Kyra Broos
location_cityBreda
emailkyra.broos@extra-talent.nl
phone06 51140561

Vacatures
€3.400 tot €4.000
Containers, chaos en de perfecte planning, dat is waar jij van houdt! Als Containerplanner ben jij de architect achter een vlekkeloze logistiek, en geef je chaos geen kans. Of het nu gaat om puzzelen met ladingen of snel schakelen bij last-minute veranderingen, jij hebt het allemaal onder controle. Klaar om de touwtjes in handen te nemen? Lees verder en ontdek jouw volgende avontuur!
€2.500 tot €3.100
Customer Care is de held in de schaduw die zorgt dat klanten altijd met een glimlach vertrekken (of op z’n minst zonder frons). Of het nu gaat om vragen beantwoorden of problemen oplossen, het team staat altijd klaar om de boel vlot te trekken en een goede ervaring achter te laten. Lees snel verder!
access_timeFulltime
location_onBergen op Zoom
euro_symbol€2.500 tot €3.100
€3.000 tot €3.500
Als Declarant ben jij de douane-superheld die ervoor zorgt dat zendingen moeiteloos de grens passeren! Jij kent de regels, weet wanneer je moet handelen en zorgt dat alles op de juiste manier wordt geregeld. Je hebt oog voor detail en haalt je energie uit het oplossen van uitdagingen. Je weet: "De beste manier om een probleem op te lossen, is het gewoon aan te pakken!"
€3.500 tot €4.500
Stel je voor: routes plannen die zelfs Google Maps jaloers zouden maken en alles van A naar B krijgen zonder vertragingen. Als Transportplanner ben jij de meester van efficiëntie, altijd een stap vooruit. Of het nu gaat om vrachtwagens plannen, leveringen coördineren of last-minute wijzigingen oplossen, jij zorgt dat alles op rolletjes loopt. Een uitdaging ga jij nooit uit de weg!
access_timeFulltime
location_onEtten-Leur
euro_symbol€3.500 tot €4.500
Kandidaten
Mariska heeft acht jaar ervaring als Declarant bij dezelfde werkgever, waar ze al meer dan dertien jaar in dienst is. Ze is begonnen als Administratief Medewerkster en maakte na vijf jaar de stap naar Declarant. Bij haar huidige werkgever heeft ze zowel de Assistent Declarant-opleiding als de vakopleiding Declarant succesvol afgerond. In de afgelopen acht jaar heeft ze veel ervaring opgedaan in haar rol als Declarant. Ze is verantwoordelijk voor het opstellen en indienen van douaneaangiftes, waarbij ze ervoor zorgt dat alle benodigde documenten correct en tijdig bij de douane worden ingediend. Daarnaast beheert ze de douanedocumentatie en controleert ze of alles voldoet aan de geldende wet- en regelgeving. Mariska adviseert klanten over de juiste douaneprocedures en mogelijke belastingtarieven en helpt hen bij het verkrijgen van de benodigde vergunningen en certificaten. Haar dagelijkse werkzaamheden omvatten ook het communiceren met de douane en andere relevante instanties om ervoor te zorgen dat zendingen zonder vertraging door de douane komen. Wanneer zich douane- of belastingproblemen voordoen, signaleert ze deze en zoekt ze snel naar een oplossing, zodat de goederenstromen van de klanten soepel blijven verlopen. Na acht jaar met veel plezier gewerkt te hebben bij haar huidige werkgever, staat Mariska open voor een nieuwe uitdaging binnen haar vakgebied als Declarant.
Mariska komt op mij over als een sociale en spontane dame, die zeer gedreven en resultaatgericht is. Ze werkt gestructureerd en efficiënt. Hoewel ze goed kan samenwerken in een team, is zelfstandig werken voor haar ook geen enkel probleem.
Mariska heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 4.000,- op basis van een 40-urige werkweek. Ze is beschikbaar voor 32 uur per week, maar 40 uur is bespreekbaar.
Mariska komt op mij over als een sociale en spontane dame, die zeer gedreven en resultaatgericht is. Ze werkt gestructureerd en efficiënt. Hoewel ze goed kan samenwerken in een team, is zelfstandig werken voor haar ook geen enkel probleem.
