Sanjai Maharadjdin

workConsultant Beleid & Overheid
location_cityRotterdam

phone06 23 98 24 23

Sanjai Maharadjdin

Vacatures

€3.359 tot €4.811
Ben jij de schakel tussen de gemeente en haar inwoners, met de focus op de Wet maatschappelijke ondersteuning? Wacht niet langer en reageer dan snel op deze vacature.  

access_timeFulltime location_onPurmerend euro_symbol€3.359 tot €4.811
€3.359 tot €4.811
Als Wmo consulent achter de deur van cliënten komen, onderzoek doen en een passende indicatie afgeven is waar jij energie van krijgt!

access_timeFulltime location_onZeist euro_symbol€3.359 tot €4.811
€3.359 tot €4.811
Ben jij de schakel tussen de gemeente en haar inwoners, met de focus op de Wet maatschappelijke ondersteuning? Wacht niet langer en reageer dan snel op deze vacature.  

access_timeFulltime location_onBergen op Zoom euro_symbol€3.359 tot €4.811
€3.359 tot €4.811
Maak jij als inkomensspecialist het verschil voor de inwoners van Breda en draag jij bij aan de financiële ondersteuning die hen helpt hun doelen te bereiken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Ben je enthousiast geworden? Reageer dan vandaag nog op deze vacature.

access_timeParttime location_onBreda euro_symbol€3.359 tot €4.811
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Suzan is een gedreven en betrokken professional met een sterke focus op verantwoordelijkheid en zorgvuldigheid in haar werk. Suzan is een uitstekende luisteraar en weet hierdoor zowel in werkomgevingen als in contact met cliënten snel tot de kern te komen en passende oplossingen te bieden.

In haar recente werkervaring heeft Suzan bewezen effectief te kunnen handelen binnen complexe en emotioneel beladen situaties. Zo heeft ze als persoonlijk zaakbehandelaar voor de gedupeerden van de toeslagenaffaire bij de Uitvoeringsorganisatie Herstel Toeslagen gewerkt, waar ze verantwoordelijk was voor de uitvoering van de ex-toeslagpartnerregeling. 

Daarnaast vervulde Suzan de functie van beleidsadviseur bij BOinK (Belangenorganisatie Ouders In de Kinderopvang) met betrekking tot de hersteloperaties voor gedupeerden van de kinderopvangtoeslagaffaire. Hier was ze verantwoordelijk voor het adviseren op beleidsniveau en het vertalen van wet- en regelgeving naar praktische oplossingen. Het ontwikkelen van herstelstrategieën voor deze groep van gedupeerden vroeg om zowel inhoudelijke kennis als het vermogen om complexe situaties snel te doorzien en daar beleidsmatige oplossingen voor te vinden.

Na deze ervaringen heeft Suzan zich omgeschoold naar het Wmo-domein (Wet maatschappelijke ondersteuning), waar ze zich verder heeft ontwikkeld in de zorg- en welzijnssector. In haar huidige rol als Indicatieadviseur Beschermd Wonen bij een gemeente in de provincie Utrecht, is Suzan verantwoordelijk voor het beoordelen van aanmeldingen voor beschermd wonen en maatschappelijke opvang volgens de Wmo-wetteksten en gemeentelijke beleidsregels. Ze geeft advies over toelating tot 24/7 zorg, verwerkt bevindingen en zorgt ervoor dat beschikkingen tijdig worden afgehandeld. In deze functie voert ze gesprekken met aanvragers en adviseert ze hulpverleners over regelgeving en beschikbare voorzieningen. Suzan heeft ook ervaring met de keukentafelgesprekken met cliënten. Daarnaast voert ze administratieve werkzaamheden uit en geeft ze indicaties af.

Eerder, in haar functie als Wmo-consulent bij de Gemeente Amersfoort in de provincie Utrecht, was Suzan verantwoordelijk voor het beoordelen van de individuele behoeften en wensen van cliënten met betrekking tot dagactiviteiten. Ze stelde indicatiebesluiten en zorgplannen op in lijn met de Wmo-wetgeving, en begeleidde cliënten naar geschikte dagactiviteiten die aansloten bij hun unieke behoeften. Ze voerde zorgvuldig intakes, evaluatiegesprekken en herbeoordelingen uit, waarbij ze altijd oog had voor de specifieke situatie van elke cliënt.

