Emma Heijmen

workConsultant Logistiek
location_cityTiel

phone06 - 23 60 03 55
 linkedin.com/in/emma-heijmen/

Emma Heijmen

''Connect met je collega’s. Je ziet de mensen waarmee je werkt zo veel. Als dat klikt, dan is de helft van je werkgeluk al binnen!'' 

 

Mijn favoriete momenten zijn wanneer een kandidaat mij belt als hij of zij net klaar is met het eerste gesprek bij een eventuele werkgever en ze mega enthousiast zijn. Dat is echt tof! 

 

Op zoek naar een nieuwe collega? 
Als Recruitment Consultant Logistiek neem ik u graag werk uit handen om die ene perfecte kandidaat te vinden. Hiervoor zet ik dan ook al mijn beschikbare bronnen in. Verder draai ik nergens omheen en doe ik me niet anders voor dan wie ik ben. Dus, krijgt u die ene lastige vacature niet vervuld of bent u op zoek dé ideale match voor uw bedrijf? Neem dan gauw contact op met mij via bovenstaande contactgegevens. 

 

Op zoek naar een nieuwe baan? 
Bij mij ben je aan het juiste adres als je op zoek bent naar werkgeluk! Wanneer ik voor jou aan de slag ga als Recruitment Consultant zal ik altijd realistisch te werk gaan. Ik beloof niks waar ik niet aan kan voldoen en ik ben altijd eerlijk. Neem contact met mij op wanneer je toch wat aspecten mist in je huidige baan maar net niet de vinger kunt leggen op wat er precies ontbreekt. We zoeken dan samen uit waar jij behoefte aan hebt in een baan. Je kunt mij altijd bellen, mailen of whatsappen.


Vacatures

€2.500 tot €3.500
Ben jij klaar om jouw klantgerichte talenten in te zetten? In de functie van Sales Support Medewerker werk je nauw samen met andere afdelingen om alle processen soepel te laten verlopen. Naast een aantrekkelijk salaris bieden ze volop kansen voor persoonlijke groei. Benieuwd? Lees snel verder!
access_timeFulltime location_onVeenendaal euro_symbol€2.500 tot €3.500
€2.800 tot €4.000
Ben jij klaar voor een uitdagende rol in de logistieke sector? Als Logistiek Planner ben jij de spil in het opstellen van planningen en het monitoren van logistieke processen. Begrijp jij logistiek als geen ander en wil je je kennis gaan inzetten? Lees dan snel verder!
access_timeFulltime location_onGeldermalsen euro_symbol€2.800 tot €4.000
€3.000 tot €3.900
Wil jij werken als Export Medewerker bij een productiebedrijf in de omgeving van  Amersfoort? Hier kom je terecht in een gezellig en ondersteunend team waar je volledig wordt ingewerkt en veel ruimte krijgt voor persoonlijke inbreng. Nieuwsgierig naar deze kans? Lees snel verder!
access_timeFulltime location_onAmersfoort euro_symbol€3.000 tot €3.900
€3.000 tot €3.900
Ben jij klaar voor een uitdagende functie waar jouw rol cruciaal is in het logistieke proces? Als Logistiek Coördinator bij een bedrijf in de regio Utrecht, krijg je volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Wil je weten wat zij jou te bieden hebben? Lees dan snel verder!
access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€3.000 tot €3.900
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Thu heeft tien jaar bij dezelfde werkgever, een webshop, gewerkt. Dit bedrijf is een relatief kleine onderneming waardoor Thu hier een ‘’manusje van alles’’ is geworden. Op papier is ze hier magazijn medewerkster maar in de praktijk is ze verantwoordelijk voor het administreren van alle orders, facturen en producten. Aan de hand van deze administratie verzorgt zij de inkoop. Ze schakelt en onderhandelt hiervoor online met leveranciers. Wanneer goederen binnenkomen ruimt ze deze in en wanneer de orders de deur uit gaan maakt zij deze klaar voor verzending. Door de overname van dit bedrijf is Thu op zoek naar een nieuwe uitdaging in de administratie.

Thu is een positieve en vrolijke vrouw. Ze is een teamplayer omdat ze het teambelang voorop zet en makkelijk in de omgang is. Ze is loyaal en dienstbaar naar haar werkgever. Ook toen het bedrijf door een moeilijke periode ging gooide Thu de handdoek niet in de ring. In de administratie werkt ze zeer secuur en is ze een dame met een scherp oog voor detail. Om er zeker van te zijn dat ze geen fouten maakt controleert ze haar eigen werk. Bij tijdsdruk en deadlines blijft zij rustig door structuur en overzicht te behouden.

