Tessa (Administratief Medewerker)
Tessa heeft op het commercieel gebied al veel ervaring mogen opdoen. Zowel binnen de Retail als de Foodbranche. Tessa heeft jarenlange ervaring als Filiaalmanager waarbij ze verantwoordelijk was voor de verkoop, administratie, bestellingen plaatsen en offertes maken. Bij haar huidige werkgever is ze Backoffice Medewerker en heeft ze veel contact met klanten. Indien klanten toegang willen tot de groothandel, is zij degene die hierover beslist. Daarnaast neemt ze contact op met oud klanten om hen weer warm te maken of te achterhalen wat maakt dat zij geen bezoek meer komen brengen aan de groothandel. Hierover schakelt ze dan weer met Marketing om te kijken of daar verbeteringen in mogelijk zijn. Wegens een aankomende reorganisatie is ze op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Tessa is een sociale dame die service gericht is en houdt daarbij het commerciële aspect is gedachten. Ze heeft een sterke drive om nieuwe dingen te leren en dit ziet ze dan ook graag terug bij haar nieuwe werkgever. Tessa is iemand die bereid is om net een stapje extra te zetten om een klant tevreden te stellen. Daarnaast kan ze goed omgaan met deadlines en is dus stressbestendig.
Tessa heeft een opzegtermijn van één maand, heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op fulltime basis en wilt 32 uur per week werken.
Tessa is een sociale dame die service gericht is en houdt daarbij het commerciële aspect is gedachten. Ze heeft een sterke drive om nieuwe dingen te leren en dit ziet ze dan ook graag terug bij haar nieuwe werkgever. Tessa is iemand die bereid is om net een stapje extra te zetten om een klant tevreden te stellen. Daarnaast kan ze goed omgaan met deadlines en is dus stressbestendig.
Tessa heeft een opzegtermijn van één maand, heeft een salarisindicatie van € 3.100,- bruto per maand op fulltime basis en wilt 32 uur per week werken.
Werkzaamheden
- Contact met zakelijke klanten;
- Beoordelen van klantaanvragen of zij toegang krijgen tot de groothandel. Hiervoor controleert zij bedrijfsgegevens, het product dat zij verkopen en of ze het product weer door verkopen;
- Controle tot het toegangsbeleid;
- Vragen beantwoorden van klanten zowel telefonisch als per e-mail;
- Klachten van klanten oplossen;
- Opmaken van offertes en facturen;
- Verwerken van de administratie;
- Bellijsten; klanten nabellen die een tijd niet zijn geweest om te achterhalen wat de reden hiervan is en hopelijk weer een actieve klant van te maken.