Suzan uitstekend voorbereid om verder te groeien in de zorg- en welzijnssector. Ze kijkt ernaar uit om haar ervaring en expertise verder in te zetten in een nieuwe uitdaging. Suzan is per halverwege februari beschikbaar voor een detachering van 32 tot 36 uur per week en is enthousiast om haar kennis en vaardigheden in te zetten voor een waardevolle bijdrage aan een nieuw team.

location_onRotterdam createHBO person36 jaar
Curriculum Vitae  
Personalia  
Naam  
Adres  
Postcode  
Woonplaats  
: De heer Eddy Faasen  
: Dennenlaan 517  
: 6711 RG  
: Ede  
Geboortedatum : 16-03-1963  
Mobielnummer : 0653217565  
Profiel  
De heer Faasen kan in het kort omschreven worden als een hardwerkende, gedreven  
en bedreven professional die met name taak- en resultaatgericht is. De heer Faasen  
is een teamspeler en heeft in de afgelopen jaren bij verschillende gemeentes ruime  
werkervaring opgedaan met het werken in allerlei teamverbanden. De heer Faasen  
heeft jarenlange werkervaring in het kunnen omgaan met moeilijk bemiddelbare  
doelgroepen en het juridisch beoordelen en het systeemtechnisch afhandelen van  
complexe uitkeringssituaties.  
De heer Faasen is loyaal naar de werkorganisatie/gemeente waar hij te werk wordt  
gesteld en zijn werkproductie ligt ruim boven het gemiddelde. De heer Faasen kan  
goed zelfstandig en onder druk werken en omschrijft zichzelf als “een man waar je  
geen hoofdpijn van krijgt. De heer Faasen heeft de afgelopen jaren ruime ervaring  
opgedaan in alle voorkomende werkzaamheden als (ervaren) Klantmanager en als  
Kwaliteitsmedewerker en heeft gewerkt met allerlei geautomatiseerde kennis- en  
uitkeringssystemen zoals Socrates, Suite, Civision, PKO en Suwinet. Hierbij  
heeft hij kennis opgedaan van verschillende digitale archief- en raadpleegsystemen  
en van de handboeken Stimulansz en Schulinck. De heer Faasen is integer en  
zeer gedreven en bedreven in zijn werk als professional. De heer Faasen beschikt  
over uitstekende sociale vaardigheden en is een plezierige collega in de omgang.  
Opleiding  
2017 – 2017 Staats- en Bestuurs(proces)recht (HBO-module)  
2005 – 2006 Middle Management via het ISBW (post HBO-diploma)  
1988 – 1989 HSAO– Maatschappelijk werk (HBO-diploma)  
1984 – 1988 HSAO– Inrichtingswerk (HBO-diploma)  
1981 – 1983 HAVO (diploma)  
1976 – 1980 MAVO (diploma)  
Beroepsgerichte cursussen  
2019  
2017  
2016  
Masterclass Participatiewet (cursus via de Mariënburg Groep).  
Wmo bezwaar- en beroepspraktijk (cursus via Schulinck).  
PGB Wmo 2015 en Jeugdwet (via Ingeborg Lunenburg  
opleiding+advies).  
2016  
Jeugdwet (cursus via de Bestuursacademie).  
2016  
2016  
Secretaris Bezwaarschriftencommissie (cursus via de  
Bestuursacademie).  
Algemene wet bestuursrecht (verdiepingscursus via de  
Bestuursacademie).  
2016  
2016  
Algemene wet bestuursrecht (basiscursus via de Bestuursacademie).  
Medewerker Bezwaar en Beroep in het Sociaal Domein (cursus via de  
Bestuursacademie).  
2013  
2013  
2012  
2012  
2009  
Belastingen en WWB 2013.  
Training Wet Handhaving en Sanctiebeleid SZW-wetgeving en WWB.  
Masterclass WWB 2012/2013 (cursus via de Mariënburg Groep).  
WWB 2012 (actualiteitencursus via Schulinck).  
Financiële mutaties in het geautomatiseerde uitkeringssysteem  
Socrates.  
2007  
2007  
2007  
Coaching (certificaat).  
Kwaliteitsmedewerker (certificaat/brevet).  
Diverse werkgerelateerde cursussen, waaronder:  