Mariska heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 4.000,- op basis van een 40-urige werkweek. Ze is beschikbaar voor 32 uur per week, maar 40 uur is bespreekbaar.
location_onTilburg
createMBO
person50 jaar
euro_symbol€3.500 tot €4.000
Günes heeft in mei 2023 de opleidingen vestigingsmanager en Logistiek Supervisor afgerond. Tijdens zijn opleidingen heeft hij twee stages gelopen als Customer Service Medewerker en Allround Logistiek Medewerker. Als stagiair Customer Service Medewerker zorgde hij ervoor dat klanten geïnformeerd werden over de zendingen en hij behandelde klachten van klanten. Als stagiair Allround Logistiek Medewerker begeleidde hij dagelijks circa 100 chauffeurs naar de juiste laad- en losdocks. Het gaat om inbound en outbound. Hij zorgde ervoor dat de CMR’s ondertekend werden door de chauffeurs en controleerde de ADR vrachten. Daarnaast maakte hij circa 20 orders per dag aan in het systeem. Na het behalen van zijn diploma begint hij als Logistiek Planner, waarbij hij een breed scala aan verantwoordelijkheden op zich neemt. Zijn taken omvatten onder andere het aansturen van chauffeurs, het onderhouden van contact met transporteurs en het verzorgen van klantcontact, inclusief het afhandelen van klachten. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor het opstellen van de planning in samenwerking met de aannemers en het doorvoeren van noodzakelijke wijzigingen. Hij zorgt ervoor dat alle regelingen voor deze aanpassingen goed worden uitgevoerd.
Verder is hij verantwoordelijk voor het coördineren van spoedaanvragen en het beheren van de productieplanning. In deze rol stuurt hij de fabriek op afstand aan om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt. Tevens krijgt hij leidinggevende taken toebedeeld, waarbij hij het team ondersteunt en coördineert.
Günes is op mij overgekomen als een sociale man. Dit zie je terug in zijn werkervaring als Casinomedewerker en Animator. Dit laat ook zien dat hij een harde werker is. Voor zeven jaar lang doet Günes in de schoolvakanties vakantiewerk. Daarnaast is hij zelfverzekerd in het werk wat hij doet en is hij altijd bereid zijn collega’s te helpen.
Günes heeft één maand opzegtermijn en is fulltime beschikbaar. Zijn salarisindicatie is € 3.900,- bruto per maand op fulltime basis.
Verder is hij verantwoordelijk voor het coördineren van spoedaanvragen en het beheren van de productieplanning. In deze rol stuurt hij de fabriek op afstand aan om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt. Tevens krijgt hij leidinggevende taken toebedeeld, waarbij hij het team ondersteunt en coördineert.
Günes is op mij overgekomen als een sociale man. Dit zie je terug in zijn werkervaring als Casinomedewerker en Animator. Dit laat ook zien dat hij een harde werker is. Voor zeven jaar lang doet Günes in de schoolvakanties vakantiewerk. Daarnaast is hij zelfverzekerd in het werk wat hij doet en is hij altijd bereid zijn collega’s te helpen.
Günes heeft één maand opzegtermijn en is fulltime beschikbaar. Zijn salarisindicatie is € 3.900,- bruto per maand op fulltime basis.
Rana is nu zo’n drie jaar werkzaam als Dispatch/Transportplanner. Hier is zij verantwoordlelijk is zij verantwoordelijk voor het aansteken van chauffeurs naar het dock voor zowel inbound als outbound zendingen. Ze stelt CMR’s op voor zendingen binnen de EU en daarbuiten en verzorgt de boekingen voor koeriersdiensten van DHL en TNT. Daarnaast maakt ze de inbound planning en stuurt deze uit naar de betrokken partijen. Ook werkt ze nieuwe collega’s in en zet ze moves voor preload containers in het systeem. Ze is verantwoordelijk voor het rollen van de shipments, het bijhouden van het archief en het aanvragen en inplannen van containers en trucks. Daarnaast word zij ingewerkt voor de functie Declarant en krijg ze binnen de organisatie hier trainingen voor. Daarvoor was zij werkzaam als Stock Controller bij een internationale logistieke dienstverlener Haar hoofdtaken waren onder andere ervoor zorgen dat de stock correct was. Rana zorgde ervoor dat elke locatie klopte met wat er in het systeem stond. Verder was ze verantwoordelijk voor het maken van schade rapporten, de jaarlijkse cycle count en wall2wall. Ook was ze verantwoordelijk voor het beheren van de voorraad en het plannen van orders. Daarnaast loste ze knelpunten op voor packers en behandelde ze verzoeken van klanten met betrekking tot in- en outbound. Tijdens haar functie moest ze vaak bijspringen als Teamleider, waarbij ze in totaal 8 packers aanstuurde. In het verleden heeft Rana gewerkt als Controller en Inventory Clerk. Als Controller hield ze zich onder andere bezig met het coördineren van laden en lossen en het systematisch opruimen van het warehouse. Als Inventory Clerk was ze verantwoordelijk voor het voorraadbeheer en hielp ze mee met het opstarten van het warehouse. Nu is Rana opzoek naar een nieuwe uitdagende functie als Transportplanner of Declarant, beide vind ze erg leuk.
