Sanne (Expediteur)
Sanne is een dame met een passie voor transport en logistiek. Momenteel beschikt zij over ruim 10 jaar ervaring binnen de branche en heeft zij diverse functies bekleed, waaronder Expediteur en Customer Service Medewerker. In haar huidige functie is zij doorgegroeid tot teamleider van de afdeling B2B. Daarnaast is zij verantwoordelijk voor de inkomende orders, het klantcontact, relatiebeheer en het voorzien van klanten van de juiste informatie.
Voordat Sanne aan deze uitdaging begon, was zij 7 jaar werkzaam als Expediteur, waarin zij de logistieke processen van A tot Z regelde. Ook was zij verantwoordelijk voor het opmaken van transportdocumenten en douaneformaliteiten, en begeleidde zij EDD Security Dogs. Naast het klantcontact en het contact met leveranciers, klanten en instanties regelde zij ook alle administratieve zaken.
Graag bekleedt zij weer een soortgelijke functie waarin zij diverse werkzaamheden heeft en haar kwaliteiten kan inzetten. Ze is graag de hele dag bezig met regelen, oplossen en klanten te woord staan. In haar huidige rol mist zij deze afwisseling en is daarom op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Sanne is communicatief sterk, sociaal en een echte aanpakker. Zij zal niet snel haar hand ergens voor omdraaien en is een fijne, behulpzame collega.
Sanne heeft een opzegtermijn van één maand, is daarna beschikbaar voor 32 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 3.800,- op basis van een fulltime dienstverband.
Voordat Sanne aan deze uitdaging begon, was zij 7 jaar werkzaam als Expediteur, waarin zij de logistieke processen van A tot Z regelde. Ook was zij verantwoordelijk voor het opmaken van transportdocumenten en douaneformaliteiten, en begeleidde zij EDD Security Dogs. Naast het klantcontact en het contact met leveranciers, klanten en instanties regelde zij ook alle administratieve zaken.
Graag bekleedt zij weer een soortgelijke functie waarin zij diverse werkzaamheden heeft en haar kwaliteiten kan inzetten. Ze is graag de hele dag bezig met regelen, oplossen en klanten te woord staan. In haar huidige rol mist zij deze afwisseling en is daarom op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Sanne is communicatief sterk, sociaal en een echte aanpakker. Zij zal niet snel haar hand ergens voor omdraaien en is een fijne, behulpzame collega.
Sanne heeft een opzegtermijn van één maand, is daarna beschikbaar voor 32 uur per week en heeft een salarisindicatie van € 3.800,- op basis van een fulltime dienstverband.
Werkzaamheden
- Begeleiden en aansturen van het Customer Service Team;
- Het voeren van evaluatie- en voortgangsgesprekken;
- Zorgdragen voor een goede teamdynamiek;
- Klantcontact en ondersteuning;
- Orderverwerking en administratie;
- Relatiebeheer;
- Klanten voorzien van product en marktinformatie;
- Interne samenwerking met andere afdelingen;
- Probleemoplossing en escalaties;
- Klantregistratie en rapportages opstellen.