Robin (Teamleider Customer Service)
Robin werkt bijna 7 jaar bij zijn huidige werkgever en heeft in korte tijd veel verschillende functies bekleed. Hij is begonnen in het warehouse als magazijnmedewerker / troubleshooter (bijbaan), vervolgens doorgegaan als Transportplanner, Customer Service Supervisor, Senior Customer Service Medewerker en momenteel als Teamleider Warehouse. Eind 2019 is Robin gevraagd om de Customer Service Supervisor als Interim te vervangen voor de aansturing van 9 Customer Service Medewerkers. Helaas wat dit voor korte duur (4 maanden) vanwege de corona uitbraak, waardoor iedereen vanuit thuis moest werken en zijn functie kwam te vervallen. Op verzoek is Robin momenteel Teamleider Warehouse waar hij de processen ontwikkelt voor een nieuw opstartende klant en 20 magazijnmedewerkers aanstuurt. Alhoewel Robin redelijk op zijn plek zit, was hij het gelukkigst in de functie van Customer Service Supervisor en is daarom momenteel op zoek naar een leidinggevende functie op een Customer Service afdeling binnen de logistiek.
Robin is een vriendelijke jongeman die iedereen met respect behandeld en ervoor zorgt dat mensen zich bij hem vertrouwd voelen. Robin is energiek en ambitieus, hij houdt niet van stilzitten en genoeg uitdaging is voor hem een must. Dit blijkt wel uit de doorgroeimogelijkheden en verschillende type functies die hij de afgelopen jaren met beide handen heeft aangegrepen. Verder heeft hij echt hart voor de zaak, want momenteel spelen er veel corona gerelateerde issues bij zijn huidige werkgever waardoor hij erg lange dagen maakt.
Robin heeft een maand opzegtermijn en heeft een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.
Werkzaamheden
- Aansturen van 20 magazijnmedewerkers in verschoven diensten;
- Processen ontwikkelen voor nieuw opstartende klant;
- Beheren van de uren en KPI's;
- Voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.
- Monitoren van zendingen, klachten afhandelen en ingrijpen waar nodig bij key accounts;
- Wekelijkste update calls met de Sales Companies;
- Acties uitzetten om het proces te verbeteren in samenwerking met de Sales Companies.
- Aansturen van 9 Customer Service Medewerkers;
- Voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken;
- Acties uitzetten om processen te verbeteren.
- Samen met een collega dagelijks plannen van 35 inbound vrachten vanuit de haven en de volumeplanning voor 50 outbound vrachten, zowel FTL als groupage;
- Opmaken en controleren van CMR's en douanedocumenten;
- Contact onderhouden met andere afdelingen en externe betrokkenen;
- Oplossen van problemen met betrekking tot het WMS systeem en andere systematische issues.
- Picken en packen van orders;
- Verzendklaar maken van orders.