Isa de Vocht

workBusiness Unit Manager Logistiek
location_cityTiel

phone06 - 82 09 98 73
 linkedin.com/in/isa-de-vocht/

Isa de Vocht

“Vier de successen die je boekt op werk met je collega’s!” 


Ik haal energie uit het contact met kandidaten en bedrijven en het feit dat ik iets voor ze kan betekenen.

 

Op zoek naar een nieuwe collega? 
Als Consultant Logistiek zoek ik de perfecte collega voor uw bedrijf. Ik luister goed naar uw wensen. Ik ga er dan ook alles aan doen om de juiste match te realiseren. Ik zet net dat ene stapje extra dat u nodig heeft. Ik ben gedreven, zie kansen en speel in op uw behoeften. We kunnen dan samen op zoek zodat er een goede match ontstaat. Ook vind ik goede communicatie heel erg belangrijk. U kunt daarom contact met mij opnemen via de mail, maar de beller is sneller, dus kunt u mij ook telefonisch bereiken.

 

Op zoek naar een nieuwe baan? 

Je bent een groot deel van je week aan het werk, dus is het superbelangrijk dat je het naar je zin hebt en het ultieme werkgeluk ervaart. Ik luister daarom goed naar wat jij wilt. Ik wil er zo achter komen wat jouw drijfveer is en wat je ambities zijn. Samen met jou ga ik op zoek naar hetgeen wat jij écht leuk vindt. Ook vind ik open communicatie erg belangrijk. Je kunt contact met mij opnemen via de contactgegevens op de site. We gaan dan samen op zoek naar jouw droombaan! Ik maak graag tijd voor je vrij!


Vacatures

€2.600 tot €3.600
Doe maar lekker normaal, dan doe je al gek genoeg. Deze instelling hebben jij en jouw nieuwe werkgever gemeen. In de rol van Planner kun jij je gaan ontwikkelen en liggen er mooie doorgroeimogelijkheden op je pad. Heb je net even té hard gewerkt en behoefte aan een frisse neus? Wanneer je het terrein afstapt, bevind jij je in een prachtige omgeving waar je even alles los kunt laten. Nieuwsgierig? Lees snel verder! 
access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€2.600 tot €3.600
€2.700 tot €3.700
Heb jij je diploma in de Logistiek op zak en ben jij klaar voor een uitdagende stap in je carrière? Bij dit gerenommeerde transportbedrijf in de regio van Groesbeek krijg je de kans om te groeien, te leren en écht impact te maken als Transportplanner. Je werkt in een hecht team, denkt mee over procesverbeteringen en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Met een goed salaris, ontwikkelmogelijkheden en een fijne werksfeer is dit dé kans om je carrière een vliegende start te geven. Klaar om de logistieke wereld te veroveren? Solliciteer nu!
access_timeFulltime location_onGroesbeek euro_symbol€2.700 tot €3.700
€2.500 tot €3.000
Doe maar lekker normaal, dan doe je al gek genoeg. Deze instelling hebben jij en jouw nieuwe werkgever gemeen. In de rol van Administratief Medewerker Planning kun jij je gaan ontwikkelen en liggen er mooie doorgroeimogelijkheden op je pad. Ben jij nieuwsgierig? Lees snel verder! 
access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€2.500 tot €3.000
€3.200 tot €3.800
Je gaat aan de slag in de uitdagende rol van Binnendienst Medewerker Logistiek. Hierin kun jij rekenen op een goed salaris en je collega's denken graag met jou mee. Denk bijvoorbeeld aan flexibele werktijden en na je inwerktraject opties tot thuiswerken. De sfeer is hier ontzettend goed en je collega’s staan te popelen je te ontmoeten! Lees snel de vacature verder voor meer informatie! 
access_timeParttime location_onAmersfoort euro_symbol€3.200 tot €3.800
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Jorik heeft al ruim 25 jaar ervaring in de logistiek, waarvan 9 jaar als Assistent Planner. Hij is eind 2017 bij zijn huidige werkgever begonnen waar hij verantwoordelijk is voor alle processen om de transportplanning heen. Zijn takenpakket bestaat o.a. uit het verzamelen en verwerken van transportdocumenten, het verwerken van orders voor de ritten en het aanmelden van zendingen. Daarnaast staat hij in contact met klanten, chauffeurs en externe vervoerders. Ook de palletadministratie valt onder Jorik zijn verantwoordelijkheid. Jorik heeft het goed naar zijn zin bij zijn huidige werkgever, maar de sfeer is niet altijd even leuk. Daarom staat Jorik open voor een administratieve uitdaging binnen de Logistiek.

Jorik is goed in administratieve werkzaamheden omdat hij altijd alles uitzoekt. Hij zorgt ervoor dat alle documenten kloppen en is hier erg precies in. Hij wil zeker zijn van zijn zaak en zorgen voor het beste resultaat. Systemen maakt hij snel eigen, omdat hij dit simpelweg erg interessant vindt. Jorik vindt het belangrijk om hard te werken. Naast dat hij het werk goed wil doen, wil hij het ook op tijd afhebben. Hij vindt het dan ook alleen maar leuk om naar zijn werk toe te gaan. Als collega zijnde is Jorik gezellig en betrokken en zal hij dan ook altijd een luisterend oor bieden aan zijn collega’s. 