Thu is in overleg fulltime beschikbaar, met een salarisindicatie van € 2.750,- bruto per maand op basis van 40 uur.
location_onArnhem createMBO person39 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Stan heeft 3 jaar ervaring bij een logistiek dienstverlener, waarvan hij 2 jaar als Administratief Medewerker werkzaam is. In zijn huidige functie ondersteunt Stan de teamleiders door overzichtelijke lijsten te maken van lopende zaken. Deze data haalt Stan uit het systeem. Hierdoor ontstaat er voor iedereen op de werkvloer een duidelijk inzicht over de goederenstroom van retouren, openstaande facturen, een forecast voor de reparatie-partners en analyses van goederen die vastgelopen zijn in het verwerkingsproces. Verder onderhoudt Stan de mailbox en schrijft hij werkinstructies uit voor het testen van verschillende productsoorten. Vanwege tekort aan doorgroeimogelijkheden is Stan op zoek naar een nieuwe uitdaging als Administratief Medewerker.

Stan is een rustige man. Hij kan goed overzicht behouden in hectische situaties. Stan zijn analytische kijk heeft ervoor gezorgd dat hij de lijsten die hij voorheen zelf moest opstellen, heeft geautomatiseerd. Dit heeft Stan op eigen initiatief in Excel met formules en macro’s opgezet. Door deze automatiseringen heeft Stan zijn workload terug weten te brengen met 15 uur per week. Hij past verder goed in een informele organisatie. Hij vind het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn op de werkvloer.

Stan heeft een salarisindicatie van € 2.650,- bruto op basis van 40 uur. Hij heeft een opzegtermijn van één maand en is 32 uur per week beschikbaar.
location_onNijmegen createHBO person43 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Amber heeft 3 jaar ervaring als Customer Service Medewerker. Na haar studie is ze begonnen als crewlid bij een fastfoodrestaurant en is ze doorgegroeid naar crewtrainer. Ze was verantwoordelijk voor het inwerken en bijscholen van het personeel. Vervolgens is ze bedrijfsleider geworden bij een ander fastfoodrestaurant waar ze een team van 7 man aanstuurde. Na een tussenstap als kassamedewerker is zij begonnen bij een internationale kledingwebshop, haar huidige werkgever. Als Customer Service Medewerker is ze verantwoordelijk voor inkomende klachten en vragen over bijvoorbeeld de orderstatus of mankementen van pakketten. Dit doet ze telefonisch en per mail. Verder controleert ze crediteringen en de klachten bij retourpakketten. Bij haar huidige werkgever zijn er niet voldoende groeimogelijkheden. Vandaar dat zij nu latent op zoek is naar een nieuwe uitdaging in de richting van Customer Service of Administratie waar zij intern kan doorgroeien.

Amber is een sociale dame die gemakkelijk praat. Ze is goed in haar werk omdat ze luistert naar de klant en door mee te veren de klant gerust weet te stellen. Ze zoekt altijd naar de beste oplossing voor de klant en het bedrijf en zet graag een stapje extra. Als er een collega afwezig is, dan staat ze klaar om bij te springen als dat nodig is. Ze communiceert op een duidelijke manier en als iets niet goed gaat, dan spreekt ze een collega hier ook op aan. Amber past in een informele organisatie waar er een goede teamsfeer heerst.

mber heeft een opzegtermijn van 1 maand en is 36 uur per week beschikbaar met een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand.
location_onUtrecht createMBO person31 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Hendrik heeft ruim 7 jaar ervaring als Customer Service Medewerker. Bij een voorgaande werkgever is Hendrik een paar jaar werkzaam geweest als Teamleider Customer Service. Hij gaf sturing aan 14 collega’s en hielp hen ook met gesprekstechnieken. Hij voerde functioneringsgesprekken en was natuurlijk ook werkzaam op de vloer. Sinds 2021 is hij werkzaam bij zijn huidige werkgever. Voor klanten is hij de eerste contactpersoon. Hij adviseert ze, handelt klachten af en monitort de zendingen. Intern staat Hendrik veel in contact met andere afdelingen. Denk hierbij aan het Warehouse, Planning en Administratie. Dit gaat vaak over de voorraad, spoedzendingen en facturatie voor de klant. De dynamiek is uit zijn functie en daarom is Hendrik op zoek naar een nieuwe uitdaging als Customer Service Medewerker in de logistiek.

Hendrik is een sociale jongeman. Hij maakt graag een praatje met zijn collega’s. Daarnaast is Hendrik ook een prettige gesprekspartner. Hij voelt goed aan met wie hij in gesprek zit en wat een klant prettig vindt qua communicatie. Zo doende zorgt hij ervoor dat zijn klanten tevreden zijn met zijn dienstverlening. Hendrik is enthousiast en weet situaties met een positieve instelling te benaderen. Ook werkt hij graag lekker door, want stil zitten is niks voor hem. Hij ziet het graag dat de dag voorbij vliegt.

Hendrik is in overleg fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand.
location_onUtrecht createMBO person31 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Meer kandidaten weergeven