Femke Luers

workConsultant Logistiek
location_cityTiel

phone06 30 48 32 31

Femke Luers

Vacatures

€2.800 tot €4.500
Je gaat aan de slag als Transportplanner tijdens reguliere kantoortijden en in het weekend ben je lekker vrij! In deze functie krijg je de kans om het planproces helemaal eigen te maken, je bent verantwoordelijk voor het dagelijks plannen van ritten. Jij zorgt hierbij ervoor dat de ritten zo efficiënt en kwalitatief mogelijk worden gepland. Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder voor meer informatie!
access_timeFulltime location_onculemborg euro_symbol€2.800 tot €4.500
€2.500 tot €3.000
Je komt te werken als Backoffice Medewerker bij een toonaangevend bedrijf met meer dan 70 jaar ervaring. Dit is een ideale functie voor zowel een starter als een ervaren professional. Naast een aantrekkelijk salaris en flexibele thuiswerkmogelijkheden, bieden zij kansen voor persoonlijke ontwikkeling. Klinkt dit je als muziek in de oren? Lees dan snel verder!
access_timeFulltime location_onArnhem euro_symbol€2.500 tot €3.000
€3.000 tot €4.000
Vind jij het leuk om je bezig te houden met het optimaliseren van Logistieke en Supply Chain processen? Als Supply Chain Coördinator bij een toonaangevend productiebedrijf heb je hier de kans voor! Je zorgt voor een efficiënte afstemming tussen afdelingen en bent de drijfveer voor je team. Door het aansturen en inspireren van je team zorg je voor een efficiënt Logistiek proces. Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder!
access_timeFulltime location_onAmersfoort euro_symbol€3.000 tot €4.000
€3.000 tot €3.900
Wil jij jouw commerciële talenten inzetten en meebouwen aan het succes van je afdeling? In deze uitdagende rol ondersteun je het verkoopproces en onderhoud je belangrijke klantrelaties. Je krijgt volop de kans om jezelf persoonlijk te ontwikkelen en tegelijkertijd een bijdragen te leveren aan de groei van het team. Klinkt dit als de perfecte match? Dan maken we graag kennis met je!
access_timeParttime location_onAmersfoort euro_symbol€3.000 tot €3.900
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Charlie heeft meer dan 40 jaar ervaring in de Logistiek. Daarvan zijn er 10 jaar ervaring als Teamleider, 
hierbij heeft hij tot wel 50 mensen aangestuurd en gecoacht. Tijdens zijn lange carrière heeft hij veel 
waardevolle kennis opgedaan. Zo heeft hij verschillende leidinggevende functies bekleed zoals Instructeur, 
Mentor en is hij doorgegroeid naar de rol van Teamleider binnen dezelfde organisatie. Als Teamleider was hij 
verantwoordelijk voor het dagelijks aansturen van een team van 15 personen voor de verwerking van 
inkomende en uitgaande luchtvracht. Onder andere was hij ook verantwoordelijk voor de controle van CMSpapieren en overige documentatie om te voldoen aan de wet- en regelgeving van de luchtvracht. Hij heeft 
hierbij veel kennis opgedaan over regelgeving rondom veiligheid en procedures hiervan. Charlie was het 
eerste aanspreekpunt van collega’s. Als Mentor bij die werkgever heeft Charlie veel nieuwe leerlingen en 
stagiaires gewerft en begeleid. De evaluatiegesprekken en sollicitatieprocedure was hij dan ook 
verantwoordelijk voor. Omdat hij geen affiniteit heeft met de werkwijze van de organisatie is Charlie opzoek 
naar een nieuwe uitdaging in een rol als Teamleider of Logistiek Manager.

Charlie is een goede Teamleider door zijn persoonlijke aanpak en toegankelijkheid. Dit komt door dat hij zijn 
leiderschapsstijl aanpast aan de behoefte van zijn team. Omdat Charlie het belangrijk vindt om een goede 
band te hebben met zijn team, doet hij er alles aan om geen hiërarchie te creëren. Hij haalt veel voldoening 
uit het coachen van collega’s en hen verder te zien ontwikkelen. Daarnaast is Charlie direct in zijn 
communicatie en recht voor zijn raap. Hij is een betrokken en loyale werknemer. Zo weet hij zijn team te 
motiveren en is die gedreven om samen te groeien naar een hoger niveau.

Charlie is per direct beschikbaar voor 32 tot 38 uur per week en heeft een bruto salarisindicatie van € 
4.000,- per maand.
location_onTiel createHBO person61 jaar euro_symbol€4.000 tot €4.500
Denise heeft haar WO-studie afgerond in juli 2024. In verschillende stages en banen heeft zij waardevolle ervaring opgedaan waaruit blijkt dat ze een sterke affiniteit heeft met administratieve werkzaamheden. Zij heeft bij haar oud werkgever veel verantwoordelijkheden gehad waaronder het organiseren van evenementen van A tot Z en was hierbij het eerste aanspreekpunt van klanten. Bij een stage heeft ze veel uiteenlopende administratieve taken zoals het boeken van verschillende reserveringen in het hotelsysteem. Bij haar huidige baan werkt ze als Commercieel Verhuurmedewerker. In deze functie is ze verantwoordelijk voor veel taken, waaronder het opstellen van prijzen, huurcontracten en factureren naar klanten. Ze waarborgt diverse facilitaire werkzaamheden zoals de hygiëne binnen het gebouw en handelt klachten en vragen af. Denise is opzoek naar een nieuwe uitdaging omdat ze haar huidige functie nu niet dynamisch genoeg vindt. Daarnaast gaat zij verhuizen naar omgeving Nijmegen/Arnhem waar ze opzoek is naar een rol als Administratief Medewerker.

