Emma Heijmen

workConsultant Logistiek
location_cityTiel

phone06 - 23 60 03 55
 linkedin.com/in/emma-heijmen/

Emma Heijmen

''Connect met je collega’s. Je ziet de mensen waarmee je werkt zo veel. Als dat klikt, dan is de helft van je werkgeluk al binnen!'' 

 

Mijn favoriete momenten zijn wanneer een kandidaat mij belt als hij of zij net klaar is met het eerste gesprek bij een eventuele werkgever en ze mega enthousiast zijn. Dat is echt tof! 

 

Op zoek naar een nieuwe collega? 
Als Recruitment Consultant Logistiek neem ik u graag werk uit handen om die ene perfecte kandidaat te vinden. Hiervoor zet ik dan ook al mijn beschikbare bronnen in. Verder draai ik nergens omheen en doe ik me niet anders voor dan wie ik ben. Dus, krijgt u die ene lastige vacature niet vervuld of bent u op zoek dé ideale match voor uw bedrijf? Neem dan gauw contact op met mij via bovenstaande contactgegevens. 

 

Op zoek naar een nieuwe baan? 
Bij mij ben je aan het juiste adres als je op zoek bent naar werkgeluk! Wanneer ik voor jou aan de slag ga als Recruitment Consultant zal ik altijd realistisch te werk gaan. Ik beloof niks waar ik niet aan kan voldoen en ik ben altijd eerlijk. Neem contact met mij op wanneer je toch wat aspecten mist in je huidige baan maar net niet de vinger kunt leggen op wat er precies ontbreekt. We zoeken dan samen uit waar jij behoefte aan hebt in een baan. Je kunt mij altijd bellen, mailen of whatsappen.


Vacatures

€2.500 tot €3.000
Ben jij startende en zoek je een administratieve functie, of heb je al wat jaren ervaring en zoek je een volgende stap? Dan is de functie Backoffice Medewerker wat voor jou. Flexibele thuiswerkmogelijkheden en volop ruimte om te groeien in je functie. Benieuwd naar wat je nog meer krijgt én naar wat je gaat doen? Klik dan op de vacature.
access_timeParttime location_onArnhem euro_symbol€2.500 tot €3.000
€2.800 tot €3.600
Ben jij een nauwkeurige administratieve duizendpoot en wil jij het middelpunt van een dynamische organisatie zijn? Als Backoffice Medewerker ondersteun je niet alleen de planners, maar zorg je er ook voor dat alle betalingen tijdig klaarstaan. Daarnaast denk je actief mee over procesverbeteringen. Klinkt dit als jouw volgende stap? Lees dan snel verder!
access_timeParttime location_onElst euro_symbol€2.800 tot €3.600
€3.200 tot €4.000
Ben jij een communicatief talent en klaar om een centrale rol te spelen binnen een hecht familiebedrijf? Als Binnendienst Medewerker Logistiek ben jij dé schakel tussen de verschillende afdelingen en houd je de lijnen kort met klanten, leveranciers en de salesmanager. Je kunt rekenen op een aantrekkelijk salaris en flexibele thuiswerkmogelijkheden. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder!
access_timeParttime location_onAmersfoort euro_symbol€3.200 tot €4.000
€2.400 tot €3.300
Wil jij een vliegende start maken in de logistiek als Junior Transportplanner? Extra Talent heeft dé vacature voor jou in Utrecht! Lees snel verder om te ontdekken hoe jij je carrière in de transportplanning een boost kunt geven.
access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€2.400 tot €3.300
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Mohammed is in 2014 naar Nederland gekomen en daarna begonnen bij zijn huidige werkgever. Hij is gestart als Teamleider Productie. In deze rol was hij verantwoordelijk voor 4 productieafdelingen en stuurde hij 35 medewerkers aan. Na 3 jaar is hij gevraagd om te starten als Export Medewerker. Mohammed draagt hierin verantwoording voor het gehele export proces. Hij verzorgt de benodigde certificaten zoals Gezondheidscertificaten en Certificaten van Oorsprong. Daarnaast stelt hij Handelsdocumenten op, CMR’s en pakbonnen. Bij risico landen plant hij een inspectie in voor controle. Hij schakelt nauw met de NVWA over fysieke controles en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Ook verzorgd Mohammed de transporten. Hij schakelt met internationale vervoerders en expediteurs en zorgt ook voor de uitklaringen bij de douane. Vanwege onprettige sfeer op de werkvloer is Mohammed nu op zoek naar een uitdaging als Export Medewerker.

Mohammed is een rustige en vriendelijke man. Hij neemt zijn werk erg serieus en is dan ook nauwkeurig. Dit is omdat het belangrijk is dat het export proces goed verloopt, want anders komen de producten niet in het land van bestemming. Ook is Mohammed eerlijk. Hij vindt het belangrijk dat de mensen om hem heen dat ook zijn. Want een goede samenwerking zorgt altijd voor beter resultaat. Mohammed is sterk in zijn werk omdat hij ook meerdere talen spreekt. Zo kan hij altijd goed communiceren met het land van bestemming en heb je betere klantenbinding.

