Raymon (Customer Service Medewerker)

Raymon heeft bewust gekozen om na zijn vwo direct te beginnen met werken. Na ongeveer 1 jaar te hebben gewerkt als Heftruckchauffeur was het duidelijk dat hij meer in zijn mars had en kreeg hij een uitdaging om op het kantoor te werken. Deze kans heeft hij met beide handen aangegrepen. Eerst als Logistiek Administratief Medewerker, maar ook hier had zijn werkgever snel door dat dit niet zijn eindstation was. Zo werd hem functie van Customer Service Key Account aangeboden en dit is gaat hem goed af. In de loop der jaren is Raymon gegroeid binnen het bedrijf en in zijn functie als Customer Service Key Account. Dit uit zich in het feit dat hij direct in contact staat met maar liefst 70 verschillende rederijen en wegvervoerders. De voornaamste taken voor zijn key account zijn het oplossen van de zeer uiteenlopende vragen en klachten met betrekking tot de verschillende zendingen en het maken, delegeren, controleren en nakomen van de time slot boekingen. Intern is Raymon ook een sparingspartner voor zijn Manager met betrekking tot het implementeren van verbeteringen en structurele oplossingen. Raymon heeft veel verantwoordelijkheden en werkt na 14 jaar nog met veel plezier, maar is toe aan een nieuwe uitdaging. Zijn voorkeur gaat uit naar een functie als Senior Customer Service Representative of (Allround) Expediteur.

Raymon is een sociale, flexibele doorpakker die geen blad voor de mond neemt. Weekend, avond en bereikbaarheidsdiensten zijn hem niet vreemd. Door zijn hands-on mentaliteit en de ervaring die Raymon heeft opgedaan in de loop der jaren is hij een zeer gewaardeerde collega waar je met problemen te recht kunt. Zijn motto "één voor allen, allen voor één" is veel zeggend en hem op het lijf geschreven. Hij vindt dat alle werknemers samen moeten gaan voor het belang van het bedrijf.

Raymon heeft 1 maand opzegtermijn en hij heeft een salarisindicatie van € 3.400,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het begeleiden van het weg en zee transport van A tot Z voor één groot key-account
  • Meedenken en implementeren van verbeteringen en structurele oplossing om het transport zo soepel mogelijk te laten verlopen
  • Onderhandelingen over prijzen met 70 verschillende rederijen en wegvervoerders wanneer er ad hoc transporten moeten worden ingepland
  • Verantwoordelijk voor het maken, delegeren, controleren en nakomen van time slot boekingen
  • Verantwoordelijk voor het in kaart brengen en afhandelen van klachten met betrekking tot zijn key-account
  • Het aansturen van de administratieve collega's met betrekking tot een correcte en tijdige facturatie
  • Zorgen voor correcte en complete rapportages richting de Customer Service Manager
  • Verstrekken van informatie over de verschillende producten en diensten
  • Verantwoordelijk voor het oplossen en instrueren van wijzigingsverzoeken met betrekking tot de ladingen
  • Direct contactpersoon voor 70 verschillende subcontractors met betrekking tot vragen en klachten
  • Transportboekingen maken en begeleiden.
  • Te woord staan van zijn key-account en de vertaalslag maken naar de verschillende subcontractors.
  • Controleren en nastreven van de afgesproken tarieven.
  • Ad-hoc schakelen bij een spoed zending.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

0

Woonplaats

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels Uitstekend in woord en geschrift

Computervaardigheden

TMS systeem (L-Base), MS Office (Excel, Word, Outlook)