Bryan (Coördinator Servicecenter)

Dat Bryan een loyale medewerker is blijkt wel uit zijn lange dienstverband bij zijn huidige werkgever. Vanuit zijn bijbaantje als Vulploeg- en Verkoopmedewerker is Bryan doorgegroeid naar de rol van Vulploegleider en vervolgens Afdelingsmanager. Hij was onder andere verantwoordelijk voor het aansturen van de vulploegleiders, de verkoopmedewerkers en de bezorgers, het maken van de roosters voor 3 afdelingen (90-100 medewerkers), het beheren van de processen in het ERP systeem en het zo goed mogelijk helpen van de klanten. Na het behalen van zijn hbo-diploma Ondernemerschap & Retailmanagement is hij fulltime aan de slag gegaan als Medewerker Service Center op het hoofdkantoor, daar hij graag uit de winkel wilde. Hier is hij verantwoordelijk voor het oplossen van problemen rondom de dagelijkse gang van zaken. Bryan heeft hier 7 mooie jaren gewerkt en is nu toe aan een nieuwe uitdaging en werkomgeving. Hij is op zoek naar een brede functie met meer eigen input en genoeg afwisseling in werkzaamheden bij een organisatie met genoeg ontwikkelingsmogelijkheden. Bryan vindt het leuk om mee te denken aan verbeteringen binnen een organisatie, het aansturen van een team en het opstellen van planningen.

 

Bryan is analytisch, hij heeft oog voor detail en probeert altijd tot een goede oplossing te komen. Hij heeft een rustig karakter en treedt niet snel op de voorgrond, maar laat ook zeker niet over zich heen lopen. Wanneer Bryan ziet dat zaken anders of beter kunnen, neemt hij initiatief. Hij houdt zich graag bezig met optimalisatieprojecten. Verder is Bryan communicatief sterk en collegiaal, hij werkt graag samen met collega’s naar een doel en het contact onderhouden met de verschillende afdelingen en met klanten gaat hem makkelijk af. Bryan is gestructureerd en houdt van plannen. Daarnaast is Bryan stressbestendig. Ook in chaotische situaties of onverwachte problemen die optreden weet hij het hoofd koel te houden.

 

Bryan heeft een opzegtermijn van een maand en een salarisindicatie van € 3.200,- bruto per maand

Werkzaamheden

september 2020 - heden * Medewerker Service Center Winkelzijde
  • Aanspreekpunt voor winkels met problemen rondom de dagelijkse gang van zaken;
september 2019 - september 2020 * Afdelingsmanager DKW en E-Commerce
  • Vullen van de restvoorraden;
augustus 2018 - september 2019 * Assistent-Afdelingsmanager DKW en E-commerce
  • Vullen van nieuwe en restantvoorraden;
augustus 2017 - augustus 2018 * Vulploegleider
  • Vullen van nieuwe vrachten en restantvoorraden;
augustus 2016 - augustus 2017 * Verkoopmedewerker DKW
  • Kassawerkzaamheden;
september 2015 - augustus 2016 * Vulploegmedewerker DKW
  • Vullen van nieuwe vrachten en restantvoorraden.

Functie

Coördinator Servicecenter

Leeftijd

23

Woonplaats

Gemert

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands uitstekend in woord en geschrift. Engels voldoende in woord en goed in geschrift.

Computervaardigheden

SAP, Salesforce, LPR, R10, OMS, Yourforce, R&R, Presmart, Storeline, MS Office(Word, Excel, Outlook)