Mohammed heeft één maand opzegtermijn en is daarna fulltime beschikbaar. Zijn salarisindicatie is € 3.800, - bruto per maand.
location_onAmersfoort createWO person41 jaar euro_symbol€3.500 tot €4.000
Richelle is een dame die per toeval in 2016 tijdens haar studie in de logistiek is beland. Tijdens haar studie op de HKU is zij namelijk begonnen als freelancer op verschillende evenementen/festivals. Door corona is Richelle terecht gekomen bij haar voorgaande werkgever. Hier was ze werkzaam als Teamleider. Ze was verantwoordelijk voor het aansturen van haar team en ook het aanspreekpunt voor andere afdelingen. Na ruim 3 jaar is ze begonnen bij haar huidige werkgever als Teamleider. Samen met een collega stuurt ze 60 man aan. Daarnaast houdt ze zich bezig met de cijfers en hoeveel er wordt omgezet door de afdeling en door haar personeel individueel. Ze voer functioneringsgesprekken en houdt zich bezig met urenregistratie. 
Richelle mist uitdaging in haar werk en daarom is ze op zoek naar een nieuwe rol als Teamleider.

Richelle is een gedreven dame die geordend te werk gaat. Hierdoor kan zij goed overzicht bewaren en ziet zij precies wat er moet gebeuren. Daarnaast is zij erg duidelijk in haar communicatie. Ze draait niet om de zaken heen en zegt waar het op staat. Ook laat zij zich niet snel van haar stuk brengen. Wanneer Richelle iets doet, dan doet ze dit ook goed. Ze levert geen half werk en ze is erg gemotiveerd om het beste resultaat te leveren. Richelle vindt het belangrijk om bij een organisatie te werken die met haar mee denkt. Die open staan voor ideeën en samen met haar resultaatgericht aan de slag gaan.

Richelle heeft een opzegtermijn van één maand en heeft een salarisindicatie van € 3.200,- bruto per maand op fulltime basis.     
location_onZeist createWO person29 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Jurgen heeft in 2020 de opleiding Teamleider Logistiek afgerond. Daarna is hij gaan werken als Meewerkend Voorman bij een voorgaande werkgever. Na een klein jaar is hij bij een groothandel terecht gekomen en heeft daar ruim 1,5 jaar gewerkt als Transportplanner. Jurgen was verantwoordelijk voor het inplannen van 10 wagens en chauffeurs. Hierbij hield hij rekening met de binnenkomende orders en welke chauffeur welke route kon pakken. Ook schakelde hij met externe partijen over het inzetten van de wagens en het uitvragen van de chauffeurs. Vanwege reisafstand is Jurgen begonnen bij zijn huidige werkgever begonnen als Teamleider. Hij draagt verantwoording voor ongeveer 20 medewerkers en monitort het volledige proces. Jurgen wil graag weer als Planner aan de slag en is daarom op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Jurgen is sociale jongeman. Hij werkt graag in teamverband. Zijn werk kan hij prima zelfstandig uitvoeren, maar met collega’s samenwerken maar het toch leuker voor hem. Daarnaast kan Jurgen zich goed vinden in de hectiek van de logistiek. Hij presteert goed onder bepaalde werkdruk. Ook wil Jurgen worden uitgedaagd en zichzelf blijven ontwikkelen. Hoe uitdagender de functie, hoe enthousiaster Jurgen. Tijdens drukke momenten kan Jurgen soms direct communiceren, maar zodra de hectiek is verdwenen, neemt hij altijd de tijd om erop terug te komen.

Jurgen is in overleg fulltime beschikbaar. Zijn salarisindicatie is € 3.200,- bruto per maand.
location_onBarneveld createMBO person27 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Hendrik heeft ruim 7 jaar ervaring als Customer Service Medewerker. Bij een voorgaande werkgever is Hendrik een paar jaar werkzaam geweest als Teamleider Customer Service. Hij gaf sturing aan 14 collega’s en hielp hen ook met gesprekstechnieken. Hij voerde functioneringsgesprekken en was natuurlijk ook werkzaam op de vloer. Sinds 2021 is hij werkzaam bij zijn huidige werkgever. Voor klanten is hij de eerste contactpersoon. Hij adviseert ze, handelt klachten af en monitort de zendingen. Intern staat Hendrik veel in contact met andere afdelingen. Denk hierbij aan het Warehouse, Planning en Administratie. Dit gaat vaak over de voorraad, spoedzendingen en facturatie voor de klant. De dynamiek is uit zijn functie en daarom is Hendrik op zoek naar een nieuwe uitdaging als Customer Service Medewerker in de logistiek.

Hendrik is een sociale jongeman. Hij maakt graag een praatje met zijn collega’s. Daarnaast is Hendrik ook een prettige gesprekspartner. Hij voelt goed aan met wie hij in gesprek zit en wat een klant prettig vindt qua communicatie. Zo doende zorgt hij ervoor dat zijn klanten tevreden zijn met zijn dienstverlening. Hendrik is enthousiast en weet situaties met een positieve instelling te benaderen. Ook werkt hij graag lekker door, want stil zitten is niks voor hem. Hij ziet het graag dat de dag voorbij vliegt.

Hendrik is in overleg fulltime beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand.
location_onUtrecht createMBO person31 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500
Meer kandidaten weergeven