Rens Sanders

workConsultant Logistiek
location_cityEindhoven

phone06 – 19 27 49 10
 linkedin.com/in/rens-sanders/

Rens Sanders

“Werkplezier gaat boven salaris. Als jij werkplezier hebt, merk je dat jij je werk beter kunt uitvoeren en dan komt een hoger salaris vanzelf.”

 

Waar krijg ik energie van? Het zoeken naar de juiste kandidaten en het creëren van een ideale match tussen kandidaat en klant. En ook de gesprekken die ik heb met de kandidaat en het maken van een profiel aan de hand van de screening. 

 

Op zoek naar een nieuwe collega?

Bij het invullen van onze openstaande vacatures zoek ik met zorg naar gekwalificeerde kandidaten. Mijn focus ligt niet alleen op de professionele vaardigheden, maar ook op de persoon en de specifieke wensen van uw bedrijf. Ik geloof in het belang van een goede match op alle niveaus. Met mijn scherpe inschattingsvermogen ben ik in staat om goed te beoordelen of een persoon geschikt is voor uw bedrijf. Ik neem niet alleen de kwalificaties, maar ook de cultuur en waarden van uw bedrijf in overweging. Als u op zoek bent naar gekwalificeerd personeel met het oog op een vast contract, kunt u contact met mij opnemen, via mijn contactgegevens.

 

Op zoek naar een nieuwe baan?

Ik sta klaar om jou te assisteren bij het vinden van de juiste werkgever. Samen zoeken we naar een plek waar jouw kwaliteiten volledig tot hun recht komen en waar je goed in de bedrijfscultuur past. Mijn doel is om niet alleen een baan, maar ook een passende werkomgeving voor jou te vinden. Mijn kracht ligt in het inschatten of mensen goed passen bij een specifiek bedrijf. Ik geloof dat ik de vaardigheden bezit om de juiste match te maken, waar zowel de kandidaat als het bedrijf van profiteren. Wil je bespreken welke mogelijkheden er zijn die aansluiten bij jouw wensen? Neem gerust contact met me op via mijn contactgegevens.


Vacatures

€3.000 tot €4.000
Heb jij ervaring in de transport en ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan ben ik op zoek naar jou! Je bent verantwoordelijk voor het nationale én internationale transport en hierbij heb je zelf het contact met klanten en chauffeurs om alles in goede banen te leiden. Afhankelijk van ervaring krijg je een salaris tot € 4.000,- waar nog genoeg groei in zit!
access_timeFulltime location_onZaltbommel euro_symbol€3.000 tot €4.000
€2.600 tot €3.200
Wil jij binnen de logistiek/transport stappen zetten naar een plannersfunctie? Lees dan verder! Voor een zeer ambitieus bedrijf zijn wij op zoek naar een Junior Planner. In deze functie ga je de administratieve taken rondom het plannen verzorgen, maar ga je ook de planning zelf ondersteunen. Na verloop van tijd krijg jij ook de kans om volwaardig planner te worden!
access_timeFulltime location_onUden euro_symbol€2.600 tot €3.200
€3.000 tot €3.800
Beheers jij de Duitse taal en heb je ervaring in de klantenservice? Dan is dit de kans voor jou! Voor een topbedrijf in de regio van ’s-Hertogenbosch ben ik op zoek naar enthousiaste Customer Service Medewerkers. Je zult werken in een energieke, multiculturele omgeving op de afdeling die zich richt op de Duitse klanten.
access_timeFulltime location_on's-Hertogenbosch euro_symbol€3.000 tot €3.800
€3.000 tot €3.800
Heb jij ervaring in Customer Service en spreek je Frans? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Voor een fantastisch bedrijf in de regio ’s-Hertogenbosch ben ik op zoek naar gemotiveerde Customer Service Medewerkers. Je komt te werken in een dynamische, multiculturele werkomgeving, gericht op Franstalige klanten.
access_timeFulltime location_ons'-Hertogenbosch euro_symbol€3.000 tot €3.800
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Herman is een ervaren Expediteur, Customer Service Medewerker, Logistiek Administratief Medewerker en Transportplanner. Gedurende zijn carrière heeft Herman ervaring opgedaan in functies gericht op expeditie, transportplanning, administratie, douanedocumentatie, procesverbeteringen, leidinggeven en nationaal en internationaal klantcontact. Herman heeft veel kennis met betrekking tot het maken van prijsafspraken, het aanvragen en controleren van documenten en het maken van een efficiënte planning. Hij heeft zich gaandeweg zijn carrière een breed takenpakket eigen gemaakt en is verantwoordelijk geweest voor het regelen van transporten via externe transporteurs. Hij is daarbij bekend met diverse modaliteiten waaronder wegtransport, zeevracht, luchtvracht en koerierszendingen. Ook de daarbij behorende documentatie, tariefonderhandelingen en monitoring heeft hij mee te maken gehad. Herman is dan ook bekend met de import en exportdocumentatie zoals Ex, T2, ATR, EUR-1, CvO’s en Letters of Credits. Tevens schakelt hij met interne afdelingen en staat hij klanten te woord in de Nederlandse, Engelse en Duitse taal. Zijn passie voor functies als Transportplanner en Expediteur wilt hij graag weer terug zien in zijn dagelijkse werkzaamheden. Herman staat ook open voor een uitdagende Customer Service functie.

