''Connect met je collega’s. Je ziet de mensen waarmee je werkt zo veel. Als dat klikt, dan is de helft van je werkgeluk al binnen!'' 

 

Mijn favoriete momenten zijn wanneer een kandidaat mij belt als hij of zij net klaar is met het eerste gesprek bij een eventuele werkgever en ze mega enthousiast zijn. Dat is echt tof! 

 

Op zoek naar een nieuwe collega? 
Als Recruitment Consultant Logistiek neem ik u graag werk uit handen om die ene perfecte kandidaat te vinden. Hiervoor zet ik dan ook al mijn beschikbare bronnen in. Verder draai ik nergens omheen en doe ik me niet anders voor dan wie ik ben. Dus, krijgt u die ene lastige vacature niet vervuld of bent u op zoek dé ideale match voor uw bedrijf? Neem dan gauw contact op met mij via bovenstaande contactgegevens. 

 

Op zoek naar een nieuwe baan? 
Bij mij ben je aan het juiste adres als je op zoek bent naar werkgeluk! Wanneer ik voor jou aan de slag ga als Recruitment Consultant zal ik altijd realistisch te werk gaan. Ik beloof niks waar ik niet aan kan voldoen en ik ben altijd eerlijk. Neem contact met mij op wanneer je toch wat aspecten mist in je huidige baan maar net niet de vinger kunt leggen op wat er precies ontbreekt. We zoeken dan samen uit waar jij behoefte aan hebt in een baan. Je kunt mij altijd bellen, mailen of whatsappen.


Vacatures

€2.500 tot €3.600
Sta klaar om in je nieuwe rol als Customer Service Medewerker diep in te gaan op vragen van klanten en leveranciers? Dat is mooi. Je ontvangt een bruto jaarsalaris tussen € 34.000,- en € 45.000,-, met volop groeimogelijkheden en waar gezondheid voorop staat. Waar wacht je nog op?
access_timeParttime location_onUtrecht euro_symbol€2.500 tot €3.600
€2.600 tot €3.500
Als Planner Scheepvaart krijg jij de kans jezelf te gaan ontwikkelen bij een unieke speler in de markt. Het team waar jij in komt te werken neemt jou mee in de processen zodat jij overal straks het fijne vanaf weet. Benieuwd wat je gaat doen in deze functie en wat jij ervoor terug krijgt? Klik dan op de vacature.
access_timeFulltime location_onElst euro_symbol€2.600 tot €3.500
€2.700 tot €3.200
Sta klaar om je carrière te versnellen als Transportplanner bij een organisatie die je veel leerkansen biedt. Samen met je collega's zorg je voor een vlekkeloze intermodale planning. Benieuwd naar deze vooraanstaande werkgever? Lees snel verder en ontdek wat deze rol voor jou in petto heeft!
access_timeFulltime location_onNijmegen euro_symbol€2.700 tot €3.200
€2.500 tot €2.900
Ben jij op zoek naar een nuchtere werkomgeving waar je de ruimte krijgt om te groeien? Als Administratief Medewerker Planning bij deze organisatie kun je je ontwikkelen en liggen er mooie doorgroeimogelijkheden in het verschiet. Nieuwsgierig geworden? Lees snel verder!
access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€2.500 tot €2.900
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Sem heeft ruim 21 jaar bij dezelfde werkgever gewerkt. Hier heeft hij verschillende functies bekleed. Hij is begonnen als Administratief Medewerker Expeditie. In het kort beheerde hij de voorraad voor de fabriek en voor het warehouse. Denk hierbij aan de grondstoffen en de eindproducten. Hierbij moest hij rekening houden met een strenge wet- en regelgeving. Hij wees eindproducten toe aan locaties in Europa, op basis van bestellingen van klanten. Ook deed hij een stukje werkvoorbereiding voor de productie. Deze functie heeft hij 18 jaar bekleed. Daarna is hij doorgegroeid naar Teamleider Logistiek. Hij stuurde 15 logistiek medewerkers aan. Daarbuiten was Sem verantwoordelijk voor de aanvoer van grondstoffen en verpakkingen zodat de productie soepel bleef verlopen. Voor producten die naar locaties in het buitenland moesten, regelde Sem het transport. Schakelen met externe transporteurs en de levertijden nauw bewaken. Dagelijks contact met interne afdelingen om de productieplanning te bespreken om zo de transporten en logistieke processen hier op af te stemmen. Omdat de locatie ging sluiten is Sem op zoek naar een nieuwe uitdaging als Logistiek Coördinator.

Sem staat voor resultaat. Zoals hij zelf zegt; “Als ik kom werken is het voor het best behaalbare resultaat, anders kan ik net zo goed niet komen.” Dit maakt hem een doorzetter en hij zet ook graag een stapje extra voor een collega of een klant. Waar hij trots op is, is dat zijn locatie nooit op de “back order lijst” is gekomen. Op deze lijst staan locaties die zendingen terugkrijgen omdat ze te laat of verkeerd geleverd zijn. Ook is Sem een mensen mens. Hij is streng maar rechtvaardig en vind het belangrijk dat alle neuzen dezelfde kant op staan. Omdat te behalen moet je een positieve sfeer creëren waarin alle medewerkers zich prettig voelen. En dat doet hij dan ook met plezier.

