Guus Bierkens

workBusiness Unit Manager
location_cityBreda

phone06 – 30 62 85 38
 linkedin.com/in/guusbierkens/

Guus Bierkens

“Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.” 

Ik haal mijn energie uit het maken van succesvolle matchen, tussen organisatie en kandidaat. 

Op zoek naar een nieuwe collega?
Als Consultant Logistiek zorg ik ervoor dat uw nieuwe collega daadwerkelijk binnen de organisatie past en niet alleen aansluit op de vacature. 
Wat mij kenmerkt, is mijn persoonlijk aanpak en mijn eerlijkheid. Dit verwacht ik ook in relatie met mijn klanten. Mijn klanten zijn daarin ook allemaal eerlijk en zeggen waar het op staat. Daarnaast zit ik vol met humor, dus is er altijd plek voor een grapje. Het moet natuurlijk wel leuk blijven! Indien u geïnteresseerd bent in een kennismaking, dan kunt u mij bellen of mailen. Ik sta altijd open om elkaar beter te leren kennen om zo ook te kijken hoe het bedrijf in elkaar zit en wat voor sfeer er hangt. Zo kan ik ervoor zorgen dat ik de juiste kandidaat vind die goed bij u en het bedrijf past! 

Op zoek naar een nieuwe baan? 
Jij als kandidaat kan het misschien lastig vinden om de droombaan te vinden. Hierin neem ik mijn netwerk mee om zo een top kandidaat als jij onder de aandacht te brengen. Hierin is het probleem dat je vaak zelf nog niet weet wat voor baan je wilt, maar je weet wel wat voor werkzaamheden je wilt uitvoeren. Door middel van gewoon het gesprek aan te gaan, kom ik te weten wat jij wilt en wat dus goed zou aansluiten. Ik ben telefonisch of via de mail bereikbaar. Mijn gegevens zie je hier bovenaan. We kunnen dan samen een gesprek inplannen om elkaar te leren kennen. Daarna begint de zoektocht naar de perfecte match!


Vacatures

€2.600 tot €3.500
Kleding die naar Turkije moet, 40 pallets met telefoons naar Amerika en 2 auto's naar China. Dit zijn voorbeelden van zendingen waarmee je als Freight Forwarder dagelijks te maken hebt. Voor dit soort zendingen verzorg jij het volledige logistieke proces. Van order tot levering; jij bent degene die alles regelt voor de klant. Denk jij dat jij de persoon bent die dit proces aankan? Lees dan snel verder!
access_timeFulltime location_onBreda euro_symbol€2.600 tot €3.500
€2.650 tot €3.400
€ 2.600,- tot € 3.400,- kun je verdienen als Klantenservice Logistiek binnen deze internationale logistieke dienstverlener. Je werkt in een hecht team van vijf collega's, waarbij je samen met een andere nieuwe collega start. Jullie vormen samen het eerste aanspreekpunt voor dit logistieke bedrijf. De klanten zijn vriendelijk en benaderbaar, en je bouwt hier ook langdurige relaties mee op. Klinkt dit als een leuke baan? Lees dan snel verder!
access_timeFulltime location_onBergen op Zoom euro_symbol€2.650 tot €3.400
€3.000 tot €3.500
Heb je altijd al willen weten welke onderdelen een vliegtuig nodig heeft om de lucht in te gaan? Dit is je kans! We zoeken iemand die pas tevreden is als alles perfect is geregeld. Krijg jij energie van samenwerken met internationale klanten en het volledig ontzorgen van hen? Lees dan snel verder, want wij zoeken jou als Logistiek Administratief Medewerker!
access_timeFulltime location_onBergen op Zoom euro_symbol€3.000 tot €3.500
€2.700 tot €3.300
Wil jij een belangrijke rol spelen in logistieke operaties? Voor de afdeling Zeevracht bij deze organisatie zoeken wij een Customer Service Medewerker die van aanpakken weet. Ben jij die spontane en enthousiaste persoon die wij zoeken? Lees dan snel verder!

access_timeFulltime location_onDordrecht euro_symbol€2.700 tot €3.300
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Monique inmiddels 20 jaar ervaring als Administratief Medewerker. Ze is voornamelijk actief geweest in logistieke organisaties en op de financiële administratie. Binnen de logistieke organisaties was Monique onder andere verantwoordelijk voor het verwerken van verlading gegevens, het afboeken van transportgegevens, het opstellen van vrachtdocumenten, het onderhouden van contact met transporteurs en het bijhouden van de voorraadgegevens. Ook het verwerken van offertes en het opstellen van transportdocumenten kwam binnen deze logistieke organisaties veelvuldig aanbod. In haar financiële rollen was Monique vooral verantwoordelijk voor het registreren, verwerken en controleren van facturaties, het uitwerken van offertes en uren kilometerdeclaraties. Hiernaast droeg zij ook zorg voor het debiteurenbeheer, het verzorgen van de incassotrajecten en de gehele financiële administratie. Doordat Monique het afgelopen jaar via uitzendorganisaties heeft gewerkt is zij op zoek naar vastigheid en wilt ze dit bij voorkeur doen in een Logistiek Administratieve rol.

