Sanjai Maharadjdin

workConsultant Beleid & Overheid
location_cityRotterdam

phone06 23 98 24 23

Sanjai Maharadjdin

Vacatures

€3.359 tot €4.811
Ben jij de schakel tussen de gemeente en haar inwoners, met de focus op de Wet maatschappelijke ondersteuning? Wacht niet langer en reageer dan snel op deze vacature.  

access_timeFulltime location_onPurmerend euro_symbol€3.359 tot €4.811
€3.359 tot €4.811
Als Wmo consulent achter de deur van cliënten komen, onderzoek doen en een passende indicatie afgeven is waar jij energie van krijgt!

access_timeFulltime location_onZeist euro_symbol€3.359 tot €4.811
€3.359 tot €4.811
Ben jij de schakel tussen de gemeente en haar inwoners, met de focus op de Wet maatschappelijke ondersteuning? Wacht niet langer en reageer dan snel op deze vacature.  

access_timeFulltime location_onBergen op Zoom euro_symbol€3.359 tot €4.811
€3.359 tot €4.811
Maak jij als inkomensspecialist het verschil voor de inwoners van Breda en draag jij bij aan de financiële ondersteuning die hen helpt hun doelen te bereiken? Dan zijn wij op zoek naar jou! Ben je enthousiast geworden? Reageer dan vandaag nog op deze vacature.

access_timeParttime location_onBreda euro_symbol€3.359 tot €4.811
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Suzan is een gedreven en betrokken professional met een sterke focus op verantwoordelijkheid en zorgvuldigheid in haar werk. Suzan is een uitstekende luisteraar en weet hierdoor zowel in werkomgevingen als in contact met cliënten snel tot de kern te komen en passende oplossingen te bieden.

In haar recente werkervaring heeft Suzan bewezen effectief te kunnen handelen binnen complexe en emotioneel beladen situaties. Zo heeft ze als persoonlijk zaakbehandelaar voor de gedupeerden van de toeslagenaffaire bij de Uitvoeringsorganisatie Herstel Toeslagen gewerkt, waar ze verantwoordelijk was voor de uitvoering van de ex-toeslagpartnerregeling. 

Daarnaast vervulde Suzan de functie van beleidsadviseur bij BOinK (Belangenorganisatie Ouders In de Kinderopvang) met betrekking tot de hersteloperaties voor gedupeerden van de kinderopvangtoeslagaffaire. Hier was ze verantwoordelijk voor het adviseren op beleidsniveau en het vertalen van wet- en regelgeving naar praktische oplossingen. Het ontwikkelen van herstelstrategieën voor deze groep van gedupeerden vroeg om zowel inhoudelijke kennis als het vermogen om complexe situaties snel te doorzien en daar beleidsmatige oplossingen voor te vinden.

Na deze ervaringen heeft Suzan zich omgeschoold naar het Wmo-domein (Wet maatschappelijke ondersteuning), waar ze zich verder heeft ontwikkeld in de zorg- en welzijnssector. In haar huidige rol als Indicatieadviseur Beschermd Wonen bij een gemeente in de provincie Utrecht, is Suzan verantwoordelijk voor het beoordelen van aanmeldingen voor beschermd wonen en maatschappelijke opvang volgens de Wmo-wetteksten en gemeentelijke beleidsregels. Ze geeft advies over toelating tot 24/7 zorg, verwerkt bevindingen en zorgt ervoor dat beschikkingen tijdig worden afgehandeld. In deze functie voert ze gesprekken met aanvragers en adviseert ze hulpverleners over regelgeving en beschikbare voorzieningen. Suzan heeft ook ervaring met de keukentafelgesprekken met cliënten. Daarnaast voert ze administratieve werkzaamheden uit en geeft ze indicaties af.

Eerder, in haar functie als Wmo-consulent bij de Gemeente Amersfoort in de provincie Utrecht, was Suzan verantwoordelijk voor het beoordelen van de individuele behoeften en wensen van cliënten met betrekking tot dagactiviteiten. Ze stelde indicatiebesluiten en zorgplannen op in lijn met de Wmo-wetgeving, en begeleidde cliënten naar geschikte dagactiviteiten die aansloten bij hun unieke behoeften. Ze voerde zorgvuldig intakes, evaluatiegesprekken en herbeoordelingen uit, waarbij ze altijd oog had voor de specifieke situatie van elke cliënt.

