Lian is een dame met zo'n 10 jaar werkervaring in de Logistiek/Supply Chain. Hierbij is zij vooral gespecialiseerd op het gebied van Customer Service. Zo heeft ze bij verschillende organisaties in verschillende branches de klantrelatie onder haar hoede genomen als (International) Customer Service Officer/-Operations/-Specialist. Lian kan klanten te woord staan in meerdere talen (Nederlands, Engels, Italiaans en Spaans) en is bekend met het order-to-cash proces, order entry en douanedocumentatie. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor het onderhouden van contact met forwarders omtrent het distibutieproces, en heeft ze veel moeten schakelen met interne afdelingen. Lian voelt zich geroepen om zowel organisatie als klant een zo goed mogelijk resultaat te leveren en hierdoor een langdurige samenwerking uit voort te zetten. Mede hierdoor is zij op zoek naar een nieuwe uitdaging waar ze veel in contact staat met (internationale) klanten. Bijvoorbeeld in een rol als Logistiek-/Supply Chain Coördinator of Customer Service Specialist.
Lian is een enthousiaste en spontane dame. Zo weet ze makkelijk een praatje te maken en iemand op zijn/haar gemak te stellen. Daarnaast weet ze van aanpakken en zet ze altijd haar beste beentje voor om resultaten en verwachtingen te overtreffen. Lian is empathisch ingesteld, wat maakt dat zij erg behulpzaam is en zich goed kan plaatsen in andermans schoenen. Ondanks dat kan ze ook direct zijn en werkt ze graag in een no nonsense cultuur met korte lijnen. Lian is een onmisbare schakel voor elke organisatie en elke klant waar ze mee te maken krijgt.
Lian is in overleg beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand.