Olivia (Administratief Medewerker)

Het stagebedrijf waar Olivia 12 jaar geleden afstudeerde is het bedrijf waar ze nu nog altijd werkzaam is. Inmiddels is Olivia al 4 jaar werkzaam in de rol van Inkoop-Assistent. Olivia is verantwoordelijk voor haar eigen productgroep, het samenstellen van een merkcollectie en het verwerken van de inkooporders. Olivia is na 12 jaar toe aan een nieuwe werkomgeving en nieuwe collega’s. Daarnaast heeft Olivia een eigen onderneming waar ze meer tijd in wenst te investeren. Daarom is Olivia op zoek naar een parttime functie, voor maximaal 28 uur per week, in de rol van Administratief Medewerker of Inkoop-Assistent.

Olivia is een erg loyale en hardwerkende jongedame, dit blijkt uit haar jarenlange dienstverband bij de organisatie. Olivia maakt nieuwe dingen snel eigen, een nieuw ERP systeem onder de knie krijgen gaat haar makkelijk af. Ze is erg secuur en nauwkeurig in haar werk, zij controleert de facturaties en inkooporders. Het is belangrijk dat dit foutloos wordt gedaan. Olivia is stressbestendig en probleemoplossend, bij calamiteiten blijft ze positief en lost de problemen zo goed en efficiënt mogelijk op. In de startperiode houdt ze zich wat op de achtergrond en kijkt ze de kat uit de boom, maar eenmaal in de business zal ze zich wat assertiever opstellen en meer initiatieven nemen.

Olivia heeft een opzegtermijn van 1 maand, is parttime beschikbaar voor maximaal 28 uur per week en zij heeft een salarisindicatie van € 2.800,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.

Werkzaamheden

  • Inkooporders controleren en invoeren in het ERP systeem, Navision;
  • Inkopen en samenstellen van een kledingcollectie en maatbogen;
  • Beheren van de voorraden, via het systeem en handmatig
  • Facturaties controleren;
  • Contact met leveranciers.
  • november 2014 - februari 2017 Logistiek Medewerkster
  • Retouren afhandelen;
  • Uitpakken, controleren en stickeren/prijzen van de levering;
  • Binnenkomende vracht controleren op onjuistheden.
  • Nabellen van de geretourneerde artikelen en ervoor zorgen dat het gekrediteerd en opgestuurd wordt.
  • juli 2009 - november 2014 Verkoopmedewerkster
  • Adviseren klanten bij kledingkeuze & maten;
  • Bedienen van de kassa;
  • Ontvangen en opbergen nieuwe voorraad.

Functie

Administratief Medewerker

Leeftijd

32

Woonplaats

Eindhoven

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels matig in woord en geschrift.

Computervaardigheden

MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)