Rana is een vriendelijke en sociale dame. Een sterk punt van Rana is dat ze in staat is om nauwkeurig te werken onder hoge druk en dat ze snel systemen aanleert. Daarnaast is het een pro-actieve, respectvolle dame die van een fijne werksfeer houdt en graag uitgedaagd blijft.
Rana heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 3.600,- bruto per maand.
Rana is een vriendelijke en sociale dame. Een sterk punt van Rana is dat ze in staat is om nauwkeurig te werken onder hoge druk en dat ze snel systemen aanleert. Daarnaast is het een pro-actieve, respectvolle dame die van een fijne werksfeer houdt en graag uitgedaagd blijft.
Rana heeft een opzegtermijn van één maand en een salarisindicatie van € 3.600,- bruto per maand.
Mulan is na het succesvol afronden van haar hbo-opleiding Toerisme Management gaan werken bij een grote logistieke dienstverlener als Warehouse Operative. Na drie jaar in deze functie te hebben gewerkt,
miste Mulan de uitdaging, wat haar heeft doen besluiten de overstap te maken naar de functie van Administratief Medewerker Inkoop. In deze rol was zij verantwoordelijk voor het verzorgen van de juiste facturering, het verwerken van nieuwe inkooporders, het verwerken van importdocumenten en stond zij
dagelijks in contact met nationale en internationale leveranciers. Daarnaast hield ze de financiële administratie bij en verzorgde de juiste verschepingsdocumenten voor FCL- en LCL-zendingen. Door bezuinigingen bij haar vorige werkgever werd haar contract niet verlengd. Na het opdoen van veel kennis en
ervaring in haar vorige functies, begon Mulan vervolgens bij een andere organisatie als Expediteur. Hier was zij de afgelopen twee jaar verantwoordelijk voor het onderhouden van contact met leveranciers, het bijhouden en afhandelen van e-mail, het maken van afspraken met klanten, en het administratief verwerken van documenten. Daarnaast zocht ze actief naar oplossingen bij vertragingen of problemen en regelde zij douaneformaliteiten en vergunningen. Doordat de organisatie erg klein is en daardoor beperkt in sommige
werkprocessen, loopt ze een beetje vast en is er weinig tot geen uitdaging meer. Daarom is zij samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Mulan is een rustige, leergierige dame die graag meedenkt over het verbeteren van werkprocessen. Verder is ze erg secuur en weet goed het overzicht te bewaren in hectische en ad-hoc werkomgevingen. Daarnaast
pakt Mulan snel nieuwe systemen op en maakt ze deze snel haar eigen.
Mulan heeft een opzegtermijn van één maand en heeft een salarisindicatie van € 3400 ,- op basis van 40 uur.
miste Mulan de uitdaging, wat haar heeft doen besluiten de overstap te maken naar de functie van Administratief Medewerker Inkoop. In deze rol was zij verantwoordelijk voor het verzorgen van de juiste facturering, het verwerken van nieuwe inkooporders, het verwerken van importdocumenten en stond zij
dagelijks in contact met nationale en internationale leveranciers. Daarnaast hield ze de financiële administratie bij en verzorgde de juiste verschepingsdocumenten voor FCL- en LCL-zendingen. Door bezuinigingen bij haar vorige werkgever werd haar contract niet verlengd. Na het opdoen van veel kennis en
ervaring in haar vorige functies, begon Mulan vervolgens bij een andere organisatie als Expediteur. Hier was zij de afgelopen twee jaar verantwoordelijk voor het onderhouden van contact met leveranciers, het bijhouden en afhandelen van e-mail, het maken van afspraken met klanten, en het administratief verwerken van documenten. Daarnaast zocht ze actief naar oplossingen bij vertragingen of problemen en regelde zij douaneformaliteiten en vergunningen. Doordat de organisatie erg klein is en daardoor beperkt in sommige
werkprocessen, loopt ze een beetje vast en is er weinig tot geen uitdaging meer. Daarom is zij samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Mulan is een rustige, leergierige dame die graag meedenkt over het verbeteren van werkprocessen. Verder is ze erg secuur en weet goed het overzicht te bewaren in hectische en ad-hoc werkomgevingen. Daarnaast
pakt Mulan snel nieuwe systemen op en maakt ze deze snel haar eigen.
Mulan heeft een opzegtermijn van één maand en heeft een salarisindicatie van € 3400 ,- op basis van 40 uur.