Roxy de Kroon

workConsultant Logistiek
location_cityBreda

phone06 – 51 85 99 23
 linkedin.com/in/roxy-de-kroon-055176183

Roxy de Kroon

Kandidaten

Monsif heeft ruim 3,5 jaar ervaring in de Logistiek waarvan 6 maanden als Transportplanner. Deze ervaring heeft hij opgedaan bij één logistiekdienstverlener waar hij is begonnen als magazijnmedewerker. Dagelijks hield hij zich bezig als projectcoördinator voor het systeem van order pickers. In deze functie had hij regelmatig contact met de planafdeling. In zijn huidige functie als Transportplanner is hij verantwoordelijk voor 150 à 200 koeriersritten per dag van het depot naar de klant. Dit doet hij voor de landen Nederland, België en Duitsland. Daarnaast plant hij de ritten voor meer dan 20 bezorgfietsen door heel Nederland. Tevens is hij verantwoordelijk voor 35 à 40 routes die hij inplant via charters. Hij had voornamelijk contact met particulieren klanten, hierdoor is hij de schakel tussen bedrijf en de klant. Monsif wilt graag een stap maken binnen de logistiek, daarom is hij samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging.

 

Monsif is op mij overgekomen als een sociale jongeman, die zeer gemotiveerd is. Dit blijkt niet alleen op werkvlak maar ook zeker in zijn privéleven. Binnen 6 jaar beheerst hij namelijk de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift. Monsif houdt van aanpakken en als er probleem ontstaat dan denkt hij aan een oplossing. Dit doet hij niet alleen, zijn samenwerkend vermogen is een toevoeging binnen de organisatie. Hij wilt elke afdeling binnen een bedrijf ondersteunen waar nodig is en is bereid om zichzelf hierin verder te ontwikkelen. Monsif haalt energie uit een drukke, hectische werkdag. Daarnaast houdt hij van gezelligheid en vindt hij het fijn om tijd door te brengen met vrienden en familie.

 

Monsif heeft een opzegtermijn van één maand en is beschikbaar voor 40 uur per week. Met een salarisindicatie van € 2.750,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.

     

location_onEtten-Leur createMBO person22 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Brenda is een jongedame met ruim 6 maanden ervaring als Logistiek Planner die zij heeft opgedaan tijdens haar bijbaan. Hier was zij verantwoordelijk voor het gehele proces tussen het binnenkomen van de orders en het transport naar de klant. Dagelijks was Brenda bezig voor het transport voor 13 wagens per dag, ook had Brenda contact met een externe vervoerder om zo de transport in te plannen voor orders op verre afstand binnen Nederland. Brenda was het aanspreekpunt voor klanten en verantwoordelijk voor de administratie hiervan. Bij haar huidige werkgever is Brenda het eerste aanspreekpunt tussen het bedrijf en de klant. Ze onderhoudt 150 relaties schriftelijk en telefonisch, is verantwoordelijk voor de werving en selectie, doet ze de administratieve werkzaamheden en onderhoudt zij de social media kanalen. Brenda vindt dat ze momenteel eentonig werkt doet en niet verder kan ontwikkelen. Hierom is Brenda samen met Extra Talent op zoek naar een veelzijdige uitdagende baan waarbij zij haar administratieve en communicatieve kwaliteiten kan gebruiken. Tevens ziet ze bij haar nieuwe werkgever graag op langere termijn doorgroeimogelijkheden terug en de mogelijkheid om nieuwe dingen te leren.

 

Brenda houdt van stabiliteit en duidelijkheid. Ze komt over als een sociale en collegiale jongedame. Brenda werkt graag in een dynamische werkomgeving waar er veel en hard gewerkt wordt, maar houdt ook van een praatje met haar collega’s. Brenda is leergierig, dat blijkt uit haar thuisstudies. Ze heeft namelijk een certificaat behaald in de Human Resource Management en is nu bezig met haar thuisstudie tot Allround coach. Brenda hecht er veel waarde aan als zij met haar bestaande kwaliteiten een toevoeging kan worden aan het bedrijf.

 

Brenda heeft een opzegtermijn van één maand, is 32 uur per week beschikbaar en heeft en salarisindicatie van € 2.700,-.

.

location_onRoosendaal createMBO person21 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Meer kandidaten weergeven