Sophie Londema
location_cityRotterdam
emailsophie.londema@extra-talent.nl
phone06 57 42 83 01

Vacatures
In deze rol ben jij dé schakel tussen klant, transport en administratie. Je zorgt ervoor dat alle zendingen perfect worden voorbereid, gecoördineerd en opgevolgd. Klanttevredenheid staat bij jou voorop, en je bouwt graag aan langdurige relaties. Met jouw inzet en organisatietalent zorg je ervoor dat goederen efficiënt en snel op hun bestemming aankomen.
Kandidaten
Voordat Sanne aan deze uitdaging begon, was zij 7 jaar werkzaam als Expediteur, waarin zij de logistieke processen van A tot Z regelde. Ook was zij verantwoordelijk voor het opmaken van transportdocumenten en douaneformaliteiten, en begeleidde zij EDD Security Dogs. Naast het klantcontact en het contact met leveranciers, klanten en instanties regelde zij ook alle administratieve zaken.
Graag bekleedt zij weer een soortgelijke functie waarin zij diverse werkzaamheden heeft en haar kwaliteiten kan inzetten. Ze is graag de hele dag bezig met regelen, oplossen en klanten te woord staan. In haar huidige rol mist zij deze afwisseling en is daarom op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Sanne is communicatief sterk, sociaal en een echte aanpakker. Zij zal niet snel haar hand ergens voor omdraaien en is een fijne, behulpzame collega.
Sanne heeft een opzegtermijn van één maand, is daarna beschikbaar voor 32 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 3.800,- op basis van een fulltime dienstverband.
Liza’s loopbaan begon in eerste instantie niet in de logistiek, maar zij is hier ingerold tijdens haar studie. Tijdens haar opleiding maakte ze een uitstap naar de hospitalitysector, omdat ze stage moest lopen. Al gauw keerde zij terug naar de logistiek en startte als baliemedewerker, waar zij dagelijks in contact stond met diverse klanten, de douane en chauffeurs. Binnen de organisatie had zij de ambitie om door te groeien, en al snel vervulde zij de rol van Expediteur.
Liza staat graag in contact met klanten en lost graag problemen op. Ze houdt van afwisseling in haar functie en ziet een goede balans tussen klantcontact en administratieve werkzaamheden als ideaal. Haar voorkeur gaat dan ook uit naar een Customer Service-rol, omdat haar kwaliteiten hier goed tot hun recht komen en zij hier voldoening uit haalt.
Daarnaast is zij communicatief sterk en zet zij zich altijd volledig in voor de organisatie. Stilzitten is niets voor haar. In het verleden is zij door onvoorziene omstandigheden, zoals reorganisaties, meerdere keren buiten de boot gevallen. Daarom is zij nu op zoek naar een functie waarin zij zich voor de lange termijn kan inzetten.
Liza is per direct beschikbaar voor 36 uur per week.
Merel heeft één maand opzegtermijn en heeft een salarisindicatie van € 3.500,- op basis van fulltime.
Sanne is een sociale dame die daarnaast erg toegewijd is in haar werk. Ze gaat pas naar huis wanneer het werk af is. Voor haar is de klant koning, en ze ziet geen problemen, maar uitdagingen en kansen. Verder is Sanne een fijne gesprekspartner en kent ze de export- en importprocessen door en door, wat haar een echte aanwinst maakt voor elke logistieke organisatie.
Sanne heeft één maand opzegtermijn en is daarna beschikbaar voor 36 uur. Met een salarisindicatie van €3.800 voor fulltime.