Phan (Supply Chain Planner)
Phan is een jongeman met een afgeronde hbo-opleiding Bedrijfskunde MER. Als onderdeel van deze opleiding heeft hij stage gelopen bij een handelsorganisatie gespecialiseerd in elektraproducten. Tijdens deze stage kreeg hij de opdracht om de winkelervaring te verbeteren. Dit door gesprekken te voeren met klanten en medewerkers en het analyseren van het huidige klantbezoekproces. De conclusie van dit onderzoek was dat het personeel een gebrek aan kennis had wat resulteerde in het niet kunnen verlenen van de juiste service. Na deze opleiding is Phan direct aan de slag gegaan bij een bedrijf gespecialiseerd in professionele chauffeurs diensten. Hier is hij tot op heden verantwoordelijk voor het plannen van chauffeurs, registratie van de uren en dagelijks contact onderhouden met opdrachtgevers, accountmanagers en HR. Hierbij komen ook de nodige problemen kijken, waarop hij snel en doordacht moet schakelen om het gehele proces op gang te houden. Op dit moment mist Phan de uitdaging en doorgroeimogelijkheden. Dit is ook de reden dat hij opzoek is naar een nieuwe uitdaging.
Phan is een doorzettend en integer op werkgebied. Wanneer iets niet lukt blijft hij zoeken naar oplossingen zelfs als hem dit meer tijd en moeite kost. Ook handelt hij integer naar klanten en collega’s, dit resulteerde in een goede band met collega’s en eerlijke afspraken met klanten.
Phan heeft een opzeggingstermijn van 1 maand bij zijn huidige werkgever en heeft een salarisindicatie van € 3.000 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.
Phan is een doorzettend en integer op werkgebied. Wanneer iets niet lukt blijft hij zoeken naar oplossingen zelfs als hem dit meer tijd en moeite kost. Ook handelt hij integer naar klanten en collega’s, dit resulteerde in een goede band met collega’s en eerlijke afspraken met klanten.
Phan heeft een opzeggingstermijn van 1 maand bij zijn huidige werkgever en heeft een salarisindicatie van € 3.000 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.
Werkzaamheden
- Plannen van medewerkers bij (nieuwe) klanten;
- Contact onderhouden met medewerkers, opdrachtgevers, accountmanagers en HR;
- Registreren en accorderen van de gewerkte uren van werknemers;
- Oplossen van onverwachte problemen bij klanten;
- Afspraken nalopen en controleren bij medewerkers en opdrachtgevers.