Jorik heeft een opzegtermijn van één maand. Hij is beschikbaar voor 40 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 3.450,- bruto per maand. 
location_onNijmegen createMBO person46 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Menno is in 2004 begonnen in de logistiek. Hij heeft bij zijn vorige werkgever 18 jaar gewerkt waar hij is begonnen als Magazijn Medewerker. Uiteindelijk is hij naar de retouren afdeling gegaan. Vorig jaar vond hij het tijd voor een nieuwe uitdaging, dus is hij aan de slag gegaan bij een organisatie als Project Administrator. In deze functie was hij verantwoordelijk voor het administratieve werk van de projectmanager. Denk hierbij aan het invoeren van orders, bestellingen plaatsen o.b.v. de voorraad en het onderhouden van contact met leveranciers. Toen Menno hier aan de slag ging, had hij andere verwachtingen van het werk dan hoe het in de praktijk was. Daarom is er in goed overleg besloten om het contract niet te verlengen zodat Menno iets kan vinden waar hij tot aan zijn pensioen kan blijven zitten. Menno zoekt een nieuwe uitdaging waarin hij zich bezig kan houden met logistieke administratie en bij voorkeur ook de Franse taal. 

Menno is een echt mensenmens. Hij staat open voor anderen en zal altijd eerlijk zijn. Hij vindt het belangrijk dat er onderling een goede communicatie is en dat er met wederzijds respect gehandeld wordt naar elkaar. Hij is erg loyaal en als collega zijnde iemand die graag iets wil betekenen voor zijn omgeving. Als hij kan helpen met iets, zal hij dat dan ook zeker doen. Wat Menno belangrijk vindt in zijn nieuwe functie, is dat hij zich kan ontwikkelen. Hij geeft zelf ook aan dat je nooit uitgeleerd bent en dat er altijd ruimte is voor verbetering. 

Menno heeft een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand op fulltime basis en is vanaf 19 augustus beschikbaar. 
location_onUtrecht createHBO person51 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Kim is een administratief professional met ruim 25 jaar werkervaring, waarvan 6 jaar binnen de logistiek. Afgelopen jaar heeft zij haar kennis bijgeschoold en de opleiding Administratief Medewerker afgerond. Na haar studie is zij gaan werken als administratief medewerker, secretaresse, en callcenter medewerker en ze heeft haar eigen gastouderbureau gehad. Bij haar vorige werk bekleedde ze de functie magazijn- en administratief medewerker. Ze was verantwoordelijk voor het samenstellen, inpakken en verzenden van orders. Haar administratieve werkzaamheden bestonden uit het in- en uitboeken van producten en het opmaken van paklijsten. Door een verhuizing is ze bij een testbureau aan de slag gegaan als administratief medewerker. Ze verwerkt alle testaanvragen in het systeem en aan de hand hiervan stelt ze vervolgens de werkbrief op. De resultaten verwerkt zij wederom in het systeem en op basis van de werkbrieven en afgeronde proeven maakt zij een rapportage. Het werk gaat haar goed af, maar door onvoldoende affiniteit met het product zijn ze in overleg uit elkaar gegaan. Kim is samen met Extra Talent op zoek naar een Administratieve of Customer Service uitdaging waarbij ze graag klanten helpt.

Kim is een enthousiaste en sociale vrouw. Ze kan goed samenwerken omdat ze duidelijk communiceert en ze helpt haar collega’s waar nodig. Daarnaast ligt ze altijd goed in de groep. Ze is klantgericht en denkt in het belang van de klant in oplossingen. Administratief is ze sterk omdat ze secuur en perfectionistisch is en haar eigen werk controleert. Daarnaast is ze organisatorisch sterk en heeft ze haar werk op orde. Ook is ze zeer leergierig en dit blijkt uit het feit dat ze recentelijk een opleiding heeft afgerond. Kim zoekt een informele organisatie waarbij er ruimte is om mee te denken en waar zij klanten kan helpen.

Kim is in overleg per direct beschikbaar voor 40 uur per week met een salarisindicatie van € 2.800,- bruto per maand op fulltime basis.
location_onDuiven createMBO person50 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Kirsten is in maart 2021 aan de slag gegaan in een Customer Service rol. Zij is begonnen op de eerste lijn, waar ze verantwoordelijk was voor het te woord staan van klanten. Kirsten merkte al snel dat het werk haar makkelijk afging en kreeg daardoor wat taken erbij. Zo ging zij zich bezighouden met het inwerken van nieuwe medewerkers en trainingen te herschrijven. Uiteindelijk mocht Kirsten de overstap maken naar de rol van Kwaliteitscoördinator. Zij hield zich voornamelijk bezig met de kwaliteit van de medewerkers. Haar werk bestond onder anderen uit het nakijken van de cijfers en terugluisteren van gesprekken. Op basis daarvan schreef zij rapportages en adviezen uit zodat de kwaliteit van het werk omhoog ging. Kirsten haar functie veranderde weer naar een eerstelijns functie, daardoor heeft zij de overstap gemaakt naar haar huidige werkgever. Hier is zij o.a. verantwoordelijk voor het signaleren van problemen en de optimalisering van de klantenservice. Echter was dit werk niet wat Kirsten op voorhand voor ogen had. Daarom is zij samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin zij zich bezig kan houden met de kwaliteit op de afdeling.

Kirsten vindt het menselijke aspect in haar werk belangrijk. Ze krijgt er energie van om anderen vooruit te kunnen helpen. Kirsten voelt zich gelijk met anderen en staat met beiden benen op de grond. Wanneer iemand een probleem heeft zal zij het altijd proberen te bekijken vanuit diegene zijn perspectief. Zij is niet het type die een ladder in een gat zet, zodat de ander omhoog kan klimmen, maar degene die zelf naar beneden gaat om te helpen klimmen. Daarnaast is ze praktisch ingesteld en vindt ze het belangrijk om gestructureerd te werk te gaan.

Kirsten heeft een opzegtermijn van één maand. Ze heeft een salarisindicatie van € 2.950,- bruto per maand op fulltime basis en is 32 uur beschikbaar.
location_onBarneveld createMBO person29 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Meer kandidaten weergeven