Stella (Customer Service Medewerker)
Stella heeft gedurende haar carrière ruime ervaring opgedaan in functies gericht op administratie, customer service, nationaal en internationaal klantcontact en het coördineren van een goede en correcte workflow. De customer service rol is haar op het lijf geschreven. Met name het regelen is iets wat haar energie geeft. Zij komt het best tot haar recht in een brede functie met veel afwisseling en de mogelijkheid tot snel schakelen tussen de diverse werkzaamheden. Vanwege verandering in het management is Stella op zoek naar een nieuwe uitdaging waar ze tot aan haar pensioen met plezier kan blijven werken.
Stella is van huis uit een zelfstandige dame die als echtgenote van een internationaal chauffeur heel goed begrijpt hoe de transportwereld in elkaar steekt. Zelf is zij ook goed op haar plek binnen de Logistiek. Het werken met veel mannelijke collega's vindt zij prettig vanwege de directe wijze van communiceren. Daarnaast werkt haar ietwat eigenwijze karakter in haar voordeel. Ze laat daardoor niet over zich heen lopen en bijt zich vast in haar verantwoordelijkheden.
Stella heeft een opzegtermijn van één maand en heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op basis fulltime basis. I.v.m. het oppassen op haar kleinkind, zou zij 24/28 uur per week aan de slag gaan. Maandag, dinsdag en woensdag is zij de hele dag beschikbaar en de donderdagochtend.
Werkzaamheden
- Verantwoordelijk voor de C-klanten waar wekelijkse 100 aanvragen binnenkomen;
- Aanmaken van retourzendingen en terugboeken van orders in het systeem;
- Oplossen van klachten, manco's, beschadigingen en overige problemen;
- Schakelen van interne afdelingen zoals Sales, Planning en overige locaties;
- Controleren van de 305 lijsten met alle orders of ze tijdig geleverd zijn. Indien dit niet het geval is controleren bij de depot en escaleren;
- Inboeken van orders en deze monitoren van A tot Z;
- Orders uitzetten naar de planning en bepalen van prioriteiten hiervan.