Denise omschrijft zichzelf als nauwkeurig en gestructureerd, met een sterke aanpakmentaliteit. Haar oog voor detail en nauwkeurigheid maken haar goed in administratieve werkzaamheden. Het soepel laten verlopen van processen haalt ze dan ook veel voldoening uit. Ze werkt graag zelfstandig maar kan ook goed in teamverband werken. Daarnaast beschikt Denise over een sterk analytisch vermogen hierdoor is ze goed met cijfers. Ze kan zich goed in anderen inleven, wat haar helpt om situaties snel en effectief in te schatten. Al deze eigenschappen maken dat ze niet alleen processen goed kan begrijpen maar ook verbetering kan aandragen. Ook is Denise communicatief sterk en oplossingsgericht.

Denise is beschikbaar voor 40 uur per week en heeft een salarisindicatie van €3.000 bruto op fulltime basis.
location_onTiel createWO person28 jaar
Dani heeft ruim 5 jaar ervaring binnen de logistiek. In 2020 is hij begonnen als Transportplanner bij zijn vorige werkgever. Hier was hij verantwoordelijk voor het plannen van verhuizingen en het vervoer van grote goederen. Hij zorgde voor een efficiënte planning van 15 bakwagens en stuurde de chauffeurs aan. 
Daarnaast was hij het eerste aanspreekpunt voor de chauffeurs. Hij schakelde veel met klanten over o.a. orders en laad-en losproblemen. Er waren geen doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf en is hij aan de slag gegaan bij zijn huidige werkgever. Als Customer Service Warehouse en Planning. In zijn huidige rol plant Dani inkomende orders voor klanten van een pallet- en containeropslaglocatie en is hij het eerste aanspreekpunt voor warehouse medewerkers bij problemen. Hij communiceert regelmatig met klanten over 
zendingen en verwerkt orders in het CMR-systeem. Dani zoekt nu een nieuwe uitdaging om zich verder te ontwikkelen als Transportplanner.

Dani is een zelfverzekerde jongeman, hij laadt zich niet zomaar uit het veld slaan. Binnen de hectiek van de logistieke wereld staat hij dan ook zijn mannetje. Doordat zijn vader een eigen transportbedrijf runt, heeft hij van jongs af aan al affiniteit met de logistiek en transport. Dani is leergierig en ziet overal een uitdaging in, dit grijpt hij dan ook met beide handen aan. Door zijn doorzettingsvermogen en leergierigheid pakt hij werkzaamheden dan ook snel op.

Dani is voor 40 uur beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 2.800,- bruto op basis van fulltime.
location_onNijmegen createMBO person21 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Ian is al meer dan 31 jaar werkzaam als Supervisor binnen de logistieke sector. Gedurende zijn lange carrière heeft hij bij verschillende bedrijven waardevolle kennis opgedaan. Hij heeft tot wel 65 medewerkers aangestuurd en gecoacht. Het tijdig opstellen van personeelsplanningen en het opstellen van volledige rapportages van KPI's behoren tot zijn expertise. Ian blinkt uit in het analyseren en verbeteren van processen. Samen met een collega heeft hij een supportafdeling opgezet bij zijn vorige werkgever. Hier was hij het eerste aanspreekpunt voor collega’s van de eerste lijn en problemen in het systeem. Bij een andere werkgever was hij verantwoordelijk voor het implementeren van nieuwe klanten en het werven en aandragen van deze klanten. Hij heeft ruime ervaring met het inrichten van verschillende systemen, waaronder WMS, TMS, SAP en interne systemen. Omdat hij geen uitdaging meer vindt in zijn huidige werkzaamheden, is Ian op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistiek als Supervisor.

Ian is een gedreven professional die in procesoptimalisatie en teamleiding erg goed is. Hij heeft zijn passie gevonden in het coachen van mensen en deze verder te zien ontwikkelen. Zijn leiderschapsstijl aan op de behoeften van zijn medewerkers, wat bijdraagt aan een toegankelijke en ondersteunende werkomgeving. Ian is betrouwbaar en loyaal aan het bedrijf en blijft rustig en evenwichtig in uitdagende situaties. Zijn expertise in systemen en applicaties verbetert de efficiëntie binnen de organisatie en hij moedigt zijn team aan om ideeën te delen en samen te groeien. 
 
Ian heeft een opzegtermijn van 2 maanden en heeft een salarisindicatie van € 4.500, - bruto per maand op fulltime basis.
 

location_onTiel createHBO person58 jaar
Meer kandidaten weergeven