Systeemkennis mbt GWS4all, Mr-E en Odias, kring der  
rechthebbenden, normensystematiek, middelen, heffingskortingen,  
soorten en vormen van bijstand, verplichtingen, gemeentelijk beleid  
mbt bijzondere bijstandsverlening, voorliggende voorzieningen mbt  
jongeren, ouderdom, arbeidsongeschiktheid, ziekte en werkloosheid,  
schuldhulpverlening, uitstroom- en nazorgtrajectbegeleiding, wet- en  
regelgeving, bezwaar en beroep: het als Kwaliteitsmedewerker doen  
van heroverwegingen.  
2000-2003  
1997  
Diverse cursussen Klantmanager Beginnend, Gevorderd en Ervaren  
(certificaten mbt relevante kennis van de Abw en het effectief kunnen  
werken met GWS4all en Mr-E).  
Agressietraining (certificaat).  
Werkervaring  
05/2023 – 12/2024 Gemeente Den Haag  
Inkomensconsulent  
? Het in goede samenwerking met collega Emine Kuyucu-Vuran  
bieden van ondersteuning aan verschillende beheerteams in  
het afhandelen en beheren van de reguliere werkvoorraad en  
het bij collega's terugbrengen van werkachterstanden.  
? Gewerkt met uitkeringssysteem Socrates.  
05/2022 – 04/2023 Gemeente Rotterdam  
Inkomensconsulent Senior  
? Het in goede samenwerking met collega Emine Kuyucu-Vuran  
gezamenlijk beheren van een reguliere en vrij bewerkelijke  
caseload, bestaande uit het adequaat oppakken en oplossen  
van alle uit deze caseload voortvloeiende uitkeringsmutaties  
en rechtmatigheidssignalen.  
? Gewerkt met uitkeringssysteem Socrates.  
10/2021 – 03/2022 Gemeente Nijkerk  
Klantmanager Inkomen  
? Het beheren van een reguliere caseload, bestaande uit het  
beoordelen en vervolgens afhandelen van alle voorkomende  
rechtmatigheidssignalen en uitkeringsmutaties;  
? Afhandeling van aanvragen levensonderhoud en afhandeling  
van aanvragen bijzondere bijstand;  
? Debiteurenbeheer met betrekking tot inning/invordering van  
nog openstaande vorderingen;  
? Actief bijdragen aan kwaliteitsverbetering;  
? Gewerkt met uitkeringssysteem Suite.  
02/2021 – 09/2021 Gemeente Rotterdam  
Kwaliteitsmedewerker  
? Het juridisch toetsen van alle in de praktijk voorkomende  
mutaties met betrekking tot de (reguliere)  
uitkeringsverstrekking;  
? Signaleren van en anticiperen op knelpunten in de  
werkstromen;  
? Coachen en begeleiden van beginnende  
Inkomensconsulenten;  
? Het uitvoeren van dieptecontroles;  
? Vraagbaak zijn voor Inkomensconsulenten en overige  
collega’s;  
? Gevraagd en ongevraagd advies geven aan het  
lijnmanagement;  
? Actief bijdragen aan kwaliteitsverbetering;  
? Gewerkt met uitkeringssysteem Socrates.  
10/2020 – 01/2021 Gemeente Rotterdam  
Inkomensconsulent Senior  
? Het als Inkomensconsulent beheren van een reguliere  
caseload en het uitvoeren van alle daaruit voortvloeiende  
werkzaamheden;  
? Signaleren van en anticiperen op knelpunten in de  
werkstromen;  
? Coachen van collega’s;  
? Gevraagd en ongevraagd advies geven aan het  
lijnmanagement;  
? Actief bijdragen aan kwaliteitsverbetering;  
? Gewerkt met uitkeringssysteem Socrates.  
07/2020 – 09/2020 Gemeente Berg en Dal  
Inkomensconsulent Senoir  
? Het als Inkomensconsulent beoordelen en tevens afhandelen  
van aanvragen levensonderhoud;  
? Gevraagd en ongevraagd advies geven aan het  
lijnmanagement;  
? Actief bijdragen aan kwaliteitsverbetering;  
? Gewerkt met uitkeringssysteem Civision.  
11/2019 – 07/2020 Stroomopwaarts  
Kwaliteitsmedewerker  
? Het juridisch toetsen van alle in de praktijk voorkomende  
