Aniela (Service Planner (monteurs))
Aniela werkt zo'n 7 jaar bij haar huidige werkgever waar zij gedurende de jaren verschillende rollen heeft bekleed. Momenteel is Aniela ongeveer 2,5 jaar werkzaam als Planner, een functie waarin zij de personeelsplanning voor de operatie tot ongeveer 200 medewerkers verzorgt. Inmiddels kent Aniela het spelletje van de planning wel waardoor zij onvoldoende wordt uitgedaagd in haar huidige rol. In combinatie met de 50 minuten reistijd enkele reis is Aniela latent beschikbaar voor een nieuwe uitdaging. Bij voorkeur gaat zij in een vervolgstap aan de slag op een plannersfunctie met complexere planningen bij een werkgever wat dichter bij huis.
Het plannen en forecasten ziet Aniela als een puzzel waarbij zij voldoening haalt uit het creëren van de beste oplossing. Ze is competitief met spelletjes en neemt geen genoegen met gaten in haar planning. De positieve energie die Aniela uitstraalt, gebruikt zij in haar communicatie met stakeholders waardoor ze veel voor elkaar krijgt. Dat is belangrijk omdat Aniela soms keuzes moet maken die voor anderen niet altijd even leuk zijn. Haar spontane, vriendelijke overkomen komt dan ook goed van pas bij het beïnvloeden en overtuigen van de verschillende belanghebbenden.
Aniela heeft een maand opzegtermijn en zij heeft een bruto salarisindicatie van € 3.500,- per maand op basis van 40 uur per week.
Het plannen en forecasten ziet Aniela als een puzzel waarbij zij voldoening haalt uit het creëren van de beste oplossing. Ze is competitief met spelletjes en neemt geen genoegen met gaten in haar planning. De positieve energie die Aniela uitstraalt, gebruikt zij in haar communicatie met stakeholders waardoor ze veel voor elkaar krijgt. Dat is belangrijk omdat Aniela soms keuzes moet maken die voor anderen niet altijd even leuk zijn. Haar spontane, vriendelijke overkomen komt dan ook goed van pas bij het beïnvloeden en overtuigen van de verschillende belanghebbenden.
Aniela heeft een maand opzegtermijn en zij heeft een bruto salarisindicatie van € 3.500,- per maand op basis van 40 uur per week.
Werkzaamheden
januari 2020 - heden * Planner
april 2015 - november 2016 * Logistiek Medewerker
- Beheren van gedetailleerde arbeidsbehoefteplanning, variërend van jaarprognose tot dagniveau voor meerdere klanten;
- Samenwerken met key account management om de klantprognose te bepalen;
- Plannen van resources over meerdere functionele afdelingen, tot circa 200 medewerkers;
- Nauw samenwerken met operations management en supervisors om de toepasselijke productiviteit en afhankelijkheden te bepalen die van invloed zijn op het resourceplan;
- Onderhouden van nauw contact met uitzendbureaus.
- Verantwoordelijk voor het inbound-, outbound- en retourenproces;
- Direct aansturen van 6 meewerkend voormannen en in totaal tot 100 logistiek medewerkers;
- Coördineren van de dagelijkse werkzaamheden;
- Opstellen van de dagelijkse personeelsplanning in overleg met de supervisor;
- Deelnemen aan projecten gericht op procesverbetering;
- Houden van toezicht op de naleving van procedures zowel operationeel als gericht op aspecten rond Kwaliteit Arbo en Milieu en Veiligheid.
april 2015 - november 2016 * Logistiek Medewerker