Rachel (Customer Service Medewerker)

Rachel heeft ruim 3 jaar werkervaring opgedaan binnen de Logistiek en Supply Chain. Binnen haar huidige functie is ze van A tot Z verantwoordelijk voor de verwerking en afhandeling van orders voor een aantal key-accounts. Ze beheert voorraden, plaatst inkooporders, verzamelt alle benodigde transport en douanedocumentatie en coördineert zendingen waarbij ze zorg draagt voor tijdige levering. In het geval van problemen met de productie, vertraging met verzendingen of klachten is zij het eerste aanspreekpunt om deze ad hoc op te lossen. Ondanks dat Rachel haar functie altijd met plezier heeft uitgevoerd, is de uitdaging ervan af. Er zijn momenteel geen mogelijkheden bij haar huidige werkgever waardoor ze op zoek is naar een volgende stap binnen de Supply Chain. 

Rachel is een hardwerkende vrouw met een groot empathisch vermogen. Naast het zelfstandig uitvoeren van taken is ze ook echt een teamplayer en helpt ze collega's graag waar nodig, want niets doen is voor haar geen optie. Naar eigen zeggen ligt haar kracht in het hebben van doorzettingsvermogen en dit blijkt uit haar behaalde opleidingen. Waar ze ooit gestart is op het vmbo heeft ze het geschopt tot het behalen van haar Master-diploma. Bovenal is ze sociaal en werkt ze secuur. Dit in combinatie met haar leergierigheid is ze een enorme aanwinst voor elke organisatie. 

Rachel is per 1 oktober 32 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.400,- bruto per maand op basis van 40 uur per week. 
 

Werkzaamheden

  • Van  A tot Z verantwoordelijk voor de verwerking en afhandeling van orders;
  • Controleren van de voorraad en en het plaatsen van inkooporders; 
  • Contact onderhouden met leveranciers en het magazijn; 
  • Schakelen met accountmanagers;
  • Verzamelen van alle benodigde documentatie ten behoeve van klanten en leveranciers, zoals CoA's, ERD's, DDG's, Douane, Specificaties en Kwaliteitsanalyses;
  • Verzamelen en aanleveren van transportdocumentatie, zoals BL's bij Logistiek Dienstverlener;
  • Het coördineren van verzendingen voor tijdige leveringen; 
  • Eerste aanspreekpunt bij problemen met de productie of vertragingen in het proces en deze ad hoc oplossen;
  • Goedkeuren van facturen. 

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

30

Woonplaats

Rotterdam

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

WO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift.. Spaans voldoende in woord.

Computervaardigheden

Microsoft Navision, Microsoft Dynamics AX en MS Office; Excel, Word en PowerPoint