mutaties met betrekking tot de (reguliere)  
uitkeringsverstrekking. Tevens het toetsen van aanvragen om  
bijzondere bijstand van Nug-ers en het toetsen van  
aanvragen op grond van de wet Kinderopvang;  
? Signaleren van en anticiperen op knelpunten in de  
werkstromen;  
? Coachen en begeleiden van Inkomensconsulenten;  
? Het uitvoeren van dieptecontroles;  
? Vraagbaak zijn voor Inkomensconsulenten en overige  
collega’s;  
? Gevraagd en ongevraagd advies geven aan het  
lijnmanagement;  
? Actief bijdragen aan kwaliteitsverbetering;  
? Gewerkt met uitkeringssysteem Civision.  
07/2019 – 09/2019 Orionis Walcheren  
Inkomensspecialist  
? Het beoordelen en afhandelen van aanvragen bijzondere  
bijstand, waaronder aanvragen om bijstand van Nug-ers;  
? Signaleren van en anticiperen op knelpunten in de  
werkstromen;  
? Vraagbaak zijn voor Inkomensconsulenten en overige  
collega’s;  
? Gevraagd en ongevraagd advies geven aan het  
lijnmanagement;  
? Actief bijdragen aan kwaliteitsverbetering;  
? Gewerkt met uitkeringssystemen Suite en PKO.  
05/2017 – 06/2019 Gemeente Zoetermeer  
Beslisser/Wetstechnisch adviseur en toetser  
? Het juridisch toetsen van alle in de praktijk voorkomende  
mutaties met betrekking tot de (reguliere)  
uitkeringsverstrekking. Tevens het toetsen van aanvragen om  
bijzondere bijstand van Nug-ers en het toetsen van  
aanvragen op grond van de wet Kinderopvang;  
? Signaleren van en anticiperen op knelpunten in de  
werkstromen;  
? Coachen en begeleiden van Inkomensconsulenten;  
? Het uitvoeren van dieptecontroles;  
? Vraagbaak zijn voor Inkomensconsulenten en overige  
collega’s;  
? Gevraagd en ongevraagd advies geven aan het  
lijnmanagement;  
? Actief bijdragen aan kwaliteitsverbetering;  
? Gewerkt met uitkeringssystemen Suite en PKO.  
04/2015 – 04/2017 Gemeente Rotterdam  
Kwaliteitsmedewerker  
? Het juridisch toetsen en systeemtechnisch kwalitatief  
beoordelen van alle in de praktijk voorkomende mutaties ten  
aanzien van de reguliere uitkeringsverstrekking, waaronder  
de afhandeling van aanvragen bijzondere bijstand, de  
beoordeling en verwerking van salarisspecificaties en  
intrekkings- en herzieningsbesluiten;  
? Het binnen het team uitzetten en bewaken van de  
beslissingen op bezwaar (BOB) en uitspraken van de  
Rechtbank/CRvB;  
? Signaleren van en anticiperen op knelpunten in de  
werkstromen;  
? Coachen en begeleiden van Inkomensconsulenten;  
? Het uitvoeren van dieptecontroles in KIC;  
? Vraagbaak zijn voor Inkomensconsulenten en overige  
collega’s;  
? Gevraagd en ongevraagd advies geven aan het  
lijnmanagement;  
? Actief bijdragen aan kwaliteitsverbetering;  
? Gewerkt met uitkeringssysteem Socrates.  
01/2014 – 02/2015 Sociale Dienst Drechtsteden  
Front-office medewerker  
? Het beoordelen en afhandelen van aanvragen bijzondere  
bijstand en alle daaruit voortvloeiende werkzaamheden;  
? Gewerkt met uitkeringssysteem Suite.  
10/2014 – 03/2015 RSD Hoeksche Waard  
Klantmanager  
? Het als Klantmanager beheren van een caseload en het  
uitvoeren van alle daaruit voortvloeiende werkzaamheden;  
? Het afleggen van huisbezoeken;  
? Gewerkt met uitkeringssysteem Suite.  
10/2014 –12/2014 Gemeente Vught  
Juridisch Kwaliteitsmedewerker  
? Het redigeren van bestaande en nieuwe documentensets  
voor de Participatiewet en de Wet op de maatschappelijke  
ondersteuning (Wmo 2015).  
