Isa de Vocht

workBusiness Unit Manager Logistiek
location_cityTiel

phone06 - 82 09 98 73
 linkedin.com/in/isa-de-vocht/

Isa de Vocht

“Vier de successen die je boekt op werk met je collega’s!” 


Ik haal energie uit het contact met kandidaten en bedrijven en het feit dat ik iets voor ze kan betekenen.

 

Op zoek naar een nieuwe collega? 
Als Consultant Logistiek zoek ik de perfecte collega voor uw bedrijf. Ik luister goed naar uw wensen. Ik ga er dan ook alles aan doen om de juiste match te realiseren. Ik zet net dat ene stapje extra dat u nodig heeft. Ik ben gedreven, zie kansen en speel in op uw behoeften. We kunnen dan samen op zoek zodat er een goede match ontstaat. Ook vind ik goede communicatie heel erg belangrijk. U kunt daarom contact met mij opnemen via de mail, maar de beller is sneller, dus kunt u mij ook telefonisch bereiken.

 

Op zoek naar een nieuwe baan? 

Je bent een groot deel van je week aan het werk, dus is het superbelangrijk dat je het naar je zin hebt en het ultieme werkgeluk ervaart. Ik luister daarom goed naar wat jij wilt. Ik wil er zo achter komen wat jouw drijfveer is en wat je ambities zijn. Samen met jou ga ik op zoek naar hetgeen wat jij écht leuk vindt. Ook vind ik open communicatie erg belangrijk. Je kunt contact met mij opnemen via de contactgegevens op de site. We gaan dan samen op zoek naar jouw droombaan! Ik maak graag tijd voor je vrij!


Vacatures

€2.800 tot €3.400
Ben jij klantgericht en wil jij graag werken bij een bedrijf waar de passie voelbaar is wanneer je het pand binnenloopt? Dan is dit je kans! Jij kunt aan de slag als Commercieel Medewerker Binnendienst bij een handelsorganisatie die vooroploopt in de markt. Met goede arbeidsvoorwaarden, zoals 12 atv-dagen, en een fijne werksfeer zul jij gegarandeerd met een flinke lach op je gezicht naar je werk gaan. Klinkt dit als jouw nieuwe functie? Lees dan snel verder! 
access_timeFulltime location_onElst euro_symbol€2.800 tot €3.400
€2.750 tot €3.500
Ben jij iemand die plezier haalt uit het beheren van voorraadprocessen en geniet van een dynamische administratieve rol? Dan hebben wij dé functie voor jou! Voor een toonaangevende organisatie in de regio Arnhem zoeken we een enthousiaste professional die graag bijdraagt aan een efficiënte distributie van vloeibare bulk. Hier kun je rekenen op uitstekende arbeidsvoorwaarden én onvergetelijke personeelsfeesten. Klinkt dit als jouw volgende stap? Lees snel verder!
access_timeFulltime location_onArnhem euro_symbol€2.750 tot €3.500
€2.700 tot €3.400
Wil jij jezelf graag bezighouden met het administratieve gedeelte van de voorraad bij een toonaangevende organisatie? Dan is dit je kans! Bij een moderne organisatie in de regio van Arnhem krijg jij de kans om jezelf te ontwikkelen in het distribueren van ADR-goederen. Hier staan mooie arbeidsvoorwaarden en hele leuke personeelsfeestjes die tot in de puntjes geregeld zijn tegenover. Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! 
access_timeFulltime location_onArnhem euro_symbol€2.700 tot €3.400
€3.000 tot €4.000
Ben jij geïnteresseerd in de technische sector en wil jij graag aan de slag in een functie waar je mooie stappen in kan zetten? Dan is de rol van Technisch Administratief Medewerker voor jou! In deze rol ga je een duik nemen in het inkoopproces van jouw nieuwe werkgever. Je kunt hier rekenen op een mooi salaris en je komt te werken in het leukste team van Nijmegen. Lees de vacature snel verder! 
access_timeFulltime location_onNijmegen euro_symbol€3.000 tot €4.000
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Kirsten is in maart 2021 aan de slag gegaan in een Customer Service rol. Zij is begonnen op de eerste lijn, waar ze verantwoordelijk was voor het te woord staan van klanten. Kirsten merkte al snel dat het werk haar makkelijk afging en kreeg daardoor wat taken erbij. Zo ging zij zich bezighouden met het inwerken van nieuwe medewerkers en trainingen te herschrijven. Uiteindelijk mocht Kirsten de overstap maken naar de rol van Kwaliteitscoördinator. Zij hield zich voornamelijk bezig met de kwaliteit van de medewerkers. Haar werk bestond onder anderen uit het nakijken van de cijfers en terugluisteren van gesprekken. Op basis daarvan schreef zij rapportages en adviezen uit zodat de kwaliteit van het werk omhoog ging. Kirsten haar functie veranderde weer naar een eerstelijns functie, daardoor heeft zij de overstap gemaakt naar haar huidige werkgever. Hier is zij o.a. verantwoordelijk voor het signaleren van problemen en de optimalisering van de klantenservice. Echter was dit werk niet wat Kirsten op voorhand voor ogen had. Daarom is zij samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin zij zich bezig kan houden met de kwaliteit op de afdeling.

