Miranda (Juridisch Secretaresse)

Miranda  was in mei 2005 op zoek naar een zware functie als Secretaresse. Miranda staat bekend om haar accuratesse, stressbestendigheid en haar loyale karakter en door deze eigenschappen kwam ze in de advocatuur terecht. Miranda  is werkzaam voor meerdere advocaten op de secties Corporate M&A, Dispute Resolution en Financial Markets. Voor één van de advocaat-partners van een groot advocatenkantoor heeft ze 12 jaar voor gewerkt. Hij was werkzaam voor de sectie M&A, maar hij had ook een Litigation praktijk. Dit was een zeer zelfstandige functie, waarbij ze veel moest anticiperen. Er was weinig tijd voor overleg betreffende haar werkzaamheden. Deze hectiek en het schakelen tussen verschillende werkzaamheden spreekt Miranda  zeer aan.

Miranda  is een rustige dame die graag de touwtjes in eigen handen houdt. Ze is gewend om zoveel mogelijk werk voor een advocaat-partner uit handen te nemen en zodoende stressvolle situaties dragelijk te maken. Miranda  haar voorkeur gaat uit naar een groot advocatenkantoor door de voorzieningen en mogelijkheden die het met zich mee brengt, zoals: persoonlijke/ professionele ontwikkeling door middel van interne opleidingen en cursussen. 

Miranda  heeft een opzegtermijn van een maand en is fulltime beschikbaar.

Salarisindicatie: € 3.800,- bruto op fulltime basis.

Werkzaamheden

  • Personal Assistant van een advocaat-partner op de sectie M&A 
  • Dossiers aanmaken en beheren
  • Opstellen van opdrachtbevestigingen
  • Bewaken van de termijnen
  • Agendabeheer
  • Correspondentie met cliënten en derden
  • Secretariële assistentie bij opstellen van adviezen en processtukken 
  • Facturatie 
  • Debiteurenbeheer 
  • Bijhouden mailboxen 
  • Archiveren 
  • Waarnemen voor collega's bij afwezigheid 

Functie

Juridisch Secretaresse

Leeftijd

45

Woonplaats

Rotterdam

Salaris

€3.500 tot €4.000

Opleidingsniveau

HBO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift

Computervaardigheden

DMS, CRM, MS Office (Word, Powerpoint, Excel, Outlook)