van Excel tools die op termijn een professionalisering teweeg bracht binnen onder andere het offerte- en prijsbepalingsproces. Inmiddels is Leroy al 4 jaar werkzaam bij een logistieke dienstverlener. Hier is hij begonnen als logistieke medewerker. Sinds 2018 is Leroy al werkzaam als Key User. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de eerstelijnssupport binnen de organisatie. Ook heeft hij meegeholpen aan het implementeren van nieuwe processen die er onder andere voor gezorgd hebben dat de productiviteit met 50% verbeterd is. Leroy ambieert meer doorgroeimogelijkheden en is daarom latent op zoek naar een functie als inkoper binnen de supply chain.

Leroy is een sociale man met een enorm doorzettingsvermogen. Vele teleurstellingen tijdens zijn opleidingen hebben dit niet van hem af kunnen pakken. Zo heeft hij een functie als magazijn medewerker aangenomen. Door hard te werken en processen snel eigen te maken kon hij in een half jaar al doorgroeien naar inkoper. Ook ziet hij de mogelijkheden in elke situatie. Indien de werkdruk het toelaat gaat Leroy een tool ontwikkelen die hem en zijn collega’s helpt om efficiënter te kunnen werken. Leroy hecht ook veel waarde aan een goede werksfeer en gelooft dat een individu minder voor elkaar krijgt dan een team. Daarom investeert hij graag in het creëren van een gezellige, productieve werkomgeving omdat er op die manier betere resultaten behaald kunnen worden.

Leroy heeft een opzegtermijn van 1 maand met een bruto salarisindicatie van €3.200,- op basis van 40 uur.

Werkzaamheden

Key User  jun 2018 - heden

  • Ontwikkelen van een tool om rapportages te automatiseren;
  • Documenten verzamelen ter inzage van het management om  projecten te kunnen goedkeuren;
  • Replenishment afdeling geoptimaliseerd met 50% door het herorganiseren van het picksysteem;
  • Werkinstructies ontwikkelen voor alle afdelingen in het bedrijf (140-150 stuks).

Administratief Logistiek Medewerker   dec 2015 - jun 2018

  • Verspreiden van de orders naar het magazijn;
  • In kaart brengen van de te versturen orders en naar welke locaties;
  • Verantwoordelijk voor klantcontact bij problemen om deze zo goed mogelijk te verhelpen.

Functie

Logistiek Administratief Medewerker

Leeftijd

32

Woonplaats

Omgeving Roermond

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift. Duits goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Reflex, SAP, MS office (Excel(gevorderd), Word, PowerPoint).