Herman is een rustige doch communicatief vaardige man. Hij neemt zijn werk erg serieus en zal dan ook niets afraffelen. Hij is een echte aanpakker en vindt het belangrijk een goede relatie op te bouwen met collega’s. Herman is altijd vrolijk en geniet dan ook van een grapje op zijn tijd. In zijn vrije tijd houdt Herman zich graag bezig met auto’s. Hij is dan ook dol op Formule 1, Rally, Dakar en Trucks waar hij regelmatig voor naar sportevenementen gaat met zijn zoon. Herman ziet zichzelf werken in een commerciële organisatie waar onderling respect heerst.

Herman heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 3.250,- bruto per maand.
location_onVenlo createMBO person51 jaar euro_symbol€3.000 tot €3.500

Willem heeft in 2017 zijn BSc Small Business & Retail Management behaald. Hij is daarna aan de pre-master Supply Chain Management begonnen. Hij kwam er namelijk in het laatste jaar van zijn opleiding achter dat Logistieke en Supply Chain processen zijn voornaamste interesse hebben. De pre-master heeft hij afgebroken. Hij vond de opleiding te theoretisch en hij wil liever een Supply Chain professional in de praktijk worden. Tijdens zijn afstudeerstage (Small Business & Retail Management) heeft Willem onderzoek gedaan naar de toepassing van een software pakket. Hij heeft onderzocht hoe dit pakket aan de man kan worden gebracht bij nieuwe en bestaande klanten. Hieruit is gebleken dat er intern meer kennis vereist is van dit software pakket en dat er mogelijkheden zijn voor up-selling bij bestaande klanten. Willem is na zijn studie aan de slag gegaan als Service Coördinator waarna hij na 4 jaar doorgegroeid is tot Customer Service Lead. Hier is hij onder andere verantwoordelijk voor orderverwerking, aansturen van CS medewerkers en het onderhouden van contact met grote en kleine klanten. Ook schakelt hij met de salesafdeling en CS afdelingen van Europa en Zuid-Amerika voor de processen. Willem was na ruim 6 jaar bij dezelfde werkgever op zoek naar een nieuwe uitdagende functie als Service Coördinator, Teamleider CS of Projectmanager. Deze had hij gevonden, maar na 2 maanden ging dit door financiële redenen niet door en is hij wederom actief op zoek.

Willem is een rustige jongeman die verstandig overkomt. Hij wil zijn in de theorie opgedane kennis graag gaan toepassen in de praktijk. Hij wil op korte termijn operationele ervaring opdoen, waarna hij met optimalisatie van processen aan de slag kan gaan. Willem werkt gestructureerd en is een echte teamspeler. Hij behoudt het overzicht qua werkzaamheden en planning en vindt het belangrijk om iedereen bij het gezamenlijke doel te betrekken. Hij vindt het belangrijk dat hij zichzelf kan blijven ontwikkelen. Hij staat daarom ook open om werkzaamheden buiten zijn comfort zone op te pakken.

Willem is beschikbaar vanaf 1 januari of eerder in overleg, zoekt een fulltime functie en heeft een salarisindicatie van € 5.000,-bruto per maand.

location_onHelmond createHBO person29 jaar euro_symbolMeer dan €5.000
Mike is een vriendelijke man met veel ervaring als expediteur bij diverse organisaties. Hij heeft deze werkzaamheden uitgevoerd voor diverse modaliteiten. Mike heeft ruime ervaring in het maken van transportafspraken met externe transporten en het afspreken van prijzen. Naast het wegzetten van transporten heeft Mike een brede administratieve kennis om alle transporten in het systeem te verwerken en de opdrachten door te zetten naar de partners. Momenteel is hij actief als Logistics Freight Coördinator, maar door financiële redenen en het feit dat hij toch meer puur op de transport wil werken gaan ze van beide kanten niet door met het contract. Mike is zodoende opzoek naar een nieuwe functie als Expediteur of Transportplanner.

Mike is een man die klaar staat voor zijn collega’s. Hij is open en eerlijk in zijn communicatie en weet de weg binnen de logistiek. In zijn carrière heeft hij een netwerk weten op te bouwen waar hij veel gebruik van kan maken. Mike spreek zowel Nederlands, Engels als Duits wat in zijn functie een meerwaarde kan zijn. 

Mike is per 1 juni beschikbaar voor 40 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 4.250,-.

location_onWeert createMBO person39 jaar euro_symbol€4.000 tot €4.500
Met ruim twintig jaar ervaring is Bart een ervaren kandidaat binnen de logistiek. Hij heeft bijna 20 jaar gewerkt als assistent supervisor en als supervisor warehouse bij een logistieke dienstverlener gericht op de webshop. Bart was hier verantwoordelijk voor de optimalisering van de logistieke processen en het borgen van de belofte ‘’voor 22.00 uur besteld, is morgen in huis’’. Door een reorganisatie is zijn functie inhoudelijk gewijzigd en mistte hij de uitdaging. Bart heeft daarna, onder andere door corona, een aantal functies bekleed en op het moment is hij werkzaam als transportplanner. Dit werk bevalt hem prima, maar hij is toch latent aan het kijken voor een functie als supervisor warehouse, want daar ligt voornamelijk zijn kennis en expertise.

Bart is iemand die het grote geheel in de gaten houdt en zodoende kan hij anticiperen en schakelen in het geval van problemen. Hij is betrokken en hij heeft een hands-on mentaliteit. Samen met zijn vermogen om in stressvolle situaties kan hij de rust bewaren en de juiste beslissingen maken. Hij is vaak de kartrekker en heeft ook een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Bart heeft een opzegtermijn van 1 maand, is beschikbaar voor 40 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 3.500,- bruto per maand op basis van 40 uur. Afhankelijk van secundaire voorwaarden is dit bespreekbaar.

location_onBoxtel createMBO person51 jaar euro_symbol€3.500 tot €4.000
Meer kandidaten weergeven