Joost (HBO Starter Supply Chain)

Joost heeft onlangs de opleiding Logistics Management succesvol afgerond. Tijdens zijn studie heeft Joost onderzoek gedaan naar besparingen en het optimaliseren van het productieproces bij een logistieke dienstverlener. Hij heeft een procesanalyse doorgevoerd en aanbevelingen gedaan. Hier heeft hij de capaciteit van het warehouse weten te verhogen met 40%. Samen met Extra Talent is Joost op zoek naar een uitdagende baan binnen de Supply Chain. Joost staat ervoor open om te verhuizen en is daarom op zoek naar een werkgever in regio Eindhoven, Breda of Rotterdam.

Joost is een gedreven, leergierige jongeman en heeft nieuwe processen snel onder de knie. Hij wil overal achter komen hoe de vork in de steel steekt, of het nou gaat om het bijleren van computervaardigheden of het doorlopen van een proces. Zijn analytische vaardigheden zijn sterk ontwikkeld, Joost zet deze vaardigheden in om processen te doorgronden en te optimaliseren. Hij weet goed verbanden te leggen, sneller dan de huidige werknemers, kreeg hij als feedback te horen van de stagebedrijven. Daarnaast is Joost erg sociaal, bescheiden en een fijne collega om mee te werken.

Joost is per 1 mei beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.600,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Globale procesanalyse doorgevoerd en uiteindelijk aanbevelingen gedaan voor besparingen binnen de productieprocessen;
  • Analyseren van data;
  • Interviewen van diverse belanghebbenden;
  • Probleem achterhalen en oplossing doorvoeren, orderpickers moeten anders picken waardoor packing efficiënter, beter en sneller kunnen werken;
  • Overzicht van haalbare verbeteringen maken om de capaciteit van warehouse te optimaliseren, capaciteit met 40% verhoogd.

Functie

HBO Starter Supply Chain

Leeftijd

25

Woonplaats

Venlo

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels en Duits goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, BluJay, Intelly, Ortec, MS Office (Word, Excel, Outlook)