? Actief bijdragen aan kwaliteitsverbetering;  
? Gewerkt met uitkeringssysteem Suite.  
04/2013 – 09/2014 Gemeente Zoetermeer  
Beslisser/Wetstechnisch adviseur en toetser  
? Het juridisch toetsen en systeemtechnisch kwalitatief  
beoordelen van alle in de praktijk voorkomende mutaties ten  
aanzien van de reguliere uitkeringsverstrekking, waaronder  
de afhandeling van aanvragen bijzondere bijstand, de  
beoordeling en verwerking van salarisspecificaties en  
intrekkings- en herzieningsbesluiten;  
? Signaleren van en anticiperen op knelpunten in de  
werkstromen;  
? Coachen en begeleiden van Klantmanagers;  
? Vraagbaak zijn voor Klantmanagers en de overige collega’s;  
? Gevraagd en ongevraagd advies geven aan het  
lijnmanagement;  
? Actief bijdragen aan kwaliteitsverbetering;  
? Gewerkt met uitkeringssystemen Suite en PKO.  
01/2013 –03/2013 Gemeente Zoetermeer  
Klantmanager integraal  
? Het als Klantmanager Werk en Zorg beheren van een  
caseload en het uitvoeren van de wet Inburgering;  
? Het verstrekken van bijzondere bijstand aan Nug-ers;  
? Opleggen van maatregelen/afstemmingen en het afhandelen  
van fraudesignalen;  
? Het afleggen van huisbezoeken;  
? Het opstellen, accorderen en vervolgens in Suite4Werk  
verwerken van trajectplannen en het registreren van  
voortgangsgesprekken;  
? Het coachen, motiveren en activeren van cliënten;  
? Het bemiddelen en motiveren van cliënten richting school,  
regulier werk, sociale activering of zorg;  
? Opstellen van tussentijdse voortgangs- en  
evaluatierapportages;  
? Onderhouden van werkgerelateerde contacten met allerlei  
externe organisaties en ketenpartners;  
? Gewerkt met uitkeringssystemen Suite en PKO.  
08/2009 – 12/2012 Gemeente Tiel  
Klantmanager (integraal/intaker/poortwachter)  
? Het als poortwachter screenen van bijstandsaanvragen;  
? Het als intaker voeren van intakegesprekken en het  
afhandelen van bijstandsaanvragen;  
? Het als backoffice medewerker beheren van een caseload en  
het uitvoeren van alle daaruit voortvloeiende  
werkzaamheden;  
? Opleggen van maatregelen/afstemmingen en het afhandelen  
van fraudesignalen;  
? Het afleggen van huisbezoeken;  
? Het opstellen, accorderen en vervolgens in Suite4Werk  
verwerken van trajectplannen en het registreren van  
voortgangsgesprekken;  
? Het coachen, motiveren en activeren van cliënten;  
? Het bemiddelen en motiveren van cliënten richting school,  
regulier werk, sociale activering of zorg;  
? Opstellen van tussentijdse voortgangs- en  
evaluatierapportages;  
? Onderhouden van werkgerelateerde contacten met allerlei  
externe organisaties en ketenpartners;  
? Het inwerken en het coachen van (beginnende) collega’s;  
? Gewerkt met uitkeringssystemen GWS4all/Suite en PKO.  
11/2008 – 07/2009 Gemeente Wijchen  
Klantmanager Uitstroom  
? Voeren van intakegesprekken met WWB-cliënten en Nug-ers;  
? Het afhandelen van uitkeringsaanvragen (claimbeoordeling)  
en het uitvoeren van beëindigingsonderzoeken;  
? Het opleggen van maatregelen/afstemmingen en afhandelen  
van fraudesignalen;  
? Afhandelen van alle voorkomende wijzigingen met betrekking  
tot de woon-/leefsituatie;  
? Afleggen van huisbezoeken;  
? Opstellen en accorderen van trajectplannen;  
? Coachen, motiveren en activeren van cliënten;  
? Het bemiddelen van cliënten richting school, regulier werk,  
sociale activering of zorg;  
? Opstellen van tussentijdse voortgangs- en  
evaluatierapportages;  