Suzan uitstekend voorbereid om verder te groeien in de zorg- en welzijnssector. Ze kijkt ernaar uit om haar ervaring en expertise verder in te zetten in een nieuwe uitdaging. Suzan is per halverwege februari beschikbaar voor een detachering van 32 tot 36 uur per week en is enthousiast om haar kennis en vaardigheden in te zetten voor een waardevolle bijdrage aan een nieuw team.

location_onRotterdam createHBO person36 jaar
Taylor is gewend om effectief in teamverband te werken. Voor hem betekent samenwerken niet alleen elkaar ondersteunen wanneer dat nodig is, maar ook het vermogen om elkaar aan te spreken op zaken die verbetering behoeven. Hij is zowel creatief als flexibel en streeft er altijd naar om oplossingen te vinden, terwijl hij het belang van de organisatie niet uit het oog verliest. Daarnaast heeft Taylor een klantgerichte instelling en haalt hij voldoening uit het creëren van tevreden klanten. Voor hem betekent een tevreden klant iemand die met respect en begrip is behandeld.

Taylor heeft ruim zes jaar ervaring als Consulent Inkomen, met een focus op de uitvoering van de Participatiewet, bij verschillende gemeenten. Deze ervaring heeft hem in staat gesteld om zowel zijn professionele vaardigheden als zijn vermogen om met verschillende belanghebbenden samen te werken en verder te ontwikkelen. Tevens beschikt hij over een HBO-diploma, wat zijn kennis en vaardigheden verder versterkt.

Daarnaast heeft Taylor aantoonbare werkervaring met de afhandeling van verschillende werkprocessen, waaronder: heronderzoek rechtmatigheid, mutatie of heronderzoek re-integratie, aanvraag bijzondere bijstand, toekenning en vaststelling van loonkostensubsidie, en beëindiging van het recht op uitkeringen en subsidies.

Taylor is op basis van detachering per 2 januari beschikbaar voor 32 tot 36 uur per week. Hij kijkt ernaar uit om zijn ervaring en expertise verder in te zetten in een nieuwe uitdaging.

location_onMaassluis createHBO person37 jaar
Emina heeft ruime ervaring binnen het Sociaal Domein opgedaan als detacheringskracht en is breed inzetbaar en flexibel in haar werkhouding. Ze is vriendelijk, enthousiast en resultaatgericht, met een grote interesse in de mens en diens behoeften. Haar focus ligt altijd op het behalen van doelen, waarbij zij het belang van goede samenwerking met anderen hoog in het vaandel draagt.

Emina is duidelijk in haar communicatie en weet de juiste balans te vinden tussen het aansteken van enthousiasme en het geven van duidelijke sturing. Wanneer de situatie daarom vraagt, kan Emina ook direct zijn om de gewenste resultaten te realiseren.

Sinds mei 2023 werkt Emina als Senior Inkomensconsulent (gemandateerd) bij een gemeente in Zuid-Holland. Hier is zij verantwoordelijk voor het vaststellen van het recht op uitkering en het beantwoorden van vragen van uitkeringsgerechtigden. Daarnaast verwerkt zij diverse mutaties, zoals loonstroken, IB-signalen, beëindigingen en doorbetalingen in verwante programma’s. Emina voert controles uit en is betrokken bij het terugvorderen van uitkeringen. Ook beoordeelt zij complexe dossiers en werkt zij achterstanden weg, waarbij zij haar kennis en ervaring inzet om processen efficiënt en nauwkeurig af te handelen.

Emina neemt graag initiatief en is enthousiast over het organiseren van processen en projecten. Haar doel is altijd om met het team of de organisatie de beoogde resultaten te behalen, waarbij zij haar brede ervaring en sociale vaardigheden optimaal inzet.

Emina is op basis van detachering per 1 maart  beschikbaar voor  32 tot 36 uur per week. Zij kijkt ernaar uit om haar ervaring en expertise verder in te zetten in een nieuwe uitdaging.

 

 

location_onDelfgauw createHBO person41 jaar
Meer kandidaten weergeven