Romijn (Customer Service Medewerker)

Na het behalen van haar diploma voor de opleiding luchtvaardienstverlening is Romijn ruim 3 jaar werkzaam geweest bij haar vorige werkgever. Helaas kreeg zij na deze periode geen vast dienstverband aangeboden. Na deze periode is Romijn doormiddel van verschillende stages terecht gekomen in de logistiek, hier vond zij direct de match. In deze periode heeft Romijn ook de tijd genomen om bij haar gezin te zijn en sinds 2021 is zij weer met nieuwe energie aan de slag gegaan. Bij haar huidige werkgever is Romijn verantwoordelijk voor het gehele proces voor het grootste Keyaccount. Hierbij coördineert zij de goederenstroom, heeft ze contact met verschillende interne en externe partijen en stelt ze documenten op voor de export. Ondanks dat Romijn haar werk erg leuk vindt, is het voor haar tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging omdat er bij haar start beloftes gemaakt zijn die de organisatie helaas niet kan waarmaken. 
      
Romijn straalt enthousiasme en positiviteit uit. Ze is een leergierige dame die niet graag stil zit en altijd op zoek is naar uitdagingen. Ze houdt zich graag bezig met het volgen van de lopende processen om zo doelgericht naar een succesvol eindresultaat te werken. Het werk in de logistiek geeft haar voldoening en energie dankzij de dagelijkse afwisseling en uitdaging. 

Romijn is 32 uur per week beschikbaar na een maand opzegtermijn met een salarisindicatie van € 2.900,- bruto per maand op basis van 32 uur.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

30

Woonplaats

Purmerend

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

-

Computervaardigheden

-