Monique is zeer resultaatgerichte dame met ruime ervaring in zowel de logistieke- als financiële administratie. Monique wordt gekenmerkt door haar enorme drive, haar snelheid om zich informatie eigen te maken en haar brede inzetbaarheid. Daarnaast gaat Monique zeer nauwkeurig te werk, een eigenschap die van groot belang is in de financiële administratie. Monique gaat elke administratieve uitdaging met een fris blik tegemoet en stopt niet tot zij deze tot volle tevredenheid heeft volbracht.

Monique is per direct fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand.

location_onBergen op Zoom createMBO person39 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Farid is via een omweg de logistiek ingerold. Na zijn studie rechten is hij eerst de commerciële kant opgegaan. Nadat hij bij zijn een na laatste werkgever binnen kwam als commercieel administratief medewerker moest hij na 2 weken al de transportplanning over nemen. Dit bleek een schot in de roos. Binnen een jaar heeft hij de transportplanning eigen kunnen maken. Helaas werd door onbekende reden zijn contract niet verlengd. Omdat hij niet van stil zitten houdt is hij nu aan het werk als logistiek medewerker. Toch is hij samen met Extra Talent opzoek naar een leuke uitdagende functie als Transportplanner aangezien hier echt zijn hart ligt. 

Farid is een zeer vriendelijk, eerlijk en directe jongen in positieve zin. Hij laat niet over zich heen lopen, maar zal je altijd met respect behandelen. Farid laat zich niet snel van de wijs brengen in stressvolle situatie en staat altijd voor iedereen klaar.

Farid heeft een opzegtermijn van een maand en een salaris indicatie van €3.000,-.

location_onOosterhout createHBO person35 jaar euro_symbol€2.000 tot €2.500

Gurkan heeft meer dan 10 jaar werkervaring binnen de Logistiek waarvan hij ook enkele jaren een inslag heeft gemaakt in de Logistiek. Bij zijn vorige werkgever was hij werkzaam als Logistiek Supervisor. Hier begeleide hij 50 FTE. Daarnaast was hij verantwoordelijk voor het optimaliseren en het efficiënter maken en laten verlopen van de processen in het warehouse. Hij maakte dagelijks personeelsplanningen en had hier een strak oog op productiviteit, doorlooptijd en kwaliteit. Op dit moment is Gurkan werkzaam als Warehouse Teamleider binnen een productieorganisatie. Hier is hij verantwoordelijk voor het direct leiding geven aan 10 tot 15 FTE en het verzorgen van de bezettingsplanningen van de medewerkers. Tevens is hij ook zeer betrokken bij het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken van de werknemers. Daarnaast heeft Gokhan een coördinerende en controlerende rol inzake de goederenstroom. Gurkan is door een verhuizing op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin hij zijn kwaliteiten als Coördinator/Teamleider kan toepassen. Hij voelt zich het meeste thuis in een productieomgeving.

Gurkan is een correcte jongen met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel. Hij is gericht op innovatie, want voor Gurkan betekent dit vooruitgang. In een dynamische omgeving zoekt / creëert hij structuur. Hij is creatief als het gaat om bedenken van oplossingen. Als leidinggevende is Gurkan iemand die met de voeten in de klei staat. Hij is kritisch op processen en vliegt deze vanuit de operatie aan. Een loyale medewerker die het organisatiebelang hoog in het vaandel heeft.

Gurkan heeft een opzegtermijn van één maand en is fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.500,- bruto per maand.

location_onZeeland createMBO euro_symbol€2.500 tot €3.000

Dave is heeft de afgelopen jaren ervaring opgedaan zowel binnen het plannen van transport als productie. Na het behalen van de WO-opleiding Exonometrie en Operations Research op het gebied van Logistiek, is Dave blijven hangen in de functies die hij had tijdens zijn studie. Echter begon het steeds meer te kriebelen om echt iets te doen met zijn opleiding. Met name de afgelopen twee jaar heeft hij veel ervaring opgedaan binnen de Supply Chain. Hij heeft ervaring opgedaan op het gebied van inkoop en voorraadbeheer van grondstoffen en het plannen van de productie op basis van orders en ervaringen. Daarnaast heeft hij een half jaar de werkzaamheden waargenomen van de Productiemanager. Hierbij stuurde hij het productiepersoneel en de magazijnmedewerkers aan. Dave ervaart zijn huidige functie als iets waar hij graag verder in wil groeien en met zijn denkniveau echt een toegevoegde waarde in kan zijn. Hij is dan ook op zoek naar een functie als Supply Chain Planner.

Dave is een sociale man die betrokken en behulpzaam is richting zijn collega's. Dit zorgt er voor dat zijn collega's Dave waar nodig zelf ook een handje toesteken als hij hierom vraagt. Met zijn analytische en rationele manier van werken, zorgt hij er altijd voor dat iedereen weet waar hij aan toe is. Daarnaast is Dave niet snel onder de indruk en houdt hij het hoofd altijd rustig als de situatie gespannen wordt. Kortom, Dave is een kandidaat die situaties goed overziet, makkelijk schakelt en zowel in teamverband als individueel makkelijk zijn draai vindt.

Dave is in overleg beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.200,- bruto per maand.

location_onTilburg createWO person35 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Meer kandidaten weergeven