? Het onderhouden van werkgerelateerde contacten met  
(externe) organisaties en ketenpartners;  
? Het afhandelen van alle voorkomende werkzaamheden;  
? Gewerkt met uitkeringssystemen GWS4all (Suite) en PKO.  
01/2006 – 06/2009 Gemeente Rotterdam  
Kwaliteitsmedewerker  
? Het juridisch toetsen en systeemtechnisch kwalitatief  
beoordelen van alle in de praktijk voorkomende mutaties ten  
aanzien van de reguliere uitkeringsverstrekking, waaronder  
de afhandeling van aanvragen bijzondere bijstand, de  
beoordeling en verwerking van salarisspecificaties en  
intrekkings- en herzieningsbesluiten;  
? Behandelen en afhandelen van bezwaar- en beroepschriften  
op het gebied van de WWB en Abw;  
? Inrichten, signaleren van en anticiperen op knelpunten in de  
werkstromen;  
? Coachen en begeleiden van klantmanagers en overige  
(financieel) medewerkers;  
? Vraagbaak zijn voor klantmanagers en overige collega’s;  
? Gevraagd en ongevraagd advies geven aan het  
lijnmanagement;  
? Actief bijdragen aan kwaliteitsverbetering;  
? Het oppakken en het afhandelen van de zware en meer  
complexe (afdelingsoverstijgende) bijstandsdossiers en de  
meer moeizame en complexe klantcontacten;  
? Gewerkt met uitkeringssystemen GWS4all (Suite), Mr-E (PKO)  
en Socrates.  
05/2000 – 12/2005 Gemeente Rotterdam  
Integraal Klantmanager  
? Het voeren van intakegesprekken met bijstandscliënten,  
waaronder speciale doelgroepen zoals Jongeren,  
Tienermoeders, Daklozen en Verslaafden;  
? Afhandelen van aanvragen levensonderhoud en allerlei  
aanvragen bijzondere leenbijstand;  
? Vaststellen van de rechtmatigheid op een WWB-uitkering;  
? Opstellen van rapportages en beschikkingen;  
? Afhandelen van alle voorkomende wijzigingen met betrekking  
tot de woon-/leefsituatie;  
? Het afleggen van huisbezoeken;  
? Opleggen van maatregelen en afhandelen van  
fraudesignalen;  
? Verwerken van (administratieve/financiële) mutaties in  
GWS-4all en MR-E;  
? Uitvoeren van heronderzoeken en beëindigingsonderzoeken;  
? Afhandelen van terugvorderings- en intrekkingsbesluiten;  
? Opstellen en accorderen van trajectplannen en het uitzetten  
van trajecten;  
? Het onderhouden van werkgerelateerde contacten met  
(externe) instanties en ketenpartners;  
? Afhandelen van alle voorkomende administratieve  
werkzaamheden;  
? Het coachen, motiveren en begeleiden van cliënten;  
? Gewerkt met uitkeringssystemen GWS4all (Suite) en Mr-E  
(PKO).  
1998 – 2000 Boumanhuis, Stichting voor verslavingszorg  
Diverse functies in de rol van maatschappelijk werker.  
1995 – 1998 Stichting Symbion, Stichting voor verslavingszorg  
Diverse functies in de rol van maatschappelijk werker.  
1988 – 1995 Stichting de Bulldog, Stichting voor verslavingszorg  
Diverse functies in de rol van maatschappelijk werker.  
location_onEde createHBO person61 jaar
Taylor is gewend om effectief in teamverband te werken. Voor hem betekent samenwerken niet alleen elkaar ondersteunen wanneer dat nodig is, maar ook het vermogen om elkaar aan te spreken op zaken die verbetering behoeven. Hij is zowel creatief als flexibel en streeft er altijd naar om oplossingen te vinden, terwijl hij het belang van de organisatie niet uit het oog verliest. Daarnaast heeft Taylor een klantgerichte instelling en haalt hij voldoening uit het creëren van tevreden klanten. Voor hem betekent een tevreden klant iemand die met respect en begrip is behandeld.

