Jorik (Assistent Transportplanner)
Jorik heeft al ruim 25 jaar ervaring in de logistiek, waarvan 9 jaar als Assistent Planner. Hij is eind 2017 bij zijn huidige werkgever begonnen waar hij verantwoordelijk is voor alle processen om de transportplanning heen. Zijn takenpakket bestaat o.a. uit het verzamelen en verwerken van transportdocumenten, het verwerken van orders voor de ritten en het aanmelden van zendingen. Daarnaast staat hij in contact met klanten, chauffeurs en externe vervoerders. Ook de palletadministratie valt onder Jorik zijn verantwoordelijkheid. Jorik heeft het goed naar zijn zin bij zijn huidige werkgever, maar de sfeer is niet altijd even leuk. Daarom staat Jorik open voor een administratieve uitdaging binnen de Logistiek.
Jorik is goed in administratieve werkzaamheden omdat hij altijd alles uitzoekt. Hij zorgt ervoor dat alle documenten kloppen en is hier erg precies in. Hij wil zeker zijn van zijn zaak en zorgen voor het beste resultaat. Systemen maakt hij snel eigen, omdat hij dit simpelweg erg interessant vindt. Jorik vindt het belangrijk om hard te werken. Naast dat hij het werk goed wil doen, wil hij het ook op tijd afhebben. Hij vindt het dan ook alleen maar leuk om naar zijn werk toe te gaan. Als collega zijnde is Jorik gezellig en betrokken en zal hij dan ook altijd een luisterend oor bieden aan zijn collega’s.
Jorik heeft een opzegtermijn van één maand. Hij is beschikbaar voor 40 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 3.450,- bruto per maand.
Jorik is goed in administratieve werkzaamheden omdat hij altijd alles uitzoekt. Hij zorgt ervoor dat alle documenten kloppen en is hier erg precies in. Hij wil zeker zijn van zijn zaak en zorgen voor het beste resultaat. Systemen maakt hij snel eigen, omdat hij dit simpelweg erg interessant vindt. Jorik vindt het belangrijk om hard te werken. Naast dat hij het werk goed wil doen, wil hij het ook op tijd afhebben. Hij vindt het dan ook alleen maar leuk om naar zijn werk toe te gaan. Als collega zijnde is Jorik gezellig en betrokken en zal hij dan ook altijd een luisterend oor bieden aan zijn collega’s.
Jorik heeft een opzegtermijn van één maand. Hij is beschikbaar voor 40 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 3.450,- bruto per maand.
Werkzaamheden
- Het verzamelen en verwerken van transportdocumenten;
- Klanten te woord staan en voorzien van informatie zoals bijvoorbeeld statussen van zendingen;
- Schakelen met externe vervoerder;
- Ondersteunen order verwerken;
- Portals bijhouden;
- Facturen opstellen;
- Foutieve facturen uitzoeken en debits en credits aanvragen;
- Order statussen monitoren en daarop handelen;
- Orders verwerken en verwerken voor ritten;
- Zendingen aanmelden;
- Chauffeurs te woord staan aan de balie;
- Palletadministratie.