Selim (Inkoper)

Selim is sinds 2019 werkzaam als Inkoper & Allround Office Manager. Hij bekleed een veelzijdige functie waarbij hij verantwoordelijk is voor de inkoop, verkoop, planning en het logistieke proces van A tot Z. Daarbij heeft hij de mogelijkheid gekregen en gepakt om het B2B platform en de Social Media accounts van zijn huidige werkgever op te starten. Iets waarvan de organisatie veel profijt heeft. Hij werkt nauw samen met collega's maar heeft in zijn rol veel eigen verantwoordelijkheid. Hij stuurt uitzendkrachten aan en werkt met verschillende ERP-systemen. De huidige organisatie waar Selim werkzaam is, is gevestigd in Duitsland. Suleyman merkt dat de reistijd toch een obstakel voor hem is. Vandaar dat hij op zoek is naar een nieuwe functie richting de Inkoop waarbij hij veel vrijheid krijgt.

Selim is een spontane, vrolijke jongen die energie uitstraalt. Hij pakt dingen makkelijk op en maakt processen en systemen snel eigen. Hij zet dan ook graag de puntjes op de i en is nauwkeurig. Hij wil zijn werk altijd af hebben en dan ook dat het goed gedaan is. Daarbij is Selim de motiverende en positieve factor in een organisatie en team. Hij haalt het beste uit zijn collega's en is een echte teamplayer.

Selim is vanaf midden september beschikbaar voor 40 uur per week. Hij heeft een salarisindicatie van € 3.500,- bruto op fulltime basis per maand.

Werkzaamheden

  • Containers met zendingen volgen en importeren in Excel lijsten;
  • B2B platform opgestart;
  • Social Media opgestart;
  • Processen optimaliseren;
  • Uitzendkrachten aansturen;
  • Inkoop van eigen assortiment artikelen;
  • Logistieke taken van import tot export.

Functie

Inkoper

Leeftijd

34

Woonplaats

Doetinchem

Salaris

€3.500 tot €4.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands, Engels, Duits, Turks en Kurds goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

MS Office, diverse ERP-systemen