Taylor heeft ruim zes jaar ervaring als Consulent Inkomen, met een focus op de uitvoering van de Participatiewet, bij verschillende gemeenten. Deze ervaring heeft hem in staat gesteld om zowel zijn professionele vaardigheden als zijn vermogen om met verschillende belanghebbenden samen te werken en verder te ontwikkelen. Tevens beschikt hij over een HBO-diploma, wat zijn kennis en vaardigheden verder versterkt.

Daarnaast heeft Taylor aantoonbare werkervaring met de afhandeling van verschillende werkprocessen, waaronder: heronderzoek rechtmatigheid, mutatie of heronderzoek re-integratie, aanvraag bijzondere bijstand, toekenning en vaststelling van loonkostensubsidie, en beëindiging van het recht op uitkeringen en subsidies.

Taylor is op basis van detachering per 2 januari beschikbaar voor 32 tot 36 uur per week. Hij kijkt ernaar uit om zijn ervaring en expertise verder in te zetten in een nieuwe uitdaging.

location_onMaassluis createHBO person37 jaar
Emina heeft ruime ervaring binnen het Sociaal Domein opgedaan als detacheringskracht en is breed inzetbaar en flexibel in haar werkhouding. Ze is vriendelijk, enthousiast en resultaatgericht, met een grote interesse in de mens en diens behoeften. Haar focus ligt altijd op het behalen van doelen, waarbij zij het belang van goede samenwerking met anderen hoog in het vaandel draagt.

Emina is duidelijk in haar communicatie en weet de juiste balans te vinden tussen het aansteken van enthousiasme en het geven van duidelijke sturing. Wanneer de situatie daarom vraagt, kan Emina ook direct zijn om de gewenste resultaten te realiseren.

Sinds mei 2023 werkt Emina als Senior Inkomensconsulent (gemandateerd) bij een gemeente in Zuid-Holland. Hier is zij verantwoordelijk voor het vaststellen van het recht op uitkering en het beantwoorden van vragen van uitkeringsgerechtigden. Daarnaast verwerkt zij diverse mutaties, zoals loonstroken, IB-signalen, beëindigingen en doorbetalingen in verwante programma’s. Emina voert controles uit en is betrokken bij het terugvorderen van uitkeringen. Ook beoordeelt zij complexe dossiers en werkt zij achterstanden weg, waarbij zij haar kennis en ervaring inzet om processen efficiënt en nauwkeurig af te handelen.

Emina neemt graag initiatief en is enthousiast over het organiseren van processen en projecten. Haar doel is altijd om met het team of de organisatie de beoogde resultaten te behalen, waarbij zij haar brede ervaring en sociale vaardigheden optimaal inzet.

Emina is op basis van detachering per 1 maart  beschikbaar voor  32 tot 36 uur per week. Zij kijkt ernaar uit om haar ervaring en expertise verder in te zetten in een nieuwe uitdaging.

 

 

location_onDelfgauw createHBO person41 jaar
Meer kandidaten weergeven