Gino (Customer Service Medewerker)

Gino is per toeval in de Logistiek terecht gekomen en dit bevalt hem uitstekend. Hij is gestart als Customer Service Agent en na drie maanden is hij al doorgegroeid naar Customer Service Expert. Hierbij was hij verantwoordelijk voor het binnenkomend e-mailverkeer, uitzoeken van claims en manco’s en het controleren van facturen voor de export. Wegens een vakantie van de Teamleider heeft Gino als extra taak gekregen om de planning te maken voor circa 65 medewerkers. Dit is voor beide partijen zo goed bevallen dat er een nieuwe functie is gecreëerd waarbij hij ook verantwoordelijk is voor het coördineren van het telefoonverkeer van alle medewerkers. Vanuit alle verzamelde data maakt Gino analyses en presenteert dit naar de Teamleiders en Manager. Gedurende de dag geeft hij sturing aan de medewerkers en schakelt hij in de planning bij afwezigheid en zieken. Naast deze functie is hij Shopmanager van de zaak van een vriend en verzorgt Gino de gehele administratie, zowel financieel als planning als overige administratieve taken. Inmiddels is Gino verhuisd naar Noord-Limburg en breekt de afstand hem op. Daarom is hij op zoek naar een uitdaging dichterbij huis. Gino staat open voor een functie binnen de administratie of functies die aansluiten bij het maken van analyses.

Gino is op mij overgekomen als een rustige jongeman met gevoel een harde werkersmentaliteit. Hij is behulpzaam en werkt nauwkeurig. Dit blijkt wel uit het feit dat hij zijn beste vriend helpt bij de gehele administratie zowel financieel als planmatig van zijn onderneming. Gino is ondernemend, leergierig en staat positief in het leven. Recent is hij gestart met een cursus SAP om deze onder de knie te krijgen. In zijn jeugd heeft Gino op een hoog niveau gesport waar maakt dat hij zelfdiscipline heeft en zeker ten goede komt in zijn werkhouding. Dit alles beaamt zijn referentie die hem graag in dienst had gehouden.

Gino heeft een opzegtermijn van één maand, is 32 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op fulltime basis.   

Werkzaamheden

Trafficer/Planner Customer Service | december 2021 - heden
  • Roosteren van circa 65 medewerkers, rekening houdend met de forecast, verlofaanvragen;
  • Gedurende de dag sturing geven aan de Customer Service Medewerkers;
  • Uitzetten van acties zoals bijschakelen van de planning;
  • Analyseren van signaleren van structurele knelpunten vanuit de data uit het CRM systeem;
  • Overleg met Teamleiders over de analyses van de medewerkers;
  • Advies uitbrengen naar het management;
  • Bewaken van de KPI's en SLA's.
Customer Service Expert | april 2019 tot november 2021
  • Relatiebeheer met klanten;
  • Toubleshooten op zowel nationaal als internationaal niveau;
  • Manco's en schades onderzoeken en uitzetten naar depots;
  • Controleren van facturen voor de export;
  • Vraagbaak voor collega's;
  • Beoordelen van claims en deze behandelen in het ERP-systeem.
Customer Service Agent | januari 2019 - maart 2019
  • Telefonisch te woord staan van zakelijk klanten;
  • Klanten informeren over levertijden en eventuele vertragingen;
  • Aannemen van klachten en indien mogelijk oplossen.

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

30

Woonplaats

Regio Bergen

Salaris

€3.000 tot €3.500

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

Nederlands en Engels uitstekend in woord en geschrift. Duits goed in woord en geschrift.

Computervaardigheden

Salesforce en Microsoft Office.