Sem is in overleg beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 4.200, - bruto per maand op fulltime basis.
location_onUtrecht createMBO person42 jaar euro_symbol€4.000 tot €4.500
Thu heeft tien jaar bij dezelfde werkgever, een webshop, gewerkt. Dit bedrijf is een relatief kleine onderneming waardoor Thu hier een ‘’manusje van alles’’ is geworden. Op papier is ze hier magazijn medewerkster maar in de praktijk is ze verantwoordelijk voor het administreren van alle orders, facturen en producten. Aan de hand van deze administratie verzorgt zij de inkoop. Ze schakelt en onderhandelt hiervoor online met leveranciers. Wanneer goederen binnenkomen ruimt ze deze in en wanneer de orders de deur uit gaan maakt zij deze klaar voor verzending. Door de overname van dit bedrijf is Thu op zoek naar een nieuwe uitdaging in de administratie.

Thu is een positieve en vrolijke vrouw. Ze is een teamplayer omdat ze het teambelang voorop zet en makkelijk in de omgang is. Ze is loyaal en dienstbaar naar haar werkgever. Ook toen het bedrijf door een moeilijke periode ging gooide Thu de handdoek niet in de ring. In de administratie werkt ze zeer secuur en is ze een dame met een scherp oog voor detail. Om er zeker van te zijn dat ze geen fouten maakt controleert ze haar eigen werk. Bij tijdsdruk en deadlines blijft zij rustig door structuur en overzicht te behouden.

Thu is in overleg fulltime beschikbaar, met een salarisindicatie van € 2.750,- bruto per maand op basis van 40 uur.
location_onArnhem createMBO person39 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Stan heeft 3 jaar ervaring bij een logistiek dienstverlener, waarvan hij 2 jaar als Administratief Medewerker werkzaam is. In zijn huidige functie ondersteunt Stan de teamleiders door overzichtelijke lijsten te maken van lopende zaken. Deze data haalt Stan uit het systeem. Hierdoor ontstaat er voor iedereen op de werkvloer een duidelijk inzicht over de goederenstroom van retouren, openstaande facturen, een forecast voor de reparatie-partners en analyses van goederen die vastgelopen zijn in het verwerkingsproces. Verder onderhoudt Stan de mailbox en schrijft hij werkinstructies uit voor het testen van verschillende productsoorten. Vanwege tekort aan doorgroeimogelijkheden is Stan op zoek naar een nieuwe uitdaging als Administratief Medewerker.

Stan is een rustige man. Hij kan goed overzicht behouden in hectische situaties. Stan zijn analytische kijk heeft ervoor gezorgd dat hij de lijsten die hij voorheen zelf moest opstellen, heeft geautomatiseerd. Dit heeft Stan op eigen initiatief in Excel met formules en macro’s opgezet. Door deze automatiseringen heeft Stan zijn workload terug weten te brengen met 15 uur per week. Hij past verder goed in een informele organisatie. Hij vind het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn op de werkvloer.

Stan heeft een salarisindicatie van € 2.650,- bruto op basis van 40 uur. Hij heeft een opzegtermijn van één maand en is 32 uur per week beschikbaar.
location_onNijmegen createHBO person43 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Amber heeft 3 jaar ervaring als Customer Service Medewerker. Na haar studie is ze begonnen als crewlid bij een fastfoodrestaurant en is ze doorgegroeid naar crewtrainer. Ze was verantwoordelijk voor het inwerken en bijscholen van het personeel. Vervolgens is ze bedrijfsleider geworden bij een ander fastfoodrestaurant waar ze een team van 7 man aanstuurde. Na een tussenstap als kassamedewerker is zij begonnen bij een internationale kledingwebshop, haar huidige werkgever. Als Customer Service Medewerker is ze verantwoordelijk voor inkomende klachten en vragen over bijvoorbeeld de orderstatus of mankementen van pakketten. Dit doet ze telefonisch en per mail. Verder controleert ze crediteringen en de klachten bij retourpakketten. Bij haar huidige werkgever zijn er niet voldoende groeimogelijkheden. Vandaar dat zij nu latent op zoek is naar een nieuwe uitdaging in de richting van Customer Service of Administratie waar zij intern kan doorgroeien.

Amber is een sociale dame die gemakkelijk praat. Ze is goed in haar werk omdat ze luistert naar de klant en door mee te veren de klant gerust weet te stellen. Ze zoekt altijd naar de beste oplossing voor de klant en het bedrijf en zet graag een stapje extra. Als er een collega afwezig is, dan staat ze klaar om bij te springen als dat nodig is. Ze communiceert op een duidelijke manier en als iets niet goed gaat, dan spreekt ze een collega hier ook op aan. Amber past in een informele organisatie waar er een goede teamsfeer heerst.

mber heeft een opzegtermijn van 1 maand en is 36 uur per week beschikbaar met een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand.
location_onUtrecht createMBO person31 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Meer kandidaten weergeven