Josephita (Customer Service Medewerker)

Josephita heeft veel ervaring op het gebied van klantenservice en administratie. In 2018 heeft zij een aantal maanden als Logistiek Administratief Medewerker gewerkt en dit is haar ontzettend goed bevallen. Hier was zij verantwoordelijk voor de orderverwerking, het opmaken en controleren van CMR’s, het overdragen van informatie aan de afdeling Customs en het onderhouden van contact met de vestiging in Duitsland en externe transporteurs. Door een overbezetting op de afdeling is Josephita helaas na een aantal maanden moeten stoppen. De afgelopen tijd heeft Josephita gewerkt als winkelmedewerkster, echter is zij hier per 1 december gestopt omdat ze op zoek is naar meer uitdaging en graag terug zou willen keren in de logistiek. Josephita is per direct beschikbaar voor 24 uur per week.

Josephita heeft ontzettend veel doorzettingsvermogen en is enorm creatief. Ze is erg betrouwbaar, als zij zegt dat ze iets doet dan zorgt ze ook dat het gebeurt. Het dubbelchecken van haar werk is een standaard ritueel vanwege haar zorgvuldige en perfectionistische werkhouding. Hiernaast staat zij altijd klaar om anderen te ondersteunen en pakt zij taken liever zelf op dan dat zij ze uitbesteed.

Josephita is per direct beschikbaar en heeft een een salarisindicatie van € 2.400,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.

Werkzaamheden

  • Klanten adviseren over producten;
  • Bestellingen controleren en inboeken;
  • Contact onderhouden met leveranciers;
  • Administratie voor uitlenende producten. 

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

32

Woonplaats

Tilburg

Salaris

€2.000 tot €2.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands, Engels, Spaans en Papiaments goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

SAP, ERP, MS Office (Excel, Word en Outlook).