Kirsten vindt het menselijke aspect in haar werk belangrijk. Ze krijgt er energie van om anderen vooruit te kunnen helpen. Kirsten voelt zich gelijk met anderen en staat met beiden benen op de grond. Wanneer iemand een probleem heeft zal zij het altijd proberen te bekijken vanuit diegene zijn perspectief. Zij is niet het type die een ladder in een gat zet, zodat de ander omhoog kan klimmen, maar degene die zelf naar beneden gaat om te helpen klimmen. Daarnaast is ze praktisch ingesteld en vindt ze het belangrijk om gestructureerd te werk te gaan.

Kirsten heeft een opzegtermijn van één maand. Ze heeft een salarisindicatie van € 2.950,- bruto per maand op fulltime basis en is 32 uur beschikbaar.
location_onBarneveld createMBO person29 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Sofiya heeft ruim 14 jaar ervaring in verschillende functies m.b.t. logistiek, in- en verkoop. Nadat zij in 2008 naar Nederland is gekomen, is zij begonnen als Sales Representative Oost-Europa. In deze rol was zij verantwoordelijk voor het export proces van Russischtalige landen. Ze stond in contact met klanten o.a. over prijzen en statussen van zendingen en vroeg voor deze zendingen de exportdocumentatie aan. Na 12 jaar gewerkt te hebben in deze functie, is Sofiya aan de slag gegaan bij een bedrijf waarbij ze verantwoordelijk was voor de operationele inkoop van producten uit de agrarische sector. Ze zocht hier naar leveranciers en deed de prijsonderhandelingen. Zij hield zich ook bezig met het berekenen van vrachtvolumes voor het wegtransport en het voorbereidend werk op douanedocumenten. Tegenwoordig werkt Sofiya bij een organisatie op de Verkoop Binnendienst. Haar functie bestaat o.a. uit het aannemen en verwerken van orders, opstellen van offertes en bijhouden van het voorraadbeheer. Daarnaast is zij verantwoordelijk voor het inzetten van externe vervoerders voor de transporten. Omdat het bedrijf verkocht is, is Sofiya op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin zij zich bezig kan houden met administratieve taken die betrekking hebben tot douane, order entry of inkoop.

Een hoog verantwoordelijkheidsgevoel is wat Sofiya een fijne collega en aanspreekpunt maakt. Zij zal namelijk voor zowel haar collega’s als haar klanten altijd een stap extra zetten om het best mogelijke resultaat te behalen. Doordat zij in hectische situaties de rust kan bewaren en het overzicht behoud, ziet zij snel de kern van problemen in. Hierdoor kan zij goed tot oplossingen komen. Sofiya denkt procesmatig, hierdoor pakt zij werkzaamheden snel op en maakt zij systemen snel eigen.

Sofiya is per 1 september beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.500,- bruto per maand op fulltime basis en is voor 32 uur per week beschikbaar.
location_onCulemborg createWO person45 jaar euro_symbol€3.500 tot €4.000
Chris is momenteel bezig met zijn afstudeerstage voor de AD-studie Bedrijfskunde. Nadat hij klaar was met de middelbare school, is hij Manager Transport en Logistiek niveau 4 gaan studeren. Hierna is hij Bedrijfskunde gaan doen. Hij heeft door de jaren heen mooie ervaring opgedaan door stages en bijbanen. Hij heeft bijna twee jaar gewerkt bij een bedrijf waar hij het import en exportproces van zeecontainers van en naar China monitorde. Hij had veel contact met rederijen, klanten en de vervoerders. Momenteel is hij bezig met zijn afstudeerstage die gericht is op inkoop. Hij is bezig met het implementeren van een werkinstructie voor de operationele inkopers. Op die manier zal er uiteindelijk veel tijd worden bespaard, omdat nu iedereen op een andere manier werkt. Wanneer hij afgestudeerd is, wil hij graag aan de slag in een uitdagende functie binnen de Logistiek of Supply Chain. 

Chris omschrijft zichzelf als een goede luisteraar. Hij vindt het belangrijk om zaken duidelijk voor zichzelf te hebben, om er vervolgens mee aan de slag te kunnen. Samenwerken is iets wat hem ook goed afgaat. Hij kan vaak goed met zijn collega’s door een deur en hij vindt het belangrijk om de harmonie te bewaren. Wanneer er hectiek in het werk te pas komt, probeert hij zo goed mogelijk zijn hoofd koel te houden. Wat Chris ook erg belangrijk vindt, is het nakomen van afspraak. Dit doet hij zelf en verwacht hij ook van de ander. Als collega zijnde is hij fijn om erbij te hebben, hij is makkelijk in de omgang en toont oprechte interesse. 

Chris is in overleg per 1 september beschikbaar voor 40 uur per week. Hij heeft een salarisindicatie van € 2.800,- bruto per maand op fulltime basis. 
location_onTiel createHBO person23 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Rodas is vanaf 2015 werkzaam in de logistiek. In juli 2020 is hij aan de slag gegaan als Assistent Planner, wat zijn eerste kantoorbaan binnen de logistiek was. In deze functie heeft Rodas 6 Planners ondersteund en hij was verantwoordelijk voor het inboeken van zendingen bij externe vervoerders via zeevracht. Na één jaar hier gewerkt te hebben, is Rodas aan de slag gegaan als Logistiek International Specialist. Bij deze werkgever vervoerde ze chemicaliën en was Rodas verantwoordelijk voor de intermodale planning. Hij beheerde de planning, stond in contact met leveranciers en ging na een paar maanden een team aansturen. Daarnaast heeft Rodas handleidingen gemaakt voor de werkprocessen. Omdat dit bedrijf ging verhuizen en de reistijd niet haalbaar was voor Rodas, is hij in september 2022 aan de slag gegaan met een interim opdracht binnen de Master Data. Voor deze opdrachtgever maakte hij artikelen aan en zorgde hij dat alle productspecificaties en prijzen klopte. Nu deze interim opdracht is afgelopen, is Rodas op zoek naar een uitdagende functie binnen de Logistiek of Supply Chain samen met Extra Talent. 

Rodas is een man met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel. Dit is ontstaan vanuit zijn familie. Hij is de oudste van zijn generatie en heeft altijd oog voor de anderen gehad. Dit heeft zich ontwikkelt en heeft Rodas uiteindelijk ook in zijn werk meegenomen. Hij vindt het namelijk belangrijk dat het werk goed gebeurd en dat iedereen ook op een goede manier het werk goed uit kan voeren. Daarnaast werkt hij secuur en merkt hij patronen in een proces snel op. Hij gaat hierbij dan ook tot de kern om problemen in het vervolg te voorkomen. Als werknemer is hij vrolijk en zorgt hij voor een goede sfeer op de afdeling. 

Rodas is per direct beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.500,- bruto per maand.
location_onlinkedin createMBO person28 jaar euro_symbol€3.500 tot €4.